Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia

Poniższa strona pozwoli Wam dowiedzieć się wszystkiego o zadaniu Pod pokładem z moda Kroniki Myrtany.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Na tej stronie znajdziecie opis zadania Pod pokładem jest to pierwsza misja w modzie Kroniki Myrtany. Zapoznaje ona graczy z podstawowymi mechanikami rządzącymi tytułem. Już w jej trakcie można zdobyć poziom doświadczenia.

Nagroda: brak, jednak można zrobić szereg czynności pobocznych, które będą nagradzane osobno.

UWAGA

Wykonanie wszystkich pobocznych czynności w zadaniu Pod pokładem pozwoli Wam zdobyć osiągnięcie "A to dopiero początek". Więcej o osiągnięciach dowiecie się na osobnej stronie poradnika: Osiągnięcia

Misja zaczyna się konwersacją z bratem. Możecie bez zbędnego przedłużania porozmawiać z nim ponownie i zakończyć zadanie, jednak nie zalecamy tego, gdyż w ten sposób ominie Was sporo doświadczenia oraz przedmiotów. Zanim przejdziecie dalej, warto porozmawiać z kilkoma osobami.

Rupert

Nagroda: 100 exp oraz przepisy: szczur na patyku, kotlet grzybowy

Po rozmowie Rupert poprosi Was o kawałek mięsa - Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po rozmowie Rupert poprosi Was o kawałek mięsa. W tym celu należy zabić szczury wałęsające się po okolicy i przynieść mu ich resztki. Biedak nie będzie zadowolony, ale podzieli się przepisem "szczur na patyku" i poprosi o przygotowanie go. Wszystkie niezbędne ku temu składniki znajdziecie w beczkach koło kuchni.

Vrazka

Nagroda: 100 exp, zawartość skrytki

Kobieta poprosi Was o odnalezienie jej skrzyneczki, zabranej przez jednego z marynarzy - Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kobieta poprosi Was o odnalezienie jej skrzyneczki, zabranej przez jednego z marynarzy.

Rozmowa odblokuje możliwość interakcji z jedną z desek w pomieszczeniu ze skrzynią, na końcu pokładu - Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Rozmowa odblokuje możliwość interakcji z jedną z desek w pomieszczeniu ze skrzynią, na końcu pokładu. Znajduje się tam przedmiot misji oraz kilka innych drobiazgów. Aby zakończyć "zadanie", zgubę należy oddać Vrazce

Urs

Nagroda: Czar otwieranie zamków

Mężczyzna ma rozterki natury filozoficznej - Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna ma rozterki natury filozoficznej. Jeżeli go wysłuchacie, da Wam czar Otwieranie zamków.

Aske

Nagroda: 100 exp

Aske nie będzie chciał z Wami rozmawiać, chyba że przyniesiecie mu grog, który znajduje się w zamkniętej skrzyni na końcu pokładu - Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Aske nie będzie chciał z Wami rozmawiać, chyba że przyniesiecie mu grog, który znajduje się w zamkniętej skrzyni na końcu pokładu. Do jej otwarcia możecie użyć czaru od Ursa. Dzięki temu zdobędziecie trunek oraz ubranie marynarza.

Fabio

Nagroda: 100 exp lub 200 exp

Kolejna osoba, która nie ma ochoty na pogawędkę - Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kolejna osoba, która nie ma ochoty na pogawędkę. Możecie wrócić do niego z piwem (znajdziecie je w tej samej skrytce, w której była skrzyneczka Vrazki) lub zmierzyć się z nim. Ta druga opcja jest zdecydowanie bardziej opłacalna. Dostaniecie 30 exp za pokonanie go oraz kolejne 200 exp za porozmawianie z nim po walce.

Sekret

Jeżeli podejdziecie do kraty, oddzielającej górny pokład od dolnego, pod odpowiednim kątem będziecie mogli porozmawiać z przemytnikiem - Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli podejdziecie do kraty, oddzielającej górny pokład od dolnego, pod odpowiednim kątem będziecie mogli porozmawiać z przemytnikiem. Da Wam to dodatkowe 50 exp.

Koniec

Jak już uznacie, że chcecie kontynuować przygody, to powinniście ponownie porozmawiać z bratem. Rozpocznie się wtedy przerywnik.

UWAGA

Decyzja podjęta podczas tego przerywnika ma wpływ na zadanie Braterska pomoc. Więcej o tym dowiecie się na osobnej stronie poradnika.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-02-21
10:02

loteka Junior

Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.

Komentarz: loteka
2024-03-15
16:50

tomaszz25811 Junior

Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?

Komentarz: tomaszz25811
2024-03-29
02:25

Onikage Legionista

W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.

Komentarz: Onikage
2024-08-17
10:20

maniekz Junior

Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?

Komentarz: maniekz
2024-10-18
14:32

bartoszd2581114 Junior

Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.

Komentarz: bartoszd2581114
2024-10-24
12:03

KamilKT1 Junior

jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota

Komentarz: KamilKT1
2024-11-29
18:01

bozenan Junior

Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?

Komentarz: bozenan
2024-12-24
15:51

Crazy_Men Chorąży

Crazy_Men

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć

Komentarz: Crazy_Men
2025-01-07
13:09

boy3 Legend

Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?

Edit:Dobra, nie ważne już mam...

Komentarz: boy3
2025-03-08
13:55

JustMikael Junior

Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?

Komentarz: JustMikael

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl