Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia

Stary znajomy z Górniczej Doliny o imieniu Homer jest przetrzymywany przez piratów. Należy mu pomóc. Na tej stronie poradnika możecie przeczytać jak wykonać zadanie Ucieczka z moda Kroniki Myrtany.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany pozwoli Wam bezproblemowo przejść zadanie Ucieczka. Musicie w nim uwolnić Homera, startego znajomego z Górniczej Doliny. Spotkanie z nim jest również wymagane dla odblokowania osiągnięcia Starzy znajomi.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 1000 exp; -150/-2000 sztuk złota; pierścień pirata (premia do zręczności + 3, obrona przed strzałami +5; premia do walki bronią jednoręczną +5 za każdy następny pierścień lub amulet pirata; 3 bryłki złota (opcjonalne)

Zadanie rozpoczniecie po rozmowie z Homerem - mężczyzna nie będzie zbyt gadatliwy - Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zadanie rozpoczniecie po rozmowie z Homerem - mężczyzna nie będzie zbyt gadatliwy. Możecie go spotkać w jaskini z areną, prawdopodobnie sprząta jedną z chat. Następnie porozmawiajcie z osobą, która go przetrzymuje - z Dinkelem. Pirat również kręci się po jaskini z areną (prawdopodobnie macha bronią).

Zadanie można zakończyć na dwa sposoby.

Zapłata

Nagroda: 1000 exp, -2000 sztuk złota, pierścień pirata

Podczas rozmowy z Dinkelem można mu zaoferować, że wykupi się Homera. Mężczyzna zażąda dość wygórowanej kwoty - 2000 sztuk złota. Po uiszczeniu zapłaty niewolnik będzie wolny.

Wykradnięcie Homera

Nagroda: 1000 exp, -150 sztuk złota, pierścień pirata, 3 bryłki złota

Jeżeli uważacie, że 2000 sztuk złota to za duża cena, to pozostaje wykradnięcie Homera. Po rozmowie z Dinkelem porozmawiajcie z niewolnikiem i powiedzcie, że go wyciągniecie. Mężczyzna nie wie jednak jak wydostać się z obozu.

Musicie udać się do portalu - Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Musicie udać się do portalu. Znajduje się on za namiotami postawionymi poza palisadą okalającą obóz (pomiędzy ruinami). Jest tam bagienny truteń oraz szczur, więc przygotujcie broń. Po podejściu do portalu zaktualizuje się dziennik.

Będziecie jeszcze potrzebować runy teleportacyjnej do miasta. Są dwie - do kaplicy Innosa oraz Adanosa. Sprzedają je magowie tych bóstw: Laudus (w kaplicy Adanosa koło portu) oraz Tengral (w kościele Innosa). Najlepiej posiadać obie, dla łatwego dostania się do miasta, gdy już jedną odda się Homerowi.

Będąc w posiadaniu wiedzy o położeniu teleportu i przynajmniej jednego kamienia możecie teraz wracać do Dinkela.

Porada: jeżeli chcecie się w przyszłości szybko dostać do Przystani łotrów, to runę teleportacyjną do tego miejsca sprzedaje handlarz różnościami. Znajdziecie go w przy wejściu do jaskini z areną.

Powiedzcie mężczyźnie, że musicie wypożyczyć Homera. Jeżeli macie przy sobie młotek i piłę (o ile nie napatoczyliście się na nie podczas przygód, to obie te rzeczy kupicie na targu w mieście Archolos) możecie pokazać Dinkelowi narzędzia za dodatkowe 400 exp. Gdy pirat zapyta się, czy może z Wami iść, to się zgódźcie. W przeciwnym razie Was zaatakuje, a misja zostanie niezaliczona.

Zaprowadźcie Homera do kawałka palisady znajdującej się za portalem i wejdźcie z nią w interakcję - Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zaprowadźcie Homera do kawałka palisady znajdującej się za portalem i wejdźcie z nią w interakcję. Zobaczycie krótką scenkę. Teraz wróćcie do Dinkela.

Po drodze zatrzyma Was Thiago. Nieważne co mu powiecie - i tak Was przepuści. Porozmawiajcie z Dinkelem - on również nie będzie się dopytywał o los Homera.

Pozostaje udać się do miasta. Gdy już będziecie na miejscu udajcie się do siedziby straży. Jeden z mundurowych zaczepi Was i powie, że dopytywał się o Was jeden z więźniów - Homer.

Udajcie się do więzienia - Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się do więzienia. Zejście do niego znajduje się w bramie siedziby straży wychodzącej na dzielnicę portową. Gdy już zejdziecie po schodach skręćcie w prawo, a następnie w lewo. Homer sam Was zaczepi, gdy będziecie koło niego przechodzić. Po krótkiej rozmowie dostaniecie 1000 exp. Zadanie się zakończy.

Teraz wróćcie na górę. Na szczycie schodów zaczepi Was strażnik Logar i zaoferuje odkupienie rzeczy Homera. Warto to zrobić. Za 150 sztuk złota odzyskacie kamień teleportacyjny, pierścień pirata oraz 3 bryłki złota.

Ciekawostka: jeżeli za jakiś czas wrócicie w okolice portalu, to okaże się, że Dinkel chciał poszukać Homera, jednak przy tym zginął.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-02-21
10:02

loteka Junior

Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.

Komentarz: loteka
2024-03-15
16:50

tomaszz25811 Junior

Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?

Komentarz: tomaszz25811
2024-03-29
02:25

Onikage Legionista

W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.

Komentarz: Onikage
2024-08-17
10:20

maniekz Junior

Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?

Komentarz: maniekz
2024-10-18
14:32

bartoszd2581114 Junior

Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.

Komentarz: bartoszd2581114
2024-10-24
12:03

KamilKT1 Junior

jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota

Komentarz: KamilKT1
2024-11-29
18:01

bozenan Junior

Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?

Komentarz: bozenan
2024-12-24
15:51

Crazy_Men Chorąży

Crazy_Men

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć

Komentarz: Crazy_Men
2025-01-07
13:09

boy3 Legend

Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?

Edit:Dobra, nie ważne już mam...

Komentarz: boy3
2025-03-08
13:55

JustMikael Junior

Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?

Komentarz: JustMikael

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl