Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia
Czas na spotkanie z Waszym bratem Jornem – mapa wskaże drogę. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie opis przejścia zadania Ponowne spotkanie.
Aktualizacja:
Spotkanie z Jornem jest już bliskie. Czas na podróż do slumsów. Na poniższej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie opis zadania Ponowne spotkanie. Drogę do niego wskaże Wam oczyszczona mapa.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 5000 exp


Po przeczytaniu mapy otrzymanej od kartografa w zadaniu Po nitce do kłębka poznacie lokację tajnego magazynu. Udajcie się do slumsów, do budynku nad samym morzem. Wejdźcie po kładce na górę.
Górne piętro
Podejdźcie do drzwi na końcu pomieszczenia. Usłyszycie głos Marvina, który mówi, że powinien się ukryć.
Pomimo nalegania Marvina na ciche przejście zadania, możecie "przebić się" przez nie siłowo - po prostu zignorujcie skradanie i chowanie się w beczce. Zabijcie przeciwników, którzy się napatoczą. Musicie być jednak nastawieni na walkę z kilkoma silnymi wrogami jednocześnie.

Aby się ukryć wejdźcie do beczki znajdującej się obok drzwi. Musicie się jednak spieszyć, gdyż od momentu komentarza Marvina, że musi się schować, do pojawienia się strażników (i nieuniknionej walki z nimi) jest jedynie chwila.
Po krótkiej scence wejdźcie do pustego pomieszczenia. Przejdźcie przez nie (mijając ciało) do drugiego pokoju. Tam znajduje się zejście na dół. Zacznijcie się skradać (domyślnie klawisz X). Przekradnijcie się koło śpiących strażników.

Przez zamknięte drzwi pójdźcie do kolejnego pomieszczenia i wejdźcie w interakcję ze znajdującymi się tam skrzyniami. Po ich przesunięciu i zablokowaniu przejścia użyjcie zaznaczonej powyżej kuchni - to przesunie regał na książki i ujawni schody.
Podziemia

Zejdźcie schodami. Traficie do ponurego pomieszczenia pełnego krwi i trupów. Po prawej stronie znajdują się trumny. Musicie otworzyć 2 z nich, aby móc zajrzeć do tej właściwej - to ta, o którą jest oparta kusza.
Rozpocznie to cutscenkę - okaże się, że Wasz brat niestety nie żyje. W tym momencie wejdzie Sachs - jeden z ludzi Volkera. Dodatkowo na pogawędkę wpadnie również inny wojownik, Kessel.
Sytuacja może się zakończyć inaczej w zależności od tego jak szybko dotarliście do brata. Ten temat opisujemy w ramach strony o sekretnych zakończeniach.
Po rozmowie udajcie się za Kesselem. Na drodze stanie Wam 3 ochroniarzy, jednak Kessel to sprawny wojownik i powinniście sobie z nimi poradzić bez problemu.

Po dotarciu do łódki porozmawiajcie z Kesselem i pociągnijcie za dźwignię otwierającą kraty. Znajduje się zaraz koło wejścia do jaskini. Pomówcie ponownie z wojownikiem. Przeteleportujecie się na brzeg, w miejscu, w którym wylądowaliście na wyspie po raz pierwszy. Zadanie zakończone.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 4
- Kroniki Myrtany: Rozdział 4 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Srebrna podszewka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Im się należy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Po nitce do kłębka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Jedyna droga do Jona - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Podróż do wnętrza kopalni - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wodny krąg - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 4
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
