Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Zaginione składniki Bodowyna - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie opis przejścia zadania Zaginione składniki Bodowyna.

Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie solucję misji Zaginione składniki Boodwyna. Dowiecie się jak odnaleźć drugiego bandytę.

Nagroda: 250 exp, Eliksir życia (na stałe +25 do punktów trafień)

W trakcie wykonywania zadania Bez śladu, idąc w stronę miasta, niedaleko chatki alchemika, możecie natrafić na mężczyznę stojącego nad ciałem.

Feller, gdyż tak nazywa się ten człowiek, opowie Wam historię o tym, jak go napadnięto i poprosi, abyście się udali razem z nim na poszukiwanie drugiego bandyty - Kroniki Myrtany: Zaginione składniki Bodowyna - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Feller, gdyż tak nazywa się ten człowiek, opowie Wam historię o tym, jak go napadnięto i poprosi, abyście się udali razem z nim na poszukiwanie drugiego bandyty.

UWAGA

To kłamstwo, mężczyzna chce Was wprowadzić w pułapkę. Najlepiej odmówić mu. Wtedy zaatakuje Was sam, co znacznie ułatwi walkę.

Jeżeli nie daliście Fellerowi poprowadzić się w zasadzkę, to musicie teraz odszukać jego towarzysza. Idźcie ścieżką dalej, aż zobaczycie wielki powalony pień. O ile nie oczyściliście wcześniej drogi do miasta, jest spora szansa, że drugiego bandytę zaatakują okoliczne zwierzęta.

Niezależnie od sposobu, po rozprawieniu się z oboma zbirami należy przeszukać ich ciała (oraz ciało gońca) - Kroniki Myrtany: Zaginione składniki Bodowyna - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Niezależnie od sposobu, po rozprawieniu się z oboma zbirami należy przeszukać ich ciała (oraz ciało gońca). Posiadają oni przy sobie klucz oraz intrygującą notatkę.

Za powalonym pniem, przy skale, znajduje się mini obóz. Poznacie go po garnku z wodą.

W krzakach jest skrzynia - Kroniki Myrtany: Zaginione składniki Bodowyna - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W krzakach jest skrzynia. Pasuje do niej klucz, który zabraliście z ciał bandytów. Znajduje się w niej paczka z zaginionymi składnikami Bodowyna oraz kilka innych drobiazgów.

Aby odebrać nagrodę, należy przesyłkę zanieść do alchemika.