Budynki w Might & Magic Heroes VI | Świątynia
Aktualizacja:
Mury
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Podstawowe umocnienia
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota 5 kamienia 5 drewna | Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek. |
![]() Ulepszone umocnienia
| 2 | Miasto poziomu 2 Podstawowe umocnienia | 5000 złota 10 kamienia 10 drewna | Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek. |
![]() Fortyfikacje
| 3 | Miasto poziomu 3 Ulepszone umocnienia | 10000 20 kamienia 20 drewna | Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek. |
Ratusz
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Wioska
| 0 | Brak - znajduje się w każdym mieście. | Brak. | Generuje 500 sztuk złota dziennie. |
![]() Rada miasta
| 1 | Miasto poziomu 1. | 2000 złota 2 kamienia 2 drewna | Generuje 1000 sztuk złota dziennie. |
![]() Ratusz
| 2 | Miasto poziomu 2 Rada miasta | 5000 5 kamienia 5 drewna | Generuje 2000 sztuk złota dziennie. |
![]() Kapitol
| 3 | Miasto poziomu 3 Ratusz | 10000 złota 10 kamienia 10 drewna | Generuje 4000 sztuk złota dziennie. |
Jednostki
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Bariera rafowa
| 1 | Miasto 1 poziomu | 1000 złota 4 kamienia | Pozwala rekrutować żarłacze. |
![]() Rafowy szaniec
| 1 | Miasto 1 poziomu Bariera rafowa | 1500 złota 2 drewna 6 kamienia 1 kryształ | Pozwala rekrutować Wanizame. |
![]() Koralowa świątynia
| 1 | Miasto 1 poziomu | 1750 złota 4 drewna 5 kamienia | Pozwala rekrutować koralowe kapłanki. |
![]() Perłowa świątynia
| 1 | Miasto 1 poziomu Koralowa świątynia | 2000 złota 5 drewna 4 kryształy | Pozwala rekrutować perłowe kapłanki. |
![]() Zaczarowany staw
| 1 | Miasto 1 poziomu | 2000 złota 6 drewna 2 kamienia | Pozwala rekrutować Kappa. |
![]() Czarodziejski staw
| 1 | Miasto 1 poziomu Zaczarowany staw | 3000 złota 2 drewna 3 kamienia 3 kryształy | Pozwala rekrutować Kappa Shoya. |
![]() Święte źródło
| 2 | Miasto 2 poziomu | 4000 złota 6 drewna 8 kamienia 6 kryształów | Pozwala rekrutować źródlane nimfy. |
![]() Święte ruczaje
| 2 | Miasto 2 poziomu Święte źródło | 2500 złota 4 drewna 5 kamienia 9 kryształów | Pozwala rekrutować Mizu-Kami. |
![]() Kapliczka mrozu
| 2 | Miasto 2 poziomu | 5000 złota 10 kamienia 8 kryształów | Pozwala rekrutować śnieżne efemerydy. |
![]() Świątynia mrozu
| 2 | Miasto 2 poziomu Kapliczka mrozu | 3000 złota 5 drewna 7 kamienia 5 kryształów | Pozwala rekrutować Yuki-Onna. |
![]() Podwodna arena
| 2 | Miasto 2 poziomu | 5000 złota 5 drewna 11 kamienia 5 kryształów | Pozwala rekrutować Kenshi. |
![]() Podwodne dojo
| 2 | Miasto 2 poziomu Podwodna arena | 5000 złota 8 kamienia 7 kryształów | Pozwala rekrutować Kensei. |
![]() Góra mgieł
| 3 | Miasto 3 poziomu | 12500 złota 25 drewna 25 kamienia 15 kryształów | Pozwala rekrutować Kiriny. |
![]() Chmurne szczyty
| 3 | Miasto 3 poziomu Góra mgieł | 17500 złota 15 drewna 15 kamienia 25 kryształów | Pozwala rekrutować Święte Kiriny. |
Specjalne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Pagoda wielkiego mistrza wyzwań
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 kamienia 5 drewna 5 kryształów | Jeżeli bitwa toczy się poza terenem kontrolowanym przez gracza, ciosy jego jednostek będą zwiększać wskaźnik umiejętności rasowej o +15 przy każdym ciosie. Wyklucza kapliczkę niewyczerpanych źródeł. |
![]() Kapliczka niewyczerpanych źródeł
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 kamienia 5 drewna 5 kryształów | Jeżeli bitwa toczy się w strefie kontroli, w której jest wybudowany ten budynek, każda jednostka Świątyni zyskuje umiejętność lodowa zbroja (co zmniejsza zadawane jej obrażenia). Wyklucza pagodę wielkiego mistrza wyzwań. |
![]() Pagoda mistrza pojedynków
| 3 | Miasto poziomu 3 | 5000 złota 5 kamienia 5 drewna 10 kryształów | Bohaterowie odwiedzający to miasto zyskują premię do inicjatywy, siły araku oraz mocy magicznej w następnej walce. Wyklucza kapliczkę niebiańskich wód. |
![]() Kapliczka niebiańskich wód
| 3 | Miasto poziomu 3 | 5000 złota 5 kamienia 5 drewna 10 kryształów | Przez tydzień czary magii wody i powietrza są skuteczniejsze o 15%. Można użyć tej zdolności raz na tydzień. Wyklucza pagodę mistrza pojedynków. |
Inne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Targowisko
| 1 | Miasto 1 poziomu. | 2000 złota 2 kamienia 2 drewna | Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Dodatkowo generuje 500 sztuk złota dziennie. |
![]() Ulepszone targowisko
| 2 | Miasto poziomu 2 Targowisko | 3000 złota 5 kamienia 5 drewna 5 kryształów | Poza surowcami, na targowisku będzie można kupować i sprzedawać również artefakty. Każdego tygodnia zdarzają się również promocje. |
![]() Aula bohaterów
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota | Można tu rekrutować bohaterów. |
![]() Miejski portal
| 2 | Miasto poziomu 2 | 2500 złota 5 kamienia 5 drewna 5 kryształów | Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza). |
![]() Ulepszony miejski portal
| 3 | Miasto poziomu 3 Miejski portal | 5000 złota 10 kryształów | Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów). |
![]() Mroźne tchnienie Shalassy
| 4 | Miasto 4 poziomu Łza Ashy | 15000 złota 20 drewna 20 kamienia 20 kryształów | Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Efekt chłodu stosowany przez bohaterów i jednostki gracza zamienia się w zamrożenie (-20% do odporności na ogień, strata wszystkich punktów ruchu przez wroga). |
0
Komentarze czytelników
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.