Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Poniżej znajdziecie opis misji Posłaniec Dimy. Na to zadanie możecie natrafić w modzie Kroniki Myrtany.

Ostatnia aktualizacja: 24 stycznia 2022

Niniejsza strona przedstawia solucję zadania Posłaniec Dimy z moda Kroniki Myrtany. Handlarka Dima chce, abyście porozmawiali z Sunderem w Silbach.

Nagroda: 900 exp, 125 sztuk złota

Na placu przed siedzibą gildii Araxos w mieście Archolos możecie porozmawiać z Dimą - Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na placu przed siedzibą gildii Araxos w mieście Archolos możecie porozmawiać z Dimą. Kobieta chce się dowiedzieć, co dzieje się z jej posłańcem Sunderem. Musicie w tym celu udać się do karczmy w Silbach.

Sunder znajduje się na parterze karczmy, koło schodów. Jest jednak kompletnie pijany.

Porozmawiajcie o tym z karczmarzem Bastianem - da Wam specyfik, który postawi najemnika na nogi - Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Porozmawiajcie o tym z karczmarzem Bastianem - da Wam specyfik, który postawi najemnika na nogi. Sunderowi powiedźcie, że to Jasne Vengardzkie. Teraz możecie z nim porozmawiać.

Zaproponujcie Sunderowi, żebyście poszukali wspólnie rzemieślnika. Najemnik zaprowadzi Was za północną bramę.

Gdy wojownik się odłączy, idźcie dalej ścieżką (po drodze napotkacie czarne szczury), aż dotrzecie do śladów krwi.

Na ich końcu czekają dziki i martwy posłaniec - Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na ich końcu czekają dziki i martwy posłaniec.

Wróćcie do Sundera (oczywiście możecie przeszukać zwłoki dla kilku receptur alchemicznych) - Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wróćcie do Sundera (oczywiście możecie przeszukać zwłoki dla kilku receptur alchemicznych). Nie będzie jednak w miejscu, w którym go zostawiliście, a przy bramie wioski. Porozmawiajcie z nim.

Teraz wróćcie do Dimy po nagrodę.