Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
Nie można zawsze spać kątem u innych. W końcu trzeba się ustatkować. Czas zdobyć własny dom. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Dom nie do poznania, odblokujecie również osiągnięcie Mój dom to te szare ulice.
Aktualizacja:
W końcu dostaniecie szansę na zakup swojego własnego domu (a nie tylko łóżka w porcie). Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany dowiecie się jak przejść zadanie Dom nie do poznania, a także odblokujecie osiągnięcie Mój dom to te szare ulice.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 1200 exp, 250 sztuk złota, dom, -2000 sztuk złota (minimum)
Przemierzając ulice Archolos w pewnym momencie zaczepi Was goniec wręczając ulotkę dotyczącą sprzedaży domu w Starym mieście. Pozyskanie tego mieszkania nie tylko zakończy zadanie, ale również odblokuje osiągnięcie Mój dom to te szare ulice.
Pomimo, że gra sugeruje (nawet wpisem w dzienniku), że macie 2 dni na wykonanie tej misji, to odczekanie kilku dodatkowych dni nie wpłynie w żaden sposób na jej przebieg.
Rozwieszenie ulotek

Udajcie się w okolice sklepu z meblami (na mapie symbol krzesła). Przed domem znajdziecie Danisa. Mężczyzna poprosi Was o zrobienie kopii ogłoszenia o licytacji i rozwieszenie ich.
Idźcie teraz do Venzela (ikona pergaminu na mapie). Powiedzcie mężczyźnie, żeby wykonał kopie. Zrobi to od razu. Możecie przeczytać notatkę, z informacją, gdzie należy te ogłoszenia rozwiesić, nie jest to jednak konieczne.

Należy je rozprowadzić na tablicach ogłoszeń w mieście (zaznaczone na powyższym screenie). Okazuje się, że data na ulotce jest źle napisana. Należy to wykorzystać.
Miejsce rozmieszczenia tablic:
- dzielnica targowa: koło sklepu łuczarki;
- dzielnica rzemieślników: na tyłach pracowni cieśli;
- port: targ rybny;
- stare miasto: koło pracowni złotnika; naprzeciwko lokalu Ernesto;
Po zawieszeniu wiadomości na tablicy w porcie, zaczepi Was Kazeem. Po rozmowie dojdziecie do porozumienia, że kupi on dla Was dom. Musicie mu jednak wcześniej dać ubranie bogatego mieszczanina oraz 1000 sztuk złota.
Ubranie
Pieniądze musicie zdobyć we własnym zakresie. Sprzedaż zebranych trofeów oraz zalegających w ekwipunku broni jest pewnie najszybszym rozwiązaniem.

W przypadku ubrania, to można je zdobyć na dwa sposoby. Uczciwie jest kupić strój u krawca - jego siedziba znajduje się w dzielnicy targowej (na mapie symbol nożyczek), zapłacicie za niego 400 sztuk złota. Jednak można go również ukraść. Jeden komplet ubrań znajdziecie w kufrze na piętrze sklepu z meblami (na mapie symbol krzesła).
Zakończenie

Posiadając złoto oraz strój możecie wrócić teraz do Kazeema. Następnie zgłoście się do niego po licytacji (będzie stał przed domem). Wpis w dzienniku Wam o tym przypomni. Będziecie mogli wybrać ile chcecie mu zapłacić za pracę - 1000 lub 2000 sztuk złota. Poza zmianą jego dialogu nie ma to wpływu na zadanie lub nagrodę za nie.

Udajcie się teraz do ratusza porozmawiać z urzędnikiem Danisem. Mężczyzna prawdopodobnie czyta książkę koło wejścia. Da Wam nagrodę w postaci 250 sztuk złota oraz 1200 exp.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
