Kroniki Myrtany: Straż nocna - solucja, opis przejścia
Na tej stronie znajdziecie solucję do zadania Straż nocna w modzie Kroniki Myrtany. Jest to zadanie dla Gildii Araxos.
Aktualizacja:
Poniżej znajdziecie solucję misji Straż Nocna. Zadanie to możecie wykonać w modzie Kroniki Myrtany, po dołączeniu do Gildii Kupieckiej.
Nagroda: 1500 exp + 300 exp za odniesienie skrzyń, 400 sztuk złota
Po przyjęciu do Araxos, przed siedzibą organizacji zaczepi Was Otmar. Poprosi o pomoc w wyładowaniu statku. Udajcie się w nocy do portu. Tam będzie już na Was czekał Fulko.

Nieważne jaką opcję wybierzecie w rozmowie z mężczyzną - wejdźcie na statek i zabierzcie skrzynie.

Idźcie teraz za mężczyznami do magazynu w slumsach. Tam złóżcie towar w skrzyni.

Po wyjściu zaczepi Was strażnik Sigund. Możecie mu dać łapówkę, ale dużo lepszą opcją jest okłamanie go, że przenosicie oliwę.
Następnie powtórzcie proces z początku misji. Idźcie z mężczyznami na statek, weźcie skrzynie, a potem wróćcie złożyć ładunek do magazynu. Po drodze spotkacie Otmara, który pochwali Was, jeżeli okłamaliście strażnika.
Po wyjściu ze składu spotkacie się z zaniepokojonym obywatelem. Dowiecie się również co przenosicie.
Ponownie idźcie na statek, weźcie towar oraz wróćcie do magazynu. Okazuje się, że został okradziony. Po rozmowie z Otmarem odłóżcie towar i udajcie się złożyć raport Lorenzo.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Gildia Araxos
- Kroniki Myrtany: Gildia Araxos - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Współpraca z Ramhą - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przyczółek potrzebny od zaraz - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Straż nocna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowe wytyczne - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zamykamy interes
- Kroniki Myrtany: Gildia Araxos
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
