Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Woda

Dostępna dla: Świątynia, Twierdza, Nekropolia

Nazwa - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Lodowa zbroja - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Lodowa zbroja

Łzy

1

15

Zwiększa obronę jednostki o 24, wszyscy wrogowie, którzy ją zaatakują, zostaną poddani efektowi chłodu. Działa przez 4 tury.

Przydatne, jeżeli jakiś nasz oddział wysforuje się nazbyt do przodu.

Masowa lodowa zbroja - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa lodowa zbroja.

Łzy

2

40

Zwiększa obronę całej armii o 10, wszyscy wrogowie, którzy ją zaatakują, zostaną poddani efektowi chłodu. Działa przez 4 tury.. Wymaga lodowej zbroi.

Potężne wzmocnienie naszej armii - wrogowie, którzy nas zaatakują, szybko tego pożałują.

Ściana lodu - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ściana lodu

Łzy

2

30

Tworzy na wybranym obszarze ścianę o powierzchni 3x1 pól. Pobliskie jednostki zostają poddane efektowi chłodu. Stworzony w ten sposób mur liczy się jako osłona.

Raczej nieprzydatne, chyba, że chcemy chronić naszych strzelców (ale stracą oni jedną kolejkę).

Przywołanie żywiołaków wody - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków wody

Łzy

3

45

Przywołuje 9 żywiołaków wody.

Na tym etapie gry raczej nie warto przywoływać jednostek.

Zmrożenie - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zmrożenie

Łzy

2

30

Tworzy niewidzialny dla wroga, zamrożony obszar o powierzchni 3x3 pól. Jeżeli jednostka przeciwnika wejdzie na zaczarowany teren, traci turę, równocześnie ujawniając umiejscowienie pułapki.

Przydatne podczas oblężeń.

Magia wody I - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia wody I

Neutralna

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery wody.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia wody II - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia wody II

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery wody.. Wymaga magii wody I.

J.w.

Magia wody III - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia wody III

Neutralna

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery wody.. Wymaga magii wody II.

J.w.

Wieczna zima - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wieczna zima

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Efekt chłodu zostaje przedłużony o 1 turę.

Ogromne wzmocnienie wszystkich umiejętności ze sfery wody - jeżeli się w niej specjalizujemy, zdecydowanie warto. Szczególnie opłacalne w kombinacji z masową lodową zbroją.

Odłamki lodu - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Odłamki lodu.

Krew

1

15

Zadaje jednostce 155 obrażeń od wody. Trafiony cel zostaje zamrożony.

Przydatne, jeżeli chcemy wyłączyć daną jednostkę z gry na kilka tur.

Zamieć - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zamieć

Krew

2

30

Tworzy chmurę zamieci o powierzchni 4x4 pól, która zadaje 75 obrażeń oraz chłodzi wszystkich wrogów, którzy wejdą na jej obszar. Efekt utrzymuje się przez 2 tury.

Nie opłaca się - są dużo potężniejsze czary.

Lodowy krąg - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Lodowy krąg

Krew

3

45

Zadaje 212 obrażeń od wody w okręgu wyznaczonym przez gracza (3x3 pola). Trafione jednostki zostają poddane efektowi chłodu.

Na tym etapie rozgrywki - nieopłacalne.

Lodowate szczęście - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Lodowate szczęście

Krew

2

0 (umiejętność pasywna)

Jednostki bohatera otrzymują premię +72 do szczęścia podczas atakowania zamrożonych celów. Zdejmuje to efekt zamrożenia.

Bardzo rzadko uda się nam kogoś zamrozić - na ogół będziemy chłodzić wrogów.