Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Zamki - jak otwierać? Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany przeczytacie, jak otwierać zamki.

Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany podpowiadamy jak otwierać zamki. Okradanie kufrów jest bardzo dobrą formą zarobku w modzie Kroniki Myrtany.

Zanim jednak będziecie mogli otworzyć pierwszy zamek, musicie nabyć odpowiednią umiejętność. Zrobicie to wykonując zadanie główne Trzeba to rozchodzić. Więcej o tym dowiecie się na osobnej stronie poradnika.

Jeżeli nauczyliście się już otwierania zamków, to powinniście zadbać o odpowiedni zapas wytrychów - Kroniki Myrtany: Zamki - jak otwierać? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli nauczyliście się już otwierania zamków, to powinniście zadbać o odpowiedni zapas wytrychów. Warto pamiętać, że się łamią, dlatego zawsze należy mieć kilka zapasowych. Wielu kupców je sprzedaje, więc nie powinno być z tym problemu. Możecie je też wykonać samodzielnie na kowadle, pod warunkiem, że posiadacie żelazo.

Jeżeli wszystko mamy, wtedy wystarczy wejść w interakcję z zamkniętą skrzynią i zacząć wciskać klawisze ruchu prawo-lewo (domyślnie A/D lub prawa/lewa strzałka), aby poznać metodą prób i błędów odpowiednią kolejność. Nawet jeżeli przerwiecie próby i odejdziecie od kufra, to kombinacja pozostaje taka sama, więc nie trzeba zaczynać procesu od nowa.

UWAGA

W serii Gothic dobrym sposobem na oszczędzenie wytrychów było zapisanie rozgrywki przed otwarciem zamka, znalezienie odpowiedniej kombinacji oraz wczytanie gry - kolejność przycisków pozostawała zawsze taka sama. Niestety ta metoda nie działa w modzie Kroniki Myrtany. Każdorazowo po rozpoczęciu zabawy resetuje się prawidłowa sekwencja klawiszy.