Kroniki Myrtany: Farmerzy - lista wszystkich
Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany przeczytacie o ciekawych losowych spotkaniach z mieszkańcami wioski Silbach.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przedstawia możliwe losowe spotkania, które możecie przeżyć w Silbach oraz okolicach wioski. Nie są to zadania, ale interakcje te są ciekawe i często niosą ze sobą nagrody.
- Wściekły farmer
- Farmer z baraniną
- Jens
- Stary farmer
- Farmerzy z dynią
- Głodny farmer
- Farmer ścinający drzewo
- Zdezorientowany farmer
- Biedny farmer
- Pete
- Hałaśliwy farmer
- Pobita farmerka
Wściekły farmer
Nagroda: 175 exp (50 exp za pokonanie go i 125 exp za rozmowę po walce)
Wściekłego farmera możecie spotkać za drzewem, znajdującym się nieopodal chaty rzeźnika.

Nie jest on zadowolony z obecności nowych ludzi w wiosce i Was zaatakuje. Jeżeli wygracie i z nim porozmawiacie po potyczce, to dostaniecie doświadczenie.
Farmer z baraniną
Tak naprawdę "imię" tego NPC brzmi po prostu "farmer", ale ma on do zaoferowania bardzo tanio sporo baraniny. Za jedyne 5 sztuk złota sprzeda Wam 6 sztuk mięsa. Warto kupić. Zaczepi bohatera koło mostu, naprzeciwko karczmy.

Jens
Nagroda : 100 exp, 13 sztuk złota
Chata Jensa znajduje się pomiędzy polami, niedaleko dyń, przy drodze łączącej bramę północną z wschodnią. Dom poznacie po zabrudzeniu w progu.

Mężczyzna uzna, że to Wy zabrudziliście mu mieszkanie i w ramach rekompensaty powinniście je posprzątać. Niezgoda spowoduje potyczkę, warto jednak przystać na żądanie, gdyż dostaniecie za to więcej doświadczenia oraz kilka sztuk złota.
Farmer da Wam szczotkę, której należy użyć z poziomu ekwipunku przy zabrudzeniu.
Stary farmer
Nagroda: 75 exp, 15 sztuk złota, 2 rośliny lecznicze, niebieski bez, 4 chwasty

Za zabudowaniami, przed bramą wschodnią, można spotkać starego farmera. Poprosi on Was o zabranie od niego chwastów. Powinniście się zgodzić, gdyż dostaniecie doświadczenie, trochę złota i kilka ziół.
Farmerzy z dynią
Nagroda: 50 exp, dynia
Niedaleko bramy północnej, za polami, można spotkać dwóch farmerów. Sprzeczają się o to czy dynia jest owocem czy warzywem. Poproszą Was o opinię. Niezależnie od tego, po której stronie staniecie, nagroda będzie taka sama.

Głodny farmer
Nagroda: 125 exp, przepis zupa rybna z ziołami
Tak naprawdę "imię" tego NPC to "farmer", jednak poprosi Was o ugotowanie mu posiłku. Podzieli się przepisem na zupę rybną z ziołami oraz da składniki. Jego chata znajduje się przy zachodniej bramie.

Po ugotowaniu potrawy możecie okłamać mężczyznę, że zupa się nie udała. Nie da Wam to jednak żadnych korzyści, poza posiłkiem. O wiele lepiej jest oddać jedzenie "zleceniodawcy".
Farmer ścinający drzewo
Nagroda: wzrost o 5 pkt. statystyki wydobywanie
Za wschodnią bramą zaczepi Was farmer ścinający drzewo. Możecie się go wypytać o to co robi. W nagrodę o 5 pkt. wzrośnie Wasza statystyka wydobywanie. Koło niego znajduje się topór drwala, pozwalający pozyskiwać drewno.

Zdezorientowany farmer
Nagroda: 50 exp
Po zakończeniu zadania głównego Bez śladu, istnieje spora szansa, że podczas poruszania się po wiosce Silbach zaczepi Was Zdezorientowany farmer. Rozmowa z nim jest dziwna i nie ma znaczenia, jakie opcje dialogowe wybierzecie.

Biedny farmer
Nagroda: 50 exp, przepis na zupę z chwastów
Za chatami w okolicach stodoły Otho można spotkać Biednego farmera. Mężczyzna zaoferuje sprzedaż przepisu kucharskiego za 50 sztuk złota.

Okazuje się, że sprzedał Wam przepis na zupę z chwastów. Możecie u niego również kupić "składniki". Przepędźcie oszusta i pobijcie (w celu odzyskania utraconych pieniędzy). Nie ma za to żadnych konsekwencji.
Pete
Nagroda: 100 exp, 20 sztuk złota

Przy bramie zachodniej, koło domu, możecie spotkać farmera Pete'a. Poprosi Was o 2 kawałki sera - dla siebie oraz jego zwierzaczka szczura. Jeżeli mu przyniesiecie jedzenie, to otrzymacie w zamian nieco złota oraz doświadczenie.
Hałaśliwy farmer
Nagroda: 150 exp, 100 sztuk złota

Jeżeli w 3 rozdziale zaglądniecie do wioski Silbach, to nad rzeką będziecie mogli spotkać hałaśliwego farmera. Nieopodal koło domu stoi mężczyzna, któremu przeszkadza donośna gra na rogu. Porozmawiajcie z nim i wróćcie do "muzyka".
Sprawę możecie załatwić na dwa sposoby. Pobijcie farmera (120 exp za zwycięstwo) lub dajcie mu 50 sztuk złota. Teraz wróćcie do zleceniodawcy. Niezależnie od wybranej ścieżki, nagroda zawsze będzie taka sama.
Pobita farmerka
Nagroda: 150 exp, 57 sztuk złota

Idąc od strony miasta Archolos, przy wschodniej bramie, zaraz za myśliwym Cardenem, zostanie napadnięta farmerka. Możecie jej pomóc. Porozmawiajcie z nią po pokonaniu uchodźców, a dostaniecie nagrodę.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Sibilach i okolice
- Kroniki Myrtany: Silbach i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Farmerzy - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Nikt nie zostaje z tyłu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Trzy prace alchemika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sztuka pisania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W młynie jak w młynie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Odnaleźć Rolfa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Porządki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieostrożny zakład - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Baranek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sprawa życia lub śmierci - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ukochana córka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Kupiec Ezekiel - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ostatnia partia towaru - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pomoc dla powodzian - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Raz na wozie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Chłopiec na posyłki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zaginione składniki Bodowyna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bez zamiatania pod dywan - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Królowa cierni - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sibilach i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
