Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia
Sprawa zamachu na Volkera trwa. Należy sprawdzić potencjalnego mordercę. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop więźnia).
Aktualizacja:
Volker wysyła Was w ślad za zamachowcem. Należy sprawdzić kim jest potencjalny morderca. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop więźnia).
Nagroda i początek zadania
Nagroda: w sumie 1250 exp

Aby sprawdzić ten trop musicie się udać do lochów. Znajdują się one w siedzibie straży. W wejściu do koszar od strony portu/dzielnicy rzemieślniczej. Zamachowiec siedzi w ostatniej celi po lewej stronie od wejścia.
Środek na przeczyszczenie
Podejrzany nazywa się Ars. Porozmawiajcie z nim, choć nie dowiecie się zbyt wiele. Jednakże wychodząc z lochów zaczepi Was inny więzień - Osip. Powie, że może zdradzić Wam nieco informacji, jeżeli dostarczycie mu środek na przeczyszczenie.

Taki specyfik możecie znaleźć w sklepie alchemicznym zaznaczonym powyżej. Porozmawiajcie z Fadhą. Powie Wam, że jej siostra pracuje obecnie nad potrzebną Wam miksturą, ale brak jej składnika - zębatego ziela. Roślinę tę oczywiście mogliście napotkać w czasie swoich przygód. Jeżeli jednak nie macie żadnej przy sobie, to kupcie ją u cyrulika, który ma swój sklep naprzeciwko siedziby gildii Araxos.
Mając zębate ziele, udajcie się na piętro sklepu i wręczcie je alchemiczce. Zażąda jeszcze 50 sztuk złota. Nie ma sposobu na zbicie ceny.

Alternatywą dla powyższego jest wybrać się do alchemika Hershlika. Mężczyzna powie, że on takimi sprawami się nie zajmuje i odeśle do alchemiczki opisanej we wcześniejszym akapicie. Jednakże po wyjściu z jego pracowni zaczepi Was mężczyzna, który powie, że ma poszukiwany przez Was lek. Możecie go odkupić za 100 sztuk złota.
Z miksturą wróćcie do więźnia. Dostaniecie 500 exp oraz dowiecie się gdzie szukać grupy wywrotowych Południowców. Jeżeli skorzystaliście z pierwszego sposobu na zdobycie leku, to ofiara rzeczywiście ucieknie do toalety. W drugim przypadku zamieni się w chrząszcza.

Południowcy
Udajcie się w okolice wejścia do dzielnicy biedoty. Musicie odnaleźć budynek, który ma koło drzwi namalowane białe słońce. Zaznaczyliśmy go powyżej na mapie. Drzwi będą zamknięte, więc musicie się do niego włamać.
Na piętrze znajdziecie Nathaniela. Mężczyzna będzie udawał biednego kupca. W Sali jest jednak krata, a koło niej dźwignia. Sprawę możecie rozwiązać na dwa sposoby.
- pociągnijcie za dźwignię - Nathaniel się na Was rzuci, więc go zabijcie;
- przekonajcie Nathaniela do otworzenia kraty - wystarczy podczas rozmowy z nim wspomnieć o Osipie.

Niezależnie od tego w jaki sposób otworzyliście kraty, to pójdźcie teraz na piętro. Jeżeli Nathaniel Wam otworzył, to zamknie za Wami przejście. Na piętrze znajduje się 3 wojowników. Odbądźcie pogawędkę z ich przywódcą.
Na koniec przywódca poprosi Was, żebyście przyrzekli, że nie powiecie nikomu o rozmowie. Jeżeli się zgodzicie, to Was po prostu wypuści.
W przypadku odmowy zaatakuje Was razem z towarzyszami. Walka z trójką może być trudna, więc lepiej miejcie pełen pasek zdrowia. Możecie się cofnąć, aby nie dać się otoczyć. Jeżeli zabiliście Południowców, a wcześniej Nathaniel przeżył, to on również Was napadnie, gdy zejdziecie na dół.
W każdym razie tu trop się urywa. Zapraszamy na główną stronę zadania W biały dzień.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Wśród łotrów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Krwawa waluta
- Kroniki Myrtany: Starzy znajomi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Turniej - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozwiązywanie języków - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Raport z prac - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
