Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
Bagienne ziele to popularna używka w świecie Gothica. Niektórzy są w stanie wiele zrobić, aby dostać je w swoje ręce. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie solucję zadania Zielona latarnia. Przy okazji znajdziecie skarb.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany zawiera solucję do misji Zielona latarnia z 3 rozdziału gry. Rybak Nevil bardzo chce kupić nieco bagiennego ziela. Trzeba mu pomóc. Będąc w okolicach latarni warto również poszukać ukrytego skarbu.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: maksymalna 900 exp + 250 exp od szefa gildii, 60 sztuk złota, przepis kociołek rybaka

Nevila możecie znaleźć przed karczmą Helgi w porcie. Mężczyzna opowie Wam, że chce kupić nieco bagiennego ziela od Marco. Przemytnik ukrywa się w latarni.
Straż miejska
Możecie wydać rybaka władzom. Wystarczy pójść do strażnika Oktavo (siedziba straży) i powiedzieć mu, że chciałoby się odebrać nagrodę za przestępcę. Dokładnie tak samo, jak w przypadku listów gończych. Dostaniecie za to 700 exp oraz 100 sztuk złota. Nie ma znaczenia czy zgłosicie sprawę przed lub po zabiciu Marco. Zmieni to tylko nieco dialog, jednak nagroda pozostanie taka sama.
Paczka ziela

Jeżeli chcecie pomóc Nevilowi, to udajcie się do Bursztynowego Wybrzeża (na mapie numer 4). Tam wskoczcie do wody i popłyńcie do zaznaczonej powyżej latarni morskiej. Ewentualnie możecie poprosić rybaka w Bursztynowym Wybrzeżu (Duncana), aby Was tam zawiózł.
Przy latarni czeka dwóch ludzi. Nie są jednak skorzy do rozmowy i od razu Was zaatakują. Zabicie ich nie powinno być zbyt trudne. Nie są dobrze uzbrojeni, nie mogą się też pochwalić solidną zbroją. Zabierzcie paczkę ziela z ciała Marco.
Skarb

Będąc na wyspie z latarnią morską warto jest również poszukać skarbu. Nie ma to związku z zadaniem, ale jest to ciekawostka. Podczas rozgrywki możecie natknąć się na niewielki szkic z iksem (np. w Kopalni Królewskiej oraz w kufrze Lorenzo).

Aby dostać się do miejsca zaznaczonego na mapie musicie wskoczyć do wody. Wejście do jaskini, w której znajdują się kosztowności, jest w dużej mierze zalane wodą, więc łatwo je przeoczyć. Najlepiej nurkować.
Zakończenie zadania
Wróćcie teraz do miasta i udajcie się do szefa Waszej gildii. Poinformujcie go o sytuacji, a dostaniecie dodatkowo 250 exp (możecie to zrobić również po ukończeniu zadania).
Wróćcie teraz do zleceniodawcy. Macie wybór - przyznać się, że zabiliście przemytników lub powiedzieć, że sprzedali Wam towar.
W przypadku powiedzenia prawdy otrzymacie jedynie 500 exp oraz 40 sztuk złota. Opłacalniejszą opcją jest okłamanie rybaka. Dostaniecie wtedy 900 exp, 60 sztuk złota oraz przepis na kociołek rybaka.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
