Kroniki Myrtany: Rozdział 4 - lista wszystkich misji
Ubierzcie się ciepło, czas na podróż w góry. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie listę zadań głównych w rozdziale 4.
Aktualizacja:
4 rozdział gry Kroniki Myrtany zabierze Was do Wilczego leża. Poniższa strona poradnika zawiera listę wszystkich misji głównych w tej części moda. Przygotujcie się na spotkanie twardych i nieufnych wojowników.
Lista misji
- Srebrna podszewka - musicie dostać się do wilczego leża. To zamek i niewielka osada położana w górach. Do tej pory ta lokacja była przed Wami zamknięta.
- Im się należy - sprawa uchodźców pod murami jest pilna, trzeba się nią zająć. Wasi rodacy nie mają się gdzie podziać, ale Wilczy synowie nie chcą ich u siebie. Jest kilka sposobów rozwiązania tej sytuacji.
- Po nitce do kłębka - pora odnaleźć zamachowca. To zadanie jest zbiorem kilku innych. Trwa przez większość rozdziału. Śledźcie więc uważnie również inne strony naszego poradnika w celu jego rozwiązania.
- Jedyna droga do Jona - Wilczy synowie to potężni i odizolowani wojownicy. Aby kontynuować śledztwo musicie zdobyć ich zaufanie i pokazać, że jesteście sobie w stanie poradzić z niebezpieczeństwem.
- Podróż do wnętrza kopalni - coś dla miłośników Gothica 1. Zejście do kopalni i walka z pełzaczami z pewnością jest bardzo nostalgiczna. Pamiętacie Królową pełzaczy z pierwszej gry cyklu?
- Ponowne spotkanie - czas spotkać się z Jornem. W końcu macie konkretny trop. Szansa na ponowne ujrzenie brata jeszcze nigdy nie była tak wielka.
- Wodny krąg - natkniecie się na tajemniczą organizację, która ma taki sam cel, jak Wy. Nie macie innego wyjścia jak wysłuchać, co mają Wam do zaoferowania.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 4
- Kroniki Myrtany: Rozdział 4 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Srebrna podszewka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Im się należy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Po nitce do kłębka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Jedyna droga do Jona - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Podróż do wnętrza kopalni - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wodny krąg - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 4
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
