Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Światłość

Dostępna dla: Przystań, Świątynia, Twierdza

Nazwa - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Niebiańska zbroja - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Niebiańska zbroja

Łzy

1

10

Zwiększa o obronę oraz obronę przed magią jednostki o 7%, ponadto absorbuje 50% otrzymanych przez nią obrażeń. Efekt utrzymuje się aż do zniesienia czaru przez inny czar, lub do chwili, gdy jednostka otrzyma ponad 590 obrażeń.

Świetny sposób, aby uczynić jedną z naszych jednostek prawie nieśmiertelną.

Masowa niebiańska zbroja - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa niebiańska zbroja

Łzy

2

40

Zwiększa o obronę oraz obronę przed magią wszystkich jednostek w armii bohatera o 4%, absorbuje też 100% otrzymanych przez nie obrażeń. Efekt utrzymuje się aż do zniesienia czaru przez inny czar, lub do chwili, gdy jednostka otrzyma ponad 203 punktów obrażeń. Wymaga niebiańskiej zbroi.

Na jedną turę nasze jednostki stają się nieśmiertelne - czy można chcieć czegoś więcej?

Przywołanie żywiołaków światłości - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków światłości

Łzy

3

45

Przywołuje 11 żywiołaków światła.

Na tym etapie gry nie warto przywoływać istot.

Leczenie - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Leczenie

Łzy

1

15

Wybrana jednostka natychmiast odzyskuje 415 punktów życia.

Świetny czar na początku gry - będziemy wychodzić z bitew bezstratni.

Masowe uleczenie - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowe uleczenie

Łzy

2

40

Wszystkie jednostki w armii bohatera natychmiast odzyskują 140 punktów życia. Wymaga leczenia.

Bohater na tym poziomie może mieć lepsze czary.

Masowa puryfikacja - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa puryfikacja

Łzy

3

55

Zdejmuje z przyjaznych jednostek wszystkie negatywne efekty i nie pozwala nałożyć następnych przez 3 tury.

Jedyna sensowna odpowiedź na oczyszczenie i przerażenie ze szkoły ciemności.

Aura odwetu I - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Aura odwetu I

Łzy

1

15

Wybrana jednostka oddaje 80% otrzymanych obrażeń jednostce, która je zadała. Działa tylko w przypadku obrażeń w walce wręcz. Efekt utrzymuje się przez 3 tury.

Bardzo silny czar, czyniący z największych słabeuszy prawdziwych czempionów.

Aura odwetu II - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Aura odwetu II

Łzy

2

0 (umiejętność pasywna)

Zaczarowana jednostka oddaje obrażenia wszystkim wrogom, w bezpośrednim sąsiedztwie. Wymaga aury odwetu I.

Całkiem ciekawe wzmocnienie podstawowego czaru.

Aura odwetu III - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Aura odwetu III

Łzy

3

0 (umiejętność pasywna)

Zaczarowana jednostka oddaje obrażenia wszystkim wrogom. Wymaga Wymaga aury odwetu II.

Jedna z potężniejszych umiejętności w grze - bardzo mocno wzmacnia podstawowy czar.

Magia światłości I - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia światłości I

Neutralna

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery światła.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia światłości II - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia światłości II

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery światła.. Wymaga magii światła I.

J.w.

Magia światłości III - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia światłości III

Neutralna

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery światła.. Wymaga magii światła II.

J.w.

Rozbłysk - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozbłysk

Krew

2

30

Zadaje 121 obrażeń od światła na obszarze okręgu (3x3 pola).

Bardzo słaby czar ofensywny.

Oślepienie - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Oślepienie

Krew

3

45

Wybrana jednostka wroga nie może podejmować żadnych akcji przez 4 tury. Jeżeli otrzyma obrażenia, czar przestanie działać.

Mimo pozorów - szalenie potężny czar, pozwalający wyłączyć niebezpieczny oddział z walki.