Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia

Poniżej znajdziecie opis misji Posłaniec Dimy. Na to zadanie możecie natrafić w modzie Kroniki Myrtany.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Niniejsza strona przedstawia solucję zadania Posłaniec Dimy z moda Kroniki Myrtany. Handlarka Dima chce, abyście porozmawiali z Sunderem w Silbach.

Nagroda: 900 exp, 125 sztuk złota

Na placu przed siedzibą gildii Araxos w mieście Archolos możecie porozmawiać z Dimą - Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na placu przed siedzibą gildii Araxos w mieście Archolos możecie porozmawiać z Dimą. Kobieta chce się dowiedzieć, co dzieje się z jej posłańcem Sunderem. Musicie w tym celu udać się do karczmy w Silbach.

Sunder znajduje się na parterze karczmy, koło schodów. Jest jednak kompletnie pijany.

Porozmawiajcie o tym z karczmarzem Bastianem - da Wam specyfik, który postawi najemnika na nogi - Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Porozmawiajcie o tym z karczmarzem Bastianem - da Wam specyfik, który postawi najemnika na nogi. Sunderowi powiedźcie, że to Jasne Vengardzkie. Teraz możecie z nim porozmawiać.

Zaproponujcie Sunderowi, żebyście poszukali wspólnie rzemieślnika. Najemnik zaprowadzi Was za północną bramę.

Gdy wojownik się odłączy, idźcie dalej ścieżką (po drodze napotkacie czarne szczury), aż dotrzecie do śladów krwi.

Na ich końcu czekają dziki i martwy posłaniec - Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na ich końcu czekają dziki i martwy posłaniec.

Wróćcie do Sundera (oczywiście możecie przeszukać zwłoki dla kilku receptur alchemicznych) - Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wróćcie do Sundera (oczywiście możecie przeszukać zwłoki dla kilku receptur alchemicznych). Nie będzie jednak w miejscu, w którym go zostawiliście, a przy bramie wioski. Porozmawiajcie z nim.

Teraz wróćcie do Dimy po nagrodę.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-10-24
12:03

KamilKT1 Junior

jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota

Komentarz: KamilKT1
2024-11-29
18:01

bozenan Junior

Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?

Komentarz: bozenan
2024-12-24
15:51

Crazy_Men Chorąży

Crazy_Men

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć

Komentarz: Crazy_Men
2025-01-07
13:09

boy3 Legend

Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?

Edit:Dobra, nie ważne już mam...

Komentarz: boy3
2025-03-08
13:55

JustMikael Junior

Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?

Komentarz: JustMikael

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl