Kroniki Myrtany: Proszę się odsunąć wychodzimy
Proszę się odsunąć wychodzimy jest jednym z wielu osiągnięć w Kronikach Myrtany. W tym poradniku powiemy Wam jak je zdobyć.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika dowiecie się jak odblokować osiągniecie Proszę się odsunąć wychodzimy. Jest to jedno z trofeów w Kronikach Myrtany, które polega na opuszczeniu Waszej gildii.
Jak opuścić gildię
W 5 rozdziale przygód Kessel zaproponuje Wam dołączenie do Wodnego Kręgu. Stanie się to pod koniec zadania Ruiny zamku. Wtedy będziecie mogli pójść do szefa Waszej gildii i zgłosić mu, że chcecie opuścić organizację. To spowoduje odblokowanie osiągnięcia.
Konsekwencje
Oczywiście opuszczenie gildii ma swoje konsekwencje. Główną z nich jest zablokowanie frakcyjnych zadań. Dlatego też radzimy Wam najpierw wykonać wszystkie możliwe zlecenia, łącznie z Król bez korony. Misja ta dopiero będzie możliwa do wykonania w 5 rozdziale i jest powiązana z osiągnięciem.
Jeżeli zdecydujecie się na dołączenie do Wodnego kręgu, to otrzymacie za to dwa nowe zadania: Strażnik Równowagi oraz Uciszyć Krzykacza.
Zostanie Wam również odebrana zbroja gildyjna. Miejcie więc jakąś zapasową. W przypadku przystąpienia do Wodnego Kręgu otrzymacie pancerz, jednak będzie się on wiązał z pewnymi ograniczeniami - nie można go nosić w osiedlach.
Oczywiście możecie zorganizować sobie nową zbroję. Musicie jednak zebrać pewnie surowce.
Pancerz Nordmarczyka
Po tym, gdy odejdziecie z Waszej organizacji, możecie pójść na parter głównego budynku siedziby Araxos. Znajdziecie tam Grifa. Mężczyzna zaoferuje Wam Pancerz Nordmarczyka. Musicie mu jednak przynieść materiały oraz pieniądze na jego naprawę.
Po rozmowie z wojownikiem odczytajcie listę, którą macie w ekwipunku. Większość surowców jest dość łatwa do zdobycia i wystarczy nieco pozwiedzać wyspę:
- 1200 sztuk złota,
- Bryłka magicznej rudy (taką możecie zdobyć choćby w trakcie wspomnianego już zadania Strażnik Równowagi),
- 2x skóra niedźwiedzia,
- 4x kieł trolla (te zwierzęta możecie na przykład spotkać podczas listu gończego Trolle górskie).
- Skóra czarnego niedźwiedzia, taki przeciwnik pojawia się w okolicy wejścia na Południowe bagna (przejście przez jaskinie),

Jednakże prawdopodobnie najtrudniejszym składnikiem do zebrania jest Skóra wilka z Nordmaru. Przychodzi nam do głowy tylko jedna sytuacja, w której można ją pozyskać. Musicie wykonać list gończy Lodowe wilki.
Po dostarczeniu surowców, odczekajcie dzień i powróćcie do Grifa. Wasza zbroja jest już gotowa:
- Ochrona przed obuchami - 100,
- Ochrona przed ostrzami - 100,
- Ochrona przed strzałami - 100,
- Ochrona przed ogniem - 35,
- Ochrona przed magią - 45.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Osiągnięcia
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich osiągnięć
- Kroniki Myrtany: Poza światem - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Starzy znajomi - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Górnicza Dolina - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Zmierzch bogów - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Archeolog - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Proszę się odsunąć wychodzimy
- Kroniki Myrtany: Zapasy na czarną godzinę
- Kroniki Myrtany: Osiągnięcia
- Kroniki Myrtany: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
