Kroniki Myrtany: Współpraca z Ramhą - solucja, opis przejścia
Na tej stronie znajdziecie solucję do zadania Współpraca z Ramhą w modzie Kroniki Myrtany. Jest to misja dla Gildii Araxos – Garos, Adelard, magiczny korzeń.
Aktualizacja:
Poniżej przeczytacie opis zadania Współpraca z Ramhą z Moda Kroniki Myrtany. Jest to zlecenie dla członka Gildii Kupieckiej. Garos potrzebuje pomocy.
Nagroda: 750 exp, 250 sztuk złota
Jeżeli porozmawiacie z Lorenzo o możliwości awansu, to skieruje Was do Garosa oraz Adelarda. Od tej pory możecie zajrzeć do obu najemników i zapytać się ich o zadania.
Garos znajduje się przed siedzibą Lorenzo. Jest to to ta sama osoba, która wydaje nagrody za ubite bestie.

Mężczyzna powie Wam, że gildia chce rozpocząć współpracę z alchemiczką Ramhą, ale wcześniej musicie wykonać dla niej pewne zadanie. Udajcie się do jej sklepu. Znajduje się on pod murami obiegającymi stare miasto. Kobieta jest na piętrze.

Poprosi Was o spotkanie w okolicach kopalni złota gildii Araxos. Najłatwiej się tam udać z jednym z gońców. Będzie na Was czekać razem z Figaro (cyrulik) pod kamiennym łukiem za kopalnią.
Po podejściu do nich, Figaro Was zaczepi i poinformuje, że wie, gdzie jest korzeń, którego szukacie. Udajcie się za Ramhą w wyznaczone miejsce. Kobieta powie Wam, że roślina zwabia zwierzęta podczas wyciągania jej z ziemi. Musicie pilnować alchemiczki.
Od tego momentu możecie się spodziewać fal przeciwników. W pierwszej turze napadną Was dwa ścierwojady. Następnie możecie się spodziewać czterech wilków.

Ostatnim wrogiem jest niedźwiedź. To silny przeciwnik. Jeżeli nie jesteście sobie z nim w stanie poradzić, to wskoczcie na półkę skalną po prawej stronie (stojąc plecami do Ramhy). Z tej pozycji możecie pokonać zwierzę z dystansu, używając strzał lub czarów.
Teraz wróćcie do zleceniodawczyni. W wyniku eksperymentu kobieta zemdleje. Pójdźcie do Figaro po pomoc. Mężczyzna obudzi Ramhę, a ta obieca współpracować z gildią.
Teraz możecie wrócić do Garosa po nagrodę.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Gildia Araxos
- Kroniki Myrtany: Gildia Araxos - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Współpraca z Ramhą - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przyczółek potrzebny od zaraz - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Straż nocna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowe wytyczne - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zamykamy interes
- Kroniki Myrtany: Gildia Araxos
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
