Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niszczyciel / anihilator | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Niszczyciel/anihilator

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Niszczyciel - Niszczyciel / anihilator | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Niszczyciel
Żywa zbroja: istota ta jest całkowicie odporna na wszelkie efekty zmniejszające jej obronę (tak magiczną, jak i fizyczną) - Niszczyciel / anihilator | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Żywa zbroja: istota ta jest całkowicie odporna na wszelkie efekty zmniejszające jej obronę (tak magiczną, jak i fizyczną).

Niepowstrzymana szarża: niszczyciel szarżuje przed siebie, zadając obrażenia wszystkim wrogom i obiektom na swojej trasie. Jeżeli celem jest przeszkoda terenowa, obrażenia jej zadane są większe o 3.

Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

490 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

 

Anihilator

Żywa zbroja: istota ta jest całkowicie odporna na wszelkie efekty zmniejszające jej obronę (tak magiczną, jak i fizyczną) - Niszczyciel / anihilator | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Żywa zbroja: istota ta jest całkowicie odporna na wszelkie efekty zmniejszające jej obronę (tak magiczną, jak i fizyczną).

Niepowstrzymana szarża: anihilator szarżuje przed siebie, zadając obrażenia wszystkim wrogom i obiektom na swojej trasie. Jeżeli celem jest przeszkoda terenowa, obrażenia jej zadane są większe o 3.

Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Aura szyderstwa: wszystkie istoty wroga, które znajdują się w odległości 2 pól od anihilatora, mogą atakować tylko jego. Efekt zostanie przerwany, jeżeli wyjdą one poza zasięg zdolności.

630 złota

W żyłach tych bestii płynie czysta lawa, a ich ciała składają się nie tylko z potężnych mięśni, ale i z na wpół roztopionych kamieni - Niszczyciel / anihilator | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

W żyłach tych bestii płynie czysta lawa, a ich ciała składają się nie tylko z potężnych mięśni, ale i z na wpół roztopionych kamieni. To połączenie sprawia, że niszczyciele są niemal niezniszczalni - większość ciosów odbije się od ich twardej skóry, a wiele czarów zostanie odpartych.

Anihilatorzy to jeszcze potężniejsza wersja niszczycieli - zespolili się oni z chaosem do tego stopnia, że częściowo przyjęli na siebie jego nieprzewidywalną naturę. Większość wrogów zdaje sobie sprawę z potęgi tych rogatych stworzeń - dlatego też zawsze atakują je w pierwszej kolejności. Piekielni dowódcy doskonale wiedzą, jak wykorzystać tę okazję - w końcu skoro przeciwnik sam prosi się o śmierć, dlaczego by tego nie wykorzystać?