Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia
Sprawa zamachu na Volkera trwa. Musicie odnaleźć grot. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop grotu).
Aktualizacja:
Volker wysyła Was w ślad za zamachowcem. Musicie sprawdzić ciało ofiary. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop grotu).
Nagroda: 1000 exp
Aby znaleźć punkt zaczepienia do śledztwa porozmawiajcie z Bradlockiem. Stoi przed domem. Następnie, gdy będziecie opuszczać teren Volkera odbądźcie konwersację ze strażnikiem Samborem. Wojownik skieruje Was do Logara. Podobno on może wiedzieć nieco więcej na temat sprawy.
Początek

Musicie się udać do lochów. Znajdują się one w siedzibie straży, w wejściu do koszar od strony portu / dzielnicy rzemieślniczej. Logar stoi przed wejściem. Mężczyzna skieruje Was na cmentarz.
Pogrzeb

Udajcie się tam. Traficie na pogrzeb. Po cutscence zaczepi Was Mailor. Porozmawiajcie z nim, następnie z magiem ognia, a potem z człowiekiem Volkera stojącym przy ścianie. Możecie również zapytać się o grot grabarza, jednak nie przyniesie to żadnego pożytku. Musicie wrócić tu w nocy.
Po zapadnięciu zmroku rozkopcie grób i zabierzcie z ciała grot (musicie mieć łopatę - jeżeli jej nie posiadacie, to kupicie ją u któregoś z kupców na targu). Przy okazji (choć nie jest to konieczne) możecie również zakopać nieszczęśnika ponownie.
Grot

Z grotem idźcie do kowala Odgara w dzielnicy targowej. Po rozmowie mężczyzna skieruje Was do kwatermistrza gildii Araxos. Teraz pójdźcie więc porozmawiać z nim (jego sklep znajduje się w głównej siedzibie gildii).
Zadanie zakończone. Możecie wrócić na główną stronę W biały dzień.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Wśród łotrów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Krwawa waluta
- Kroniki Myrtany: Starzy znajomi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Turniej - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozwiązywanie języków - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Raport z prac - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
