Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia
Stary znajomy z Górniczej Doliny o imieniu Homer jest przetrzymywany przez piratów. Należy mu pomóc. Na tej stronie poradnika możecie przeczytać jak wykonać zadanie Ucieczka z moda Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany pozwoli Wam bezproblemowo przejść zadanie Ucieczka. Musicie w nim uwolnić Homera, startego znajomego z Górniczej Doliny. Spotkanie z nim jest również wymagane dla odblokowania osiągnięcia Starzy znajomi.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 1000 exp; -150/-2000 sztuk złota; pierścień pirata (premia do zręczności + 3, obrona przed strzałami +5; premia do walki bronią jednoręczną +5 za każdy następny pierścień lub amulet pirata; 3 bryłki złota (opcjonalne)

Zadanie rozpoczniecie po rozmowie z Homerem - mężczyzna nie będzie zbyt gadatliwy. Możecie go spotkać w jaskini z areną, prawdopodobnie sprząta jedną z chat. Następnie porozmawiajcie z osobą, która go przetrzymuje - z Dinkelem. Pirat również kręci się po jaskini z areną (prawdopodobnie macha bronią).
Zadanie można zakończyć na dwa sposoby.
Zapłata
Nagroda: 1000 exp, -2000 sztuk złota, pierścień pirata
Podczas rozmowy z Dinkelem można mu zaoferować, że wykupi się Homera. Mężczyzna zażąda dość wygórowanej kwoty - 2000 sztuk złota. Po uiszczeniu zapłaty niewolnik będzie wolny.
Wykradnięcie Homera
Nagroda: 1000 exp, -150 sztuk złota, pierścień pirata, 3 bryłki złota
Jeżeli uważacie, że 2000 sztuk złota to za duża cena, to pozostaje wykradnięcie Homera. Po rozmowie z Dinkelem porozmawiajcie z niewolnikiem i powiedzcie, że go wyciągniecie. Mężczyzna nie wie jednak jak wydostać się z obozu.

Musicie udać się do portalu. Znajduje się on za namiotami postawionymi poza palisadą okalającą obóz (pomiędzy ruinami). Jest tam bagienny truteń oraz szczur, więc przygotujcie broń. Po podejściu do portalu zaktualizuje się dziennik.
Będziecie jeszcze potrzebować runy teleportacyjnej do miasta. Są dwie - do kaplicy Innosa oraz Adanosa. Sprzedają je magowie tych bóstw: Laudus (w kaplicy Adanosa koło portu) oraz Tengral (w kościele Innosa). Najlepiej posiadać obie, dla łatwego dostania się do miasta, gdy już jedną odda się Homerowi.
Będąc w posiadaniu wiedzy o położeniu teleportu i przynajmniej jednego kamienia możecie teraz wracać do Dinkela.
Porada: jeżeli chcecie się w przyszłości szybko dostać do Przystani łotrów, to runę teleportacyjną do tego miejsca sprzedaje handlarz różnościami. Znajdziecie go w przy wejściu do jaskini z areną.
Powiedzcie mężczyźnie, że musicie wypożyczyć Homera. Jeżeli macie przy sobie młotek i piłę (o ile nie napatoczyliście się na nie podczas przygód, to obie te rzeczy kupicie na targu w mieście Archolos) możecie pokazać Dinkelowi narzędzia za dodatkowe 400 exp. Gdy pirat zapyta się, czy może z Wami iść, to się zgódźcie. W przeciwnym razie Was zaatakuje, a misja zostanie niezaliczona.

Zaprowadźcie Homera do kawałka palisady znajdującej się za portalem i wejdźcie z nią w interakcję. Zobaczycie krótką scenkę. Teraz wróćcie do Dinkela.
Po drodze zatrzyma Was Thiago. Nieważne co mu powiecie - i tak Was przepuści. Porozmawiajcie z Dinkelem - on również nie będzie się dopytywał o los Homera.
Pozostaje udać się do miasta. Gdy już będziecie na miejscu udajcie się do siedziby straży. Jeden z mundurowych zaczepi Was i powie, że dopytywał się o Was jeden z więźniów - Homer.

Udajcie się do więzienia. Zejście do niego znajduje się w bramie siedziby straży wychodzącej na dzielnicę portową. Gdy już zejdziecie po schodach skręćcie w prawo, a następnie w lewo. Homer sam Was zaczepi, gdy będziecie koło niego przechodzić. Po krótkiej rozmowie dostaniecie 1000 exp. Zadanie się zakończy.
Teraz wróćcie na górę. Na szczycie schodów zaczepi Was strażnik Logar i zaoferuje odkupienie rzeczy Homera. Warto to zrobić. Za 150 sztuk złota odzyskacie kamień teleportacyjny, pierścień pirata oraz 3 bryłki złota.
Ciekawostka: jeżeli za jakiś czas wrócicie w okolice portalu, to okaże się, że Dinkel chciał poszukać Homera, jednak przy tym zginął.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Przystań Łotrów
- Kroniki Myrtany: Przystań łotrów - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Spotkania (Przystań łotrów) - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Żądełko - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sakiewka Larry'ego - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Jak grochem o ścianę - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zakopane skarby - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Kilka gęb do obicia - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Jak kulą w płot - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przystań Łotrów
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
