Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia poradnik Might & Magic: Heroes VI

Mury

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Podstawowe umocnienia - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Podstawowe umocnienia

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

5 kamienia

5 drewna

Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek.

Ulepszone umocnienia - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszone umocnienia

2

Miasto poziomu 2

Podstawowe umocnienia

5000 złota

10 kamienia

10 drewna

Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek.

Fortyfikacje - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Fortyfikacje

3

Miasto poziomu 3

Ulepszone umocnienia

10000

20 kamienia

20 drewna

Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek.

Ratusz

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Wioska - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wioska

0

Brak - znajduje się w każdym mieście.

Brak.

Generuje 500 sztuk złota dziennie.

Rada miasta - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rada miasta

1

Miasto poziomu 1.

2000 złota

2 kamienia

2 drewna

Generuje 1000 sztuk złota dziennie.

Ratusz - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ratusz

2

Miasto poziomu 2

Rada miasta

5000

5 kamienia

5 drewna

Generuje 2000 sztuk złota dziennie.

Kapitol - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kapitol

3

Miasto poziomu 3

Ratusz

10000 złota

10 kamienia

10 drewna

Generuje 4000 sztuk złota dziennie.

Jednostki

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Bariera rafowa - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Bariera rafowa

1

Miasto 1 poziomu

1000 złota

4 kamienia

Pozwala rekrutować żarłacze.

Rafowy szaniec - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rafowy szaniec

1

Miasto 1 poziomu

Bariera rafowa

1500 złota

2 drewna

6 kamienia

1 kryształ

Pozwala rekrutować Wanizame.

Koralowa świątynia - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Koralowa świątynia

1

Miasto 1 poziomu

1750 złota

4 drewna

5 kamienia

Pozwala rekrutować koralowe kapłanki.

Perłowa świątynia - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Perłowa świątynia

1

Miasto 1 poziomu

Koralowa świątynia

2000 złota

5 drewna

4 kryształy

Pozwala rekrutować perłowe kapłanki.

Zaczarowany staw - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zaczarowany staw

1

Miasto 1 poziomu

2000 złota

6 drewna

2 kamienia

Pozwala rekrutować Kappa.

Czarodziejski staw - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Czarodziejski staw

1

Miasto 1 poziomu

Zaczarowany staw

3000 złota

2 drewna

3 kamienia

3 kryształy

Pozwala rekrutować Kappa Shoya.

Święte źródło - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Święte źródło

2

Miasto 2 poziomu

4000 złota

6 drewna

8 kamienia

6 kryształów

Pozwala rekrutować źródlane nimfy.

Święte ruczaje - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Święte ruczaje

2

Miasto 2 poziomu

Święte źródło

2500 złota

4 drewna

5 kamienia

9 kryształów

Pozwala rekrutować Mizu-Kami.

Kapliczka mrozu - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kapliczka mrozu

2

Miasto 2 poziomu

5000 złota

10 kamienia

8 kryształów

Pozwala rekrutować śnieżne efemerydy.

Świątynia mrozu - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Świątynia mrozu

2

Miasto 2 poziomu

Kapliczka mrozu

3000 złota

5 drewna

7 kamienia

5 kryształów

Pozwala rekrutować Yuki-Onna.

Podwodna arena - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Podwodna arena

2

Miasto 2 poziomu

5000 złota

5 drewna

11 kamienia

5 kryształów

Pozwala rekrutować Kenshi.

Podwodne dojo - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Podwodne dojo

2

Miasto 2 poziomu

Podwodna arena

5000 złota

8 kamienia

7 kryształów

Pozwala rekrutować Kensei.

Góra mgieł - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Góra mgieł

3

Miasto 3 poziomu

12500 złota

25 drewna

25 kamienia

15 kryształów

Pozwala rekrutować Kiriny.

Chmurne szczyty - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Chmurne szczyty

3

Miasto 3 poziomu

Góra mgieł

17500 złota

15 drewna

15 kamienia

25 kryształów

Pozwala rekrutować Święte Kiriny.

Specjalne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Pagoda wielkiego mistrza wyzwań - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pagoda wielkiego mistrza wyzwań

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 kamienia

5 drewna

5 kryształów

Jeżeli bitwa toczy się poza terenem kontrolowanym przez gracza, ciosy jego jednostek będą zwiększać wskaźnik umiejętności rasowej o +15 przy każdym ciosie. Wyklucza kapliczkę niewyczerpanych źródeł.

Kapliczka niewyczerpanych źródeł - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kapliczka niewyczerpanych źródeł

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 kamienia

5 drewna

5 kryształów

Jeżeli bitwa toczy się w strefie kontroli, w której jest wybudowany ten budynek, każda jednostka Świątyni zyskuje umiejętność lodowa zbroja (co zmniejsza zadawane jej obrażenia). Wyklucza pagodę wielkiego mistrza wyzwań.

Pagoda mistrza pojedynków - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pagoda mistrza pojedynków

3

Miasto poziomu 3

5000 złota

5 kamienia

5 drewna

10 kryształów

Bohaterowie odwiedzający to miasto zyskują premię do inicjatywy, siły araku oraz mocy magicznej w następnej walce. Wyklucza kapliczkę niebiańskich wód.

Kapliczka niebiańskich wód - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kapliczka niebiańskich wód

3

Miasto poziomu 3

5000 złota

5 kamienia

5 drewna

10 kryształów

Przez tydzień czary magii wody i powietrza są skuteczniejsze o 15%. Można użyć tej zdolności raz na tydzień. Wyklucza pagodę mistrza pojedynków.

Inne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Targowisko - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Targowisko

1

Miasto 1 poziomu.

2000 złota

2 kamienia

2 drewna

Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Dodatkowo generuje 500 sztuk złota dziennie.

Ulepszone targowisko - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszone targowisko

2

Miasto poziomu 2

Targowisko

3000 złota

5 kamienia

5 drewna

5 kryształów

Poza surowcami, na targowisku będzie można kupować i sprzedawać również artefakty. Każdego tygodnia zdarzają się również promocje.

Aula bohaterów - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Aula bohaterów

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

Można tu rekrutować bohaterów.

Miejski portal - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Miejski portal

2

Miasto poziomu 2

2500 złota

5 kamienia

5 drewna

5 kryształów

Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza).

Ulepszony miejski portal - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszony miejski portal

3

Miasto poziomu 3

Miejski portal

5000 złota

10 kryształów

Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów).

Mroźne tchnienie Shalassy - Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Mroźne tchnienie Shalassy

4

Miasto 4 poziomu

Łza Ashy

15000 złota

20 drewna

20 kamienia

20 kryształów

Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Efekt chłodu stosowany przez bohaterów i jednostki gracza zamienia się w zamrożenie (-20% do odporności na ogień, strata wszystkich punktów ruchu przez wroga).