Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Poniżej znajdziecie opis przejścia zadania Dla Koneserów, na które możecie natrafić w modzie Kroniki Myrtany.

Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022

W modzie Kroniki Myrtany, zwiedzając Archolos, możecie trafić na zadanie Dla Koneserów. Poniżej znajdziecie jego opis. Tomas potrzebuje pomocy.

Nagroda i początek zadania

Za to zadanie można dostać nagrodę w postaci referencji lub złota!

Nagroda: 800 exp; 45 sztuk złota + referencje/145 sztuk złota lub 600 exp; 120 sztuk złota + referencje/200 sztuk złota

Właścicielem karczmy koło placu targowego jest Tomas - Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Właścicielem karczmy koło placu targowego jest Tomas. Porozmawiajcie z mężczyzną o ważeniu piwa. Zaprowadzi Was do piwnicy i można się go wypytać o jego wyroby. Gdy będziecie chcieli odejść, poprosi Was o rozreklamowanie nowego produktu - Mrocznego Paladyna.

UWAGA

Nie wypijcie go przez przypadek, bo każdy potencjalny klient chce przynajmniej jedną butelkę.

W tym celu należy udać się w kilka miejsc.

Pęknięta Struna (karczma Gerstanda)

Powinniście odwiedzić karczmę Gerstanda. Najłatwiej się tam dostać, jeżeli poprosicie przewodnika o pomoc. Możecie również skorzystać z mapy.

Porozmawiajcie z mężczyzną - Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Porozmawiajcie z mężczyzną. Poprosi Was o opowiedzenie czegoś o piwie. Należy pamiętać, że to elegancki lokal, więc powinniście wybrać opcję dialogową: "Mroczny Paladyn ma bardzo bogaty, zaskakujący smak i aromat". Wtedy Gerstand zgodzi się kupić skrzynie. Jeżeli wybierzecie drugi dialog, nawet nie będzie chciał z Wami rozmawiać.

Mroczne Tajemnice - zamtuz Vlady

Zamtuz znajduje się w porcie, niedaleko karczmy Helgi. Jeżeli macie mapę, to rozpoznacie go po róży.

Porozmawiajcie z jego właścicielką - Vladą - Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Porozmawiajcie z jego właścicielką - Vladą. Zgodzi się kupić piwo nie sprawiając problemów.

Syreni Lament (karczma Helgi)

Do karczmy Helgi łatwo się dostać z przewodnikiem. Znajduje się ona w porcie. Należy porozmawiać z właścicielką o interesach.

Kobieta nie będzie chciała Was jednak wysłuchać, zanim czegoś nie zamówicie (koszt to 10 sztuk złota) - Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kobieta nie będzie chciała Was jednak wysłuchać, zanim czegoś nie zamówicie (koszt to 10 sztuk złota). Nie macie jednak wyjścia, musicie zapłacić, jeżeli chcecie ją przekonać do zakupu piwa. Dalsza rozmowa przebiegnie bez problemów.

Gildia kupiecka - Lorenzo

W celu sprzedania piwa należy się również udać do szefa gildii kupieckiej Araxos - Lorenza. Znajduje się on w głównej siedzibie "firmy" na drugim piętrze, w drugim pokoju.

Zasmakuje mu piwo, ale najpierw każe Wam osłabić siłę wina na lokalnym rynku - Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zasmakuje mu piwo, ale najpierw każe Wam osłabić siłę wina na lokalnym rynku. W tym celu musicie podrzucić jakiemuś kupcowi, mającemu w asortymencie produkt z winogron, zepsutą butelkę trunku.

Odpowiednim handlarzem do tego jest Armar - Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Odpowiednim handlarzem do tego jest Armar. Wystarczy wejść z nim w interakcję i zacząć przeglądać towary, następnie "sprzedać mu" zepsute wino.

Gdy już to zrobicie, wróćcie do Lorenzo, mężczyzna powie Wam, żebyście przyszli do niego jutro - Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Gdy już to zrobicie, wróćcie do Lorenzo, mężczyzna powie Wam, żebyście przyszli do niego jutro.

Kolejnego dnia czekają Was negocjacje. Lorenzo jest doświadczonym kupcem, więc będzie próbował zbić cenę. Są trzy wyjścia z tej sytuacji:

  1. pozostać przy cenie ustanowionej przez Tomasa,
  2. zgodzić się na małą obniżkę,
  3. zgodzić się na dużą obniżkę.

Jeżeli postanowicie nie zgadzać się na obniżkę ceny zaproponowaną przez Lorenzo, kupiec kupi mniejszą partię towaru. Spowoduje to zawód u Tomasa i otrzymacie tylko 600 exp za zadanie. Jest to jednak najbardziej opłacalna opcja finansowo, gdyż nagroda to w sumie 120 sztuk złota oraz referencje lub 200 sztuk złota bez nich.

W przypadku, gdy zgodzicie się na lekką obniżkę, do 95 sztuk złota, Tomas będzie zachwycony takim obrotem spraw. Dostaniecie jedynie 45 sztuk złota (oraz referencje) lub 145 sztuk złota bez nich, ale za to otrzymacie 800 exp.

Natomiast jeżeli postanowicie pójść na całość z rabatem (zbić cenę do 85 sztuk złota), wtedy kupiec wciąż się ucieszy, ale zmartwi niską ceną. Nie będzie to miało jednak wpływu na nagrodę. Jest ona dokładnie taka sama, jak w przypadku lekkiej obniżki.

Koszary - kwatermistrz Lennart

Kolejną osobą, do której powinniście się zgłosić jest kwatermistrz Lennart. Znajdziecie go w koszarach straży miejskiej. Jego siedzibę poznacie po szyldzie z dwoma mieczami.

Porozmawiajcie z nim o interesach - Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Porozmawiajcie z nim o interesach. Należy Wybrać opcję dialogową "strażnik też człowiek", druga sprawi, że kwatermistrz i tak kupi trunek, ale będziecie musieli dać mu kolejną butelkę na "spróbowanie".

Jeżeli odwiedziliście wszystkie powyższe miejsca, to czas wrócić do zleceniodawcy.