Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia
Poniżej znajdziecie opis misji Posłaniec Dimy. Na to zadanie możecie natrafić w modzie Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Niniejsza strona przedstawia solucję zadania Posłaniec Dimy z moda Kroniki Myrtany. Handlarka Dima chce, abyście porozmawiali z Sunderem w Silbach.
Nagroda: 900 exp, 125 sztuk złota

Na placu przed siedzibą gildii Araxos w mieście Archolos możecie porozmawiać z Dimą. Kobieta chce się dowiedzieć, co dzieje się z jej posłańcem Sunderem. Musicie w tym celu udać się do karczmy w Silbach.
Sunder znajduje się na parterze karczmy, koło schodów. Jest jednak kompletnie pijany.

Porozmawiajcie o tym z karczmarzem Bastianem - da Wam specyfik, który postawi najemnika na nogi. Sunderowi powiedźcie, że to Jasne Vengardzkie. Teraz możecie z nim porozmawiać.
Zaproponujcie Sunderowi, żebyście poszukali wspólnie rzemieślnika. Najemnik zaprowadzi Was za północną bramę.
Gdy wojownik się odłączy, idźcie dalej ścieżką (po drodze napotkacie czarne szczury), aż dotrzecie do śladów krwi.

Na ich końcu czekają dziki i martwy posłaniec.

Wróćcie do Sundera (oczywiście możecie przeszukać zwłoki dla kilku receptur alchemicznych). Nie będzie jednak w miejscu, w którym go zostawiliście, a przy bramie wioski. Porozmawiajcie z nim.
Teraz wróćcie do Dimy po nagrodę.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Szkolenie rekrutów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Oręż strażnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocny patrol - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Problematyczna trójka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wyrwać chwasta - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Strażnik Równowagi
- Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.