Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia
Poniższa strona pozwoli Wam dowiedzieć się wszystkiego o zadaniu Pod pokładem z moda Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Na tej stronie znajdziecie opis zadania Pod pokładem jest to pierwsza misja w modzie Kroniki Myrtany. Zapoznaje ona graczy z podstawowymi mechanikami rządzącymi tytułem. Już w jej trakcie można zdobyć poziom doświadczenia.
Nagroda: brak, jednak można zrobić szereg czynności pobocznych, które będą nagradzane osobno.
UWAGA
Wykonanie wszystkich pobocznych czynności w zadaniu Pod pokładem pozwoli Wam zdobyć osiągnięcie "A to dopiero początek". Więcej o osiągnięciach dowiecie się na osobnej stronie poradnika: Osiągnięcia
Misja zaczyna się konwersacją z bratem. Możecie bez zbędnego przedłużania porozmawiać z nim ponownie i zakończyć zadanie, jednak nie zalecamy tego, gdyż w ten sposób ominie Was sporo doświadczenia oraz przedmiotów. Zanim przejdziecie dalej, warto porozmawiać z kilkoma osobami.
Rupert
Nagroda: 100 exp oraz przepisy: szczur na patyku, kotlet grzybowy

Po rozmowie Rupert poprosi Was o kawałek mięsa. W tym celu należy zabić szczury wałęsające się po okolicy i przynieść mu ich resztki. Biedak nie będzie zadowolony, ale podzieli się przepisem "szczur na patyku" i poprosi o przygotowanie go. Wszystkie niezbędne ku temu składniki znajdziecie w beczkach koło kuchni.
Vrazka
Nagroda: 100 exp, zawartość skrytki

Kobieta poprosi Was o odnalezienie jej skrzyneczki, zabranej przez jednego z marynarzy.

Rozmowa odblokuje możliwość interakcji z jedną z desek w pomieszczeniu ze skrzynią, na końcu pokładu. Znajduje się tam przedmiot misji oraz kilka innych drobiazgów. Aby zakończyć "zadanie", zgubę należy oddać Vrazce
Urs
Nagroda: Czar otwieranie zamków

Mężczyzna ma rozterki natury filozoficznej. Jeżeli go wysłuchacie, da Wam czar Otwieranie zamków.
Aske
Nagroda: 100 exp

Aske nie będzie chciał z Wami rozmawiać, chyba że przyniesiecie mu grog, który znajduje się w zamkniętej skrzyni na końcu pokładu. Do jej otwarcia możecie użyć czaru od Ursa. Dzięki temu zdobędziecie trunek oraz ubranie marynarza.
Fabio
Nagroda: 100 exp lub 200 exp

Kolejna osoba, która nie ma ochoty na pogawędkę. Możecie wrócić do niego z piwem (znajdziecie je w tej samej skrytce, w której była skrzyneczka Vrazki) lub zmierzyć się z nim. Ta druga opcja jest zdecydowanie bardziej opłacalna. Dostaniecie 30 exp za pokonanie go oraz kolejne 200 exp za porozmawianie z nim po walce.
Sekret

Jeżeli podejdziecie do kraty, oddzielającej górny pokład od dolnego, pod odpowiednim kątem będziecie mogli porozmawiać z przemytnikiem. Da Wam to dodatkowe 50 exp.
Koniec
Jak już uznacie, że chcecie kontynuować przygody, to powinniście ponownie porozmawiać z bratem. Rozpocznie się wtedy przerywnik.
UWAGA
Decyzja podjęta podczas tego przerywnika ma wpływ na zadanie Braterska pomoc. Więcej o tym dowiecie się na osobnej stronie poradnika.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W poszukiwaniu azylu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Spotkanie po latach - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Braterska pomoc - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Trzeba to rozchodzić - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Lekarstwo dla Jorna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bez śladu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
