Kroniki Myrtany: Przełomowe odkrycie - solucja opis przejścia
Alchemik Yezegan ma dla Was dwuznaczną moralnie propozycję. Chce abyście podstępem wypróbowali na nieświadomych ludziach jego eliksiru przemiany w zębacza. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany zawiera solucję zadania Przełomowe odkrycie.
Aktualizacja:
Alchemik Yezegan potrzebuje Waszej pomocy w przetestowaniu mikstury przemiany w zębacza. Macie podać ją nieświadomym królikom doświadczalnym. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany dowiecie się jak przejść zadanie Przełomowe odkrycie.
Nagroda: 1200 exp, eliksiry siły, zręczności, życia (na stałe dodające do tych statystyk), pełnia zdrowia, pełnia many lub 750 exp eliksir życia (na stałe +20 pkt trafień) , ekstrakt leczniczy (odnawia 45% zdrowia) i ekstrakt many (odnawia 50% many)
Zadanie to jest możliwe do wykonania jeżeli w misji Rozwiązywanie języków nie otruliście zapasów alkoholu dla całej karczmy, a jedynie dla Bena.
Początek zadania

Alchemika znajdziecie przed siedzibą Ulryka - wejście po prawej stronie. Przebywa w piwnicy. Zaczepi Was zaraz po zbliżeniu się. Porozmawiajcie z nim na temat eliksiru i zgódźcie się pomóc.
Naukowiec da Wam 3 mikstury - słaby eliskir przemiany, eliksir przemiany oraz mocny eliksir przemiany.
Udajcie się teraz do Przystani Łotrów. Najszybciej będzie skorzystać z teleportu koło Yezegana (alchemik ma w swoim asortymencie kamień teleportacyjny).
Możecie eksperymentować na 3 piratach - Rębaczu, Duchu oraz Danie.
Rębacz

Mężczyznę znajdziecie niedaleko wejścia do obozu, koło karczmy, a przed małą jaskinią. Zaproponujcie mu polowanie i udajcie się za nim na bagno. Czeka Was walka z bagiennym wężem, aligatorem, a na końcu z krwiopijcami.
Po polowaniu wywiąże się między Wami rozmowa i będziecie mogli zaproponować mu miksturę. W przypadku podania mu słabego eliksiru przemiany nie ma znaczenia czy ostrzeżecie go przed działaniem alkoholu w połączeniu ze specyfikiem czy nie.
Duch

Wojownika znajdziecie przy samym przejściu z Przystani łotrów na bagna lub w okolicach namiotów przed obozem. Wystarczy go sprowokować do walki. Po pokonaniu dajcie mu "miksturę leczniczą".
Dan

Pirata spotkacie koło molo. Sam do Was zagada będąc pod wrażeniem Waszego występu podczas zadania Turniej. Marvin wmówi mu, że mikstura przemiany jest eliksirem wzmacniającym.
Działanie mikstur
Każdemu z piratów możecie podać każdą miksturę i zadanie się zakończy. Jest jednak pewne "optymalne" rozwiązanie misji.
Słabszy eliksir przemiany i eliksir przemiany nie wpłyną znacząco na badanych. W przypadku pierwszej mikstury piraci nic nie poczują, a drugą zwrócą.
Mocny eliksir przemiany zamieni ich natomiast częściowo w zębacze i uciekną. Dla największej nagrody najlepiej podać go Danowi.
Mocny eliksir przemiany i jego konsekwencje

Niezależnie od tego komu podacie ten specyfik zamieni się częściowo w zębacza i ucieknie do jaskini na bagnach. Tej samej, w której kiedyś mogliście spotkać Javada w zadaniu Starzy znajomi. Musicie tam pójść.
Jeżeli podaliście go Rębaczowi lub Duchowi, to po krótkiej rozmowie mężczyźni Was zaatakują i będziecie musieli ich zabić. Wróćcie teraz do alchemika (o ile wcześniej podaliście pozostałe dwa eliksiry) i odbierzcie nagrodę. Będzie to: 750 exp, eliksir życia (na stałe +20 pkt trafień) , ekstrakt leczniczy (odnawia 45% zdrowia) i ekstrakt many (odnawia 50% many).
Jednakże w przypadku podania mikstury Danowi, mężczyzna poprosi Was o pomoc. Udajcie się do alchemika. Powie on, że efekt powinien sam ustąpić i da Wam leczące mikstury dla biedaka (pełnia życia i pełnia many).

Po powrocie do jaskini okaże się jednak, że Dan został całkowicie przemieniony i stał się zębaczem. Musicie skrócić jego męki. Wróćcie ponownie do alchemika. Będzie on uradowany z wyniku. Otrzymacie wtedy 1200 exp oraz eliksiry siły, zręczności i życia (na stałe dodające punkty do tych statystyk).
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Krew Myśliwego - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ostre jak brzytwa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocne wycie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie zaznasz spokoju - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie do podźwignięcia - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowe trunki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czas decyzji - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przełomowe odkrycie - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilczych skór wiele - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Srebro i stal - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocny wartownik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
