Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
Mury
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Podstawowe umocnienia
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota 5 drewna 5 kamienia | Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek. |
![]() Ulepszone umocnienia
| 2 | Miasto poziomu 2 Podstawowe ulepszenia | 5000 złota 10 drewna 10 kamienia | Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek. |
![]() Fortyfikacje
| 3 | Miasto poziomu 3 Ulepszone umocnienia | 10000 20 drewna 20 kamienia | Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek. |
Ratusz
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Wioska
| 0 | Brak - znajduje się w każdym mieście | Brak. | Generuje 500 sztuk złota dziennie. |
![]() Rada miasta
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota 2 drewna 2 kamienia | Generuje 1000 sztuk złota dziennie. |
![]() Ratusz
| 2 | Miasto poziomu 2 Rada miasta | 5000 5 drewna 5 kamienia | Generuje 2000 sztuk złota dziennie. |
![]() Kapitol
| 3 | Miasto poziomu 3 Ratusz | 10000 złota 10 drewna 10 kamienia | Generuje 4000 sztuk złota dziennie. |
Jednostki
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Cmentarz
| 1 | Miasto 1 poziomu | 1750 6 drewna 2 kamienia | Pozwala rekrutować szkielety. |
![]() Mogilnik
| 1 | Miasto 1 poziomu Cmentarz | 2000 złota 5 drewna 2 kryształy | Pozwala rekrutować szkielety-oszczepników. |
![]() Krypta
| 1 | Miasto 1 poziomu | 1000 złota 4 kamienia | Pozwala rekrutować ghule. |
![]() Krypta trupożerców
| 1 | Miasto 1 poziomu Krypta | 1500 złota 3 drewna 4 kamienie 2 kryształy | Pozwala rekrutować trupożerców. |
![]() Zrujnowana wieża
| 1 | Miasto 1 poziomu | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia | Pozwala rekrutować duchy. |
![]() Nawiedzona wieża
| 1 | Miasto 1 poziomu Zrujnowana wieża | 2500 złota 5 kamienia 4 kryształy | Pozwala rekrutować zjawy. |
![]() Sepulchrum
| 2 | Miasto 2 poziomu | 6000 złota 10 kamienia 7 kryształów | Pozwala rekrutować licze. |
![]() Mauzoleum
| 2 | Miasto 2 poziomu Sepulchrum | 4000 złota 9 kamienia 9 kryształów | Pozwala rekrutować arcylicze. |
![]() Grobowiec zarazy
| 2 | Miasto 2 poziomu | 3500 złota 8 drewna 10 kamienia 5 kryształów | Pozwala rekrutować promieniste lamasu. |
![]() Katakumby zarazy
| 2 | Miasto 2 poziomu Grobowiec zarazy | 2000 złota 2 drewna 6 kamienia 6 kryształów | Pozwala rekrutować lamasu zgnilców. |
![]() Dworek wampirów
| 2 | Miasto 2 poziomu | 4000 złota 5 drewna 8 kamienia 6 kryształów | Pozwala rekrutować wampiry. |
![]() Pałacyk wampirów
| 2 | Miasto 2 poziomu Dworek wampirów | 4000 złota 5 drewna 6 kamienia 7 kryształów | Pozwala rekrutować władców wampirów. |
![]() Pajęcza świątynia
| 3 | Miasto 3 poziomu | 17500 złota 25 drewna 15 kamienia 25 kryształów | Pozwala rekrutować prządki losu. |
![]() Pajęcze sanktuarium
| 3 | Miasto 3 poziomu Pajęcza świątynia | 12500 złota 15 drewna 25 kamienia 15 kryształów | Pozwala rekrutować tkaczki losu. |
Specjalne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Komnata nekromancji
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Zwiększa ilość punktów nekromancji generowanych podczas bitew. Premie z kilku takich budynków sumują się, ale każda kolejna Komnata będzie gwarantować mniejszy bonus. Wyklucza martwe pole. |
![]() Martwe pole
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Siła ataku i ilość punktów życia wszystkich żywych jednostek na terenie tej strefy kontroli zostaje zmniejszona. Wyklucza komnatę nekromancji. |
![]() Ołtarz wiecznej niewoli
| 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | Poległe jednostki mogą być wskrzeszone w tym budynku. Ich koszt jest większy o 50%, a jeśli nie zostaną przywrócone do życia w ciągu 3 dni od bitwy, w której zginęły, ich dusze przepadają. Każdy kolejny ołtarz wiecznej niewoli zmniejsza koszt o 10% i przedłuża czas oczekiwania o 1 dzień. Wyklucza klepsydrę Ashy. |
![]() Klepsydra Ashy
| 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | W obszarze kontroli tego miasta wrodzy bohaterowie otrzymują ujemny modyfikator -30% do punktów ruchu. Jeżeli miasto, w którym ten obiekt jest wybudowany, zostanie oblężone, agresor otrzyma -15 do inicjatywy. Wyklucza ołtarz wiecznej niewoli. |
Inne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Targowisko
| 1 | Miasto 1 poziomu. | 2000 złota 2 drewna 2 kamienia | Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Ponadto generuje 500 sztuk złota na turę. |
![]() Aula bohaterów
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota | Można tu rekrutować bohaterów. |
![]() Aula nieśmiertelnych
| 2 | Miasto poziomu 2 Aula bohaterów | 10000 złota 5 kamienia 5 kryształów | Bohaterowie mogą być tu wskrzeszani za darmo. Każdy heros, który został przywrócony do życia, otrzymuje premię +10% do swoich statystyk na okres jednego tygodnia. |
![]() Miejski portal
| 2 | Miasto poziomu 2 | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza). |
![]() Ulepszony miejski portal
| 3 | Miasto poziomu 3 Miejski portal | 5000 złota 10 kryształów | Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów). |
![]() Nieugięta wola Ashy
| 4 | Miasto 4 poziomu Łza Ashy | 15000 złota 20 drewna 20 kamienia 20 kryształów | Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Zwiększa efektywność nekromancji o 100%. |
0
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.































