Kroniki Myrtany: Rozdział 3 - lista wszystkich misji
Czeka Was nowa osada i nowe przygody. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie listę misji głównych w 3 rozdziale gry.
Aktualizacja:
Poszukiwania brata wciąż trwają. 3 rozdział gry zaprowadzi Was w nowe miejsca. Na poniższej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie listę zadań głównych w tej części gry.
Lista misji
- Wśród łotrów - jest to zadanie zbiorcze, do jego ukończenia wymagane jest kilka innych misji. Będzie ono trwało przez sporą część rozdziału.
- Krwawa waluta - pierwsze zadanie dla członków gildii Araxos, trzeba doprowadzić do udanego handlu. Jednakże Cortez nie mówi Wam wszystkiego. Bądźcie czujni.
- Kto zabił Stana - początkowa misja dla strażników miejskich.
- Starzy znajomi - czeka Was spotkanie z Beckettem, kapitanem statku, który Was przywiózł na wyspę. Pirat ma poważne kłopoty. Możecie zadecydować o jego losie.
- Turniej - przygotujcie się na walkę z najlepszymi wojownikami w Przystani Łotrów. Czeka Was również potyczka z kilkoma silnymi potworami. Zwycięstwo zaowocuje nie tylko nagrodą w postaci pieniędzy i doświadczenia, ale również odblokujecie osiągnięcie.
- Rozwiązywanie języków - Ben nie jest rozmowny, należy go nieco przekonać. Sami musicie zdecydować jaki ma być jego los.
- Raport z prac - czas na powrót do miasta i rozmowę z szefem gildii. Sporo się podziało od Waszej ostatniej wizyty w Archolos.
- W biały dzień - musicie poprowadzić śledztwo w sprawie zamachu na ważną osobę. Zabawcie się w detektywa.
- Trop więźnia - należy porozmawiać z podejrzanym. Przyznał się do winy, ale czy mówi wszystko?
- Trop grotu - narzędzie zbrodni to ważny trop. Może wiele powiedzieć o zabójcy.
- Trop ulotek - są pewne grupy, które pragną zmian na Archolos. Niekoniecznie musi to wyjść wyspie na dobre.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Wśród łotrów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Krwawa waluta
- Kroniki Myrtany: Starzy znajomi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Turniej - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozwiązywanie języków - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Raport z prac - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
