Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
Miłość to zagadkowa sprawa. Przekonał się o tym Lutz, żołnierz, który wrócił na Archolos i szuka swojej dawnej ukochanej Marthy. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie opis zadania W cichej mgle.
Aktualizacja:
W 3 rozdziale będziecie mogli spotkać Lutza. Mężczyzna szuka swojej dawnej ukochanej Marthy. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie W cichej mgle.
- Nagroda i początek zadania
- Pierwsze kroki, przygotowanie do pikniku
- Winnica Valerio, zębacze
- Muzyka
- Piknik i nagroda
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 2500 exp, miecz z magicznej rudy, przepis na gulasz Marthy

Lutza możecie spotkać w 3 rozdziale na placu targowym. Porozmawiajcie z nim. Gdy będziecie mieli już odchodzić, to mężczyzna zapyta się o Marthę. Znacie już ją, to ona gotuje w karczmie w Silbach. Udajcie się do niej.
Pierwsze kroki, przygotowanie do pikniku
Gdy wspomnicie Marcie o Lutzu, to kobieta zaprowadzi Was w ustronne miejsce. Po krótkiej wymianie zdań powie, że nie chce więcej widzieć gwardzisty na oczy. Pójdźcie z nim teraz porozmawiać.
Mężczyzna opowie Wam historię znajomości z Marthą. Każcie mu zwrócić złoto. Da Wam 200 sztuk złota. Odnieście je kobiecie. Porozmawiajcie teraz z Viktorem i Bastianem - pracownikami karczmy.
Podczas konwersacji z Viktorem nie zdradzajcie mu, że przybywacie na polecenie Lutza, bo nic Wam nie powie. Dowiecie się od mężczyzny, że Martha lubi przebywać w sadzie w winnicy Valerio. Zasugeruje również, żeby przygotować kosz z owocami i dobre wino.

Porozmawiajcie teraz z Bastianem. Mężczyzna również wspomina o winnicy Valerio, ponadto mówi o muzyce. Poleci Wam również kupić dobre wino w winnicy. Kupcie u niego kosz piknikowy za 25 sztuk złota.
Winnica Valerio, zębacze
Udajcie się teraz do winnicy Valerio. Porozmawiajcie na miejscu z Liamem (znajdziecie go koło głównego budynku). Mężczyzna powie Wam, że nie może się zgodzić na spotkanie, gdyż za głównym budynkiem zagnieździły się zębacze. Należy je zabić.
Jeżeli czujecie się na siłach, to po prostu możecie pójść i zabić stwory. Jest ich jednak kilka i mają swojego przywódcę - silniejszego osobnika.

Zwierzęta znajdują się w kotlinie za winnicą. Niedaleko wejścia do jaskini stanowiącej krótszą drogę do miasta.

Jeżeli chcecie odciągnąć przywódcę od innych zwierząt, to zostawcie w zaznaczonym ciele nieco mięsa. Dziennik da Wam znać ile wystarczy. Ponadto zwierzę zacznie iść w Waszym kierunku. Pamiętajcie, że jest o wiele silniejszy od zwykłych zębaczy. Unikajcie jego szarży. Zębacze są podatne na wiatr. Po walce możecie zabrać przynętę. Zabijcie również mniejsze osobniki.
Wróćcie do Liama. Mężczyzna zgodzi się teraz na piknik w sadzie. Zapytajcie go również o specjalne wino. Musicie zebrać nieco winogron. Podejdźcie do jednego z krzaków, wejdźcie z nim w interakcję, a czas sam się "przewinie" o kilka godzin.
Porozmawiajcie z Liamem ponownie. Bez przeszkód odda Wam wino.
Muzyka

Pomimo sugestii Bastiana, że muzycy w karczmie mogą Wam pomóc nauczyć się gry na lutni, to nie jest to prawidłowy trop. Udajcie się od razu do Karin. Kobieta jest w Ustroniu Żeglarza. Możecie się tam dostać szybką podróżą morską lub pieszo (na mapie numer 1).
Muzyczka Wam pomoże jeżeli dacie jej lokalny bimber. Jest spora szansa, że macie już jakąś butelkę w ekwipunku. Jeżeli nie, to możecie kupić alkohol u sprzedawców. Następnie trubadurka zapyta się Was czemu chcecie się nauczyć. Odpowiedzcie, że to długa historia, dzięki czemu da Wam lekcję za darmo. Ponadto zgodzi się zaśpiewać.
Piknik i nagroda
Możecie teraz wrócić do Lutza i powiedzieć mu, że wszystko gotowe. Podczas rozmowy z gwardzistą pojawi się opcja, która może Was teleportować prosto do Silbach. Porozmawiajcie teraz z Marthą.
Kobieta nie zgodzi się w pierwszej chwili na Wasz pomysł - możecie jej zapłacić lub na nią nakrzyczeć - obie metody zadziałają. Kucharka uda się na miejsce spotkania. Będąc w karczmie Silbach możecie od razu odebrać prowiant od Bastiana.
Brak prowiantu nie zmieni zakończenia misji lub Waszej nagrody za nią, ale wpłynie na klimat zadania.
Udajcie się teraz do winnicy Valerio i porozmawiajcie z Lutzem, a następnie z siedzącą nieopodal pod drzewem Karin. Włączy się cutscenka. Po niej ponownie podejdźcie do Lutza i udajcie się do karczmy w Silbach.
W Silbach kolejny raz zagadajcie do wojownika (otrzymacie od niego miecz z magicznej rudy), a następnie rozpocznijcie dialog z Marthą - kobieta da Wam przepis na swój gulasz.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
