Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
Z magami lepiej żyć dobrze. Wie o tym Ernesto, który chce ocieplić swój wizerunek. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie solucję misji Talerz ciepłej strawy.
Aktualizacja:
Kupiec Ernesto chce ocieplić swój wizerunek poprzez podarowanie kociołka rybaka magom wody. Poniższa strona poradnika do Kronik Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Talerz ciepłej strawy.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 500 exp, delikatne wino Ernesto (+1 do zręczności); Opcjonalnie: 2 zwoje bryła lodu, pas mistrzowski (+5 walka bronią jednoręczną i dwuręczną)

Aby rozpocząć to zadanie musicie udać się do lokalu prowadzonego przez Ernesto. Znajduje on się w starym mieście (ikona kufla). Całkiem niedaleko karczmy Gerstanda.
Przepis
Mężczyzna poprosi Was o zrobienie kociołka rybaka (jeżeli macie już jakiś w ekwipunku, to on wystarczy). Da Wam nawet recepturę (jeżeli do tej pory nie nauczyliście się metody przygotowania tej potrawy, to nie zapomnijcie jej przeczytać).
Do przygotowania kociołka rybaka będziecie potrzebować ryby, rzecznego mirtu oraz dowolnego warzywa. O ile jarzyny znajdziecie w lokalu Ernesta, to pozostałe składniki musicie pozyskać we własnym zakresie. Zioło znajdziecie w okolicach rzeki płynącej za murami miejskimi. Ryby możecie złowić w łowiskach na całej wyspie, zebrać na plażach lub kupić.
Zakończenie


Z przygotowaną potrawą udajcie się do Laudusa. Siedzi w kącie kaplicy magów wody. Możecie mu powiedzieć, że Ernesto osobiście przygotował potrawę lub przyznać się, że to Wasza sprawka. Jeżeli powiecie prawdę, to dodatkowo dostaniecie 2 zwoje bryła lodu.
Wróćcie teraz do Ernesto. Mężczyzna da Wam taką samą nagrodę niezależnie od tego co powiedzieliście Laudusowi.
Ilse

Nie jest to część zadania, ale ta interakcja jest z nim bardzo powiązana, więc uznaliśmy, że warto ją tu umieścić.
Przed lokalem Ernesto siedzi Ilse. Poszukiwaczka przygód zaczepi Was, jeżeli wykonaliście zadanie Talerz ciepłej strawy. Nie będzie mieć dobrego zdania o bohaterze. Możecie dać się sprowokować, co doprowadzi do pojedynku.
Kobieta zabierze Was na pusty placyk. Wojowniczka walczy dwuręcznym młotem. Zdecydowanie potrafi mocno uderzyć. Jej słabością jest jednak to, że bije dość powoli i łatwo ją blokować. Powinniście to wykorzystać.
Po zwycięskiej walce porozmawiajcie z nią, a w nagrodę dostaniecie pas mistrza (+5 walka bronią jednoręczną i dwuręczną).
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
