Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
Poniżej znajdziecie opis przejścia zadania Dla Koneserów, na które możecie natrafić w modzie Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
W modzie Kroniki Myrtany, zwiedzając Archolos, możecie trafić na zadanie Dla Koneserów. Poniżej znajdziecie jego opis. Tomas potrzebuje pomocy.
- Nagroda i początek zadania
- Pęknięta Struna (karczma Gerstanda)
- Mroczne Tajemnice - zamtuz Vlady
- Syreni Lament (karczma Helgi)
- Gildia kupiecka - Lorenzo
- Koszary - kwatermistrz Lennart
Nagroda i początek zadania
Za to zadanie można dostać nagrodę w postaci referencji lub złota!
Nagroda: 800 exp; 45 sztuk złota + referencje/145 sztuk złota lub 600 exp; 120 sztuk złota + referencje/200 sztuk złota

Właścicielem karczmy koło placu targowego jest Tomas. Porozmawiajcie z mężczyzną o ważeniu piwa. Zaprowadzi Was do piwnicy i można się go wypytać o jego wyroby. Gdy będziecie chcieli odejść, poprosi Was o rozreklamowanie nowego produktu - Mrocznego Paladyna.
UWAGA
Nie wypijcie go przez przypadek, bo każdy potencjalny klient chce przynajmniej jedną butelkę.
W tym celu należy udać się w kilka miejsc.
Pęknięta Struna (karczma Gerstanda)
Powinniście odwiedzić karczmę Gerstanda. Najłatwiej się tam dostać, jeżeli poprosicie przewodnika o pomoc. Możecie również skorzystać z mapy.

Porozmawiajcie z mężczyzną. Poprosi Was o opowiedzenie czegoś o piwie. Należy pamiętać, że to elegancki lokal, więc powinniście wybrać opcję dialogową: "Mroczny Paladyn ma bardzo bogaty, zaskakujący smak i aromat". Wtedy Gerstand zgodzi się kupić skrzynie. Jeżeli wybierzecie drugi dialog, nawet nie będzie chciał z Wami rozmawiać.
Mroczne Tajemnice - zamtuz Vlady
Zamtuz znajduje się w porcie, niedaleko karczmy Helgi. Jeżeli macie mapę, to rozpoznacie go po róży.

Porozmawiajcie z jego właścicielką - Vladą. Zgodzi się kupić piwo nie sprawiając problemów.
Syreni Lament (karczma Helgi)
Do karczmy Helgi łatwo się dostać z przewodnikiem. Znajduje się ona w porcie. Należy porozmawiać z właścicielką o interesach.

Kobieta nie będzie chciała Was jednak wysłuchać, zanim czegoś nie zamówicie (koszt to 10 sztuk złota). Nie macie jednak wyjścia, musicie zapłacić, jeżeli chcecie ją przekonać do zakupu piwa. Dalsza rozmowa przebiegnie bez problemów.
Gildia kupiecka - Lorenzo
W celu sprzedania piwa należy się również udać do szefa gildii kupieckiej Araxos - Lorenza. Znajduje się on w głównej siedzibie "firmy" na drugim piętrze, w drugim pokoju.

Zasmakuje mu piwo, ale najpierw każe Wam osłabić siłę wina na lokalnym rynku. W tym celu musicie podrzucić jakiemuś kupcowi, mającemu w asortymencie produkt z winogron, zepsutą butelkę trunku.

Odpowiednim handlarzem do tego jest Armar. Wystarczy wejść z nim w interakcję i zacząć przeglądać towary, następnie "sprzedać mu" zepsute wino.

Gdy już to zrobicie, wróćcie do Lorenzo, mężczyzna powie Wam, żebyście przyszli do niego jutro.
Kolejnego dnia czekają Was negocjacje. Lorenzo jest doświadczonym kupcem, więc będzie próbował zbić cenę. Są trzy wyjścia z tej sytuacji:
- pozostać przy cenie ustanowionej przez Tomasa,
- zgodzić się na małą obniżkę,
- zgodzić się na dużą obniżkę.
Jeżeli postanowicie nie zgadzać się na obniżkę ceny zaproponowaną przez Lorenzo, kupiec kupi mniejszą partię towaru. Spowoduje to zawód u Tomasa i otrzymacie tylko 600 exp za zadanie. Jest to jednak najbardziej opłacalna opcja finansowo, gdyż nagroda to w sumie 120 sztuk złota oraz referencje lub 200 sztuk złota bez nich.
W przypadku, gdy zgodzicie się na lekką obniżkę, do 95 sztuk złota, Tomas będzie zachwycony takim obrotem spraw. Dostaniecie jedynie 45 sztuk złota (oraz referencje) lub 145 sztuk złota bez nich, ale za to otrzymacie 800 exp.
Natomiast jeżeli postanowicie pójść na całość z rabatem (zbić cenę do 85 sztuk złota), wtedy kupiec wciąż się ucieszy, ale zmartwi niską ceną. Nie będzie to miało jednak wpływu na nagrodę. Jest ona dokładnie taka sama, jak w przypadku lekkiej obniżki.
Koszary - kwatermistrz Lennart
Kolejną osobą, do której powinniście się zgłosić jest kwatermistrz Lennart. Znajdziecie go w koszarach straży miejskiej. Jego siedzibę poznacie po szyldzie z dwoma mieczami.

Porozmawiajcie z nim o interesach. Należy Wybrać opcję dialogową "strażnik też człowiek", druga sprawi, że kwatermistrz i tak kupi trunek, ale będziecie musieli dać mu kolejną butelkę na "spróbowanie".
Jeżeli odwiedziliście wszystkie powyższe miejsca, to czas wrócić do zleceniodawcy.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
	- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
		- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
			- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
 
 
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
			
 
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
		
 
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
	
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
