Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Strefy kontroli w Might & Magic Heroes VI | Surowce poradnik Might & Magic: Heroes VI

Strefy kontroli

Cała mapa przygody została podzielona na strefy kontroli - są to swego rodzaju granice wewnętrzne w krainie Ashan. Ich obszar jest wyraźnie zaznaczony na minimapie (mały przycisk z jej prawej strony), jak i w głównym obszarze gry. Na granicach poszczególnych terenów zwykle stoją dość silne oddziały strażników - znajdują się pomiędzy swego rodzaju bramkami, sygnalizującymi przynależność danego władztwa (patrz ilustracja poniżej).

Orkowie to sprawdzeni bramkarze. Ten swoi na granicy między terenami gracza zielonego i niebieskiego. - Strefy kontroli w Might & Magic Heroes VI | Surowce - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Orkowie to sprawdzeni bramkarze. Ten swoi na granicy między terenami gracza zielonego i niebieskiego.

Cała filozofia ze strefami kontroli polega na tym, że wrogi bohater po wtargnięciu na nasz teren nie może na trwałe przejąć kopalni - jeżeli natomiast zajmie nasze miasto, to wraz z całą strefą jak i wszystkimi znajdującymi się w niej kopalniami. Znacząco zmienia to obraz rozgrywki, który pamiętamy z poprzednich Heroesów: "odwiedziny" na wrogim terenie bez silnej armii stały się bezcelowe.

Tak wyglądają granice poszczególnych władztw. - Strefy kontroli w Might & Magic Heroes VI | Surowce - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Tak wyglądają granice poszczególnych władztw.

Co ciekawe, kopalnie jak i siedliska można przejąć na określony czas. Wystarczy zająć daną budowlę i pozostawić bohatera w jej obrębie - dzięki temu wróg nie będzie mógł z niej korzystać. Niestety, kiedy tylko się ruszymy, automatycznie odzyska on swoje posiadłości.

O opcjach psucia wrogich kopalni możecie przeczytać w następnym podrozdziale.