Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Głowa

Pomniejsze artefakty

 

Nazwa

Opis / Zestaw

Kryształowy Diadem - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kryształowy Diadem

+2 do Ducha;

Zestaw Kuźni Krwi.

Czapka Odkrywcy - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Czapka Odkrywcy

Zwiększa pole widzenia bohatera o 2.

Hełm Gladiatora - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Hełm Gladiatora

- 5 do Morale dla stworzeń wroga.

Maska Zabójcy - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Maska Zabójcy

-5 do Morale dla stworzeń wroga;

Zestaw Zabójcy.

Korona Wszystkowidzenia - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Korona Wszystkowidzenia

Zwiększa pole widzenia bohatera o 1;

Zwiększa zdobywane doświadczenie o 5%.

Wielkie Artefakty

 

Nazwa

Opis / Zestaw

Czapka Leśnego - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Czapka Leśnego

+2 do Obrony;

Zwiększa pole widzenia bohatera o 1;

Zestaw Leśnego.

Magiczny Diadem - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magiczny Diadem

+2 do Ducha;

Koszt many dla wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 1;

Zestaw Kuźni Krwi.

Maska Szamana - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Maska Szamana

+5 do Morale;

Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Podmuch Wiatru.

Czapka Zwiadowcy - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Czapka Zwiadowcy

Zwiększa pole widzenia bohatera o 4;

Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Jasnowidzenie Ylatha.

Maska Zagłady - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Maska Zagłady

-10 do Szczęścia dla wrogich oddziałów.

Hełm Władcy Nag - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Hełm Władcy Nag

Zwiększa pole widzenia bohatera o 2;

Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Lodowe Uderzenie.

Turban Adaptacji - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Turban Adaptacji

Bohater otrzymuje premię +1 do Metamagii na starcie każdej tury bitwy;

Dostępny tylko dla bohaterów Akademii.

Relikty

 

Nazwa

Opis / Zestaw

Hełm Żelaznych Wichrów - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Hełm Żelaznych Wichrów

+4 do Obrony;

+10 do Przywództwa;

Zwiększa zdobywane doświadczenie o 10%.

Hełm Crag Hacka - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Hełm Crag Hacka

+6 do Mocy;

+5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń;

Zestaw Wodziwoja.

Hełm Shantiri - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Hełm Shantiri

+2 do Obrony;

+10 do Przywództwa;

Zwiększa pole widzenia bohatera o 2;

Zestaw Skarbu Shantiri.

Doskonała Korona Sędziego - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Doskonała Korona Sędziego

+4 do Magii;

+4 do Ducha;

Zestaw Sędziego.

Hełm Strażnika - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Hełm Strażnika

+10 do Morale;

+10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń;

Zestaw Strażnika.

Maska Tkacza Cieni - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Maska Tkacza Cieni

+4 do Magii;

Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Mroczne Odbicie;

Zestaw Skarbu Shantiri.

Korona Wytrwałości - Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Korona Wytrwałości

Wszystkie pozytywne zaklęcia trwają 2 tury dłużej;

+8 punktów many na każdy dzień;

Zestaw Kuźni Krwi.