Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
Bądźcie niczym Liam Neeson w filmie Uprowadzona – znajdźcie córkę Nadine. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Uprowadzona.
Aktualizacja:
Poniższa strona poradnika do moda Kroniki Myrtany udzieli Wam wszelkiech informacji dotyczących przejścia zadania Uprowadzona. Zrozpaczona matka Nadine szuka swojej córki Leny.
Nagroda: 2000/1750/1250 exp + Amulet Leny (obrona przed obuchami i magią +10, obrona przed ostrzami +5)

Zadanie to można rozpocząć w 3 rozdziale. Udajcie się do więzienia. Zejście do niego znajduje się w bramie siedziby straży, wychodzącej na dzielnicę portową.

Naprzeciwko wejścia do lochów siedzi kobieta o imieniu Nadine. Opowie Wam historię o tym, że zaginęła jej córka. Poprosi o jej odnalezienie.

Aby wytropić dziewczynę udajcie się do Przystani łotrów. Za tawerną znajduje się jaskinia, w której są cele oraz dwóch byłych strażników.
W jednej z cel jest kobieta. Jeżeli zapytacie się Gregora kto jest w ich klatce, mężczyzna będzie opryskliwy i nic nie odpowie. Porozmawiajcie na temat dziewczyny z Oscarem - właścicielem tawerny.

Wypytajcie go dokładnie o wszystko. Mężczyzna odeśle Was do Ivana. Jego chata znajduje się obok wejścia do wielkiej jaskini z areną. Mężczyzna zdradzi Wam więcej szczegółów na temat sytuacji.
Ivan powie Wam, że musiał pozbyć się jednego gońca z Araxos. Jego ciało można znaleźć po wyjściu z przystani, jeżeli skierujecie się w prawo, w bagno. Trup jest za drzewem. Odnalezienie go nie jest jednak konieczne do ukończenia zadania.
Możecie teraz wrócić do strażników. Porozmawiajcie z Gregorem. Poruszcie temat uwolnienia dziewczyny. Strażnik zażąda 300 sztuk złota, 20 butelek piwa i 10 kiełbas. Jeżeli zdecydujecie się przekazać okup, to dostaniecie 250 exp.
Możecie również odebrać Lenę siłą. Powiedzcie Gregorowi, że ma ją oddać za darmo. Dojdzie wtedy do walki. Jeżeli pokonaliście wcześniej Morty'ego i zabraliście mu broń, to potyczka będzie o wiele łatwiejsza. Tradycyjnie przy walce z ludźmi należy pamiętać o blokach, a także uważać, żeby Was nie otoczyli. Za pokonanie strażników otrzymacie w sumie 650 exp (330 i 320 exp). Jeżeli już raz pokonaliście Morty'ego, to po raz drugi doświadczenia nie dostaniecie.

Nieważne jak ją uwolniliście, otwórzcie dźwignią celę kobiety i z nią porozmawiajcie. Przy wyjściu z jaskini zaczepi Was Cortez i zabroni Wam wyprowadzać Leny z obozu. Po rozmowie kobieta da Wam amulet. (Amulet Leny - obrona przed obuchami i magią +10, obrona przed ostrzami +5). Macie go przekazać jej matce.
Wróćcie do kobiety. Wciąż znajduje się naprzeciwko wejścia do więzienia. Możecie teraz oddać amulet, za co otrzymacie w sumie 1750 exp. Jeżeli go sobie weźmiecie, wtedy nagrodą będzie 1250 exp. Dodatkowo jeżeli zabiliście strażników, to otrzymacie 250 exp.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
