Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
Poniżej znajdziecie opis misji Gambit Królewski, jest to jedno z zadań, na które możecie natrafić w modzie Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Ta strona zawiera opis przejścia zadania Gambit Królewski w modzie Kroniki Myrtany. Waszym zadaniem jest znaleźć książkę Prawidła Szachowe dla Kuno.
Za to zadanie można dostać nagrodę w postaci referencji lub złota!
Nagroda: 700 exp; 25 sztuk złota + referencje/65 sztuk złota
Przy dzielnicy kupieckiej można zauważyć dwójkę mężczyzn grającą w szachy.

Zaczepi Was jeden z nich - Kuno. Poprosi o znalezienie dla niego książki Prawidła szachowe.
Porozmawiajcie z mężczyzną siedzącym obok (Leon). Dowiecie się od niego skąd można zdobyć tom. Księgę można nabyć u notariusza Mateya (więcej o nim w zadaniu Obywatel Marvin) za 50 sztuk złota. Znacznie lepiej jest ją jednak dostać za darmo.
W tym celu udajcie się do miejskiej kaplicy magów wody i porozmawiajcie z Patracjanem.

Mężczyzna zgodzi się oddać księgę, o ile zapalicie koksowniki w slumsach. Mag przekaże Wam pochodnie. Nie pozostaje nic innego, jak udać się do dzielnicy biedoty.
UWAGA
Jeżeli poprosicie Patracjana o błogosławieństwo, to Wasza mana zwiększy się o 1.

Należy wyszukać koksowniki i wejść z nimi w interakcję trzymając pochodnię. Aby zaliczyć zadanie nie trzeba zapalić ich wszystkich, o wystarczającej liczbie powiadomi Was dziennik.
Jak już je rozpalicie, należy wrócić do maga, da Wam w nagrodę księgę.
Kuno nie spodoba się to, co w niej przeczyta i nie da Wam żadnej nagrody. Dlatego należy udać się do Leona i poinformować go o wykonaniu misji.
Mężczyzna jest słownym człowiekiem i da Wam zarówno referencje jak i mały bonus pieniężny.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
