Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia
Poniższa solucja opisuje zadanie Spłata długu z moda Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika opisaliśmy solucję misji Spłata długu z moda Kroniki Myrtany. Dowiecie się z niej m. in. jak znaleźć drewno oraz w jaki sposób możecie zdobyć magiczną księgę. Pomożemy w nim Silbach odbudować się.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 600 exp, 120 sztuk złota (w przypadku przyniesienia obu stert drewna, w przeciwnym razie połowa tego)
Po wykonaniu zadania głównego Spotkanie po latach, będziecie mogli porozmawiać z karczmarzem Bastianem o tym, czy nie znajdzie się dla Was jakaś praca. Poprosi on o dostarczenie mu drewna.
Budulec możecie dostać z dwóch źródeł - z wieży sygnałowej lub z obozu drwali. Jeżeli chcecie dostać większą nagrodę, to najlepiej odwiedzić oba te miejsca, choć już wizyta w jednym jest wystarczająca do ukończenia zadania (choć z mniejszą nagrodą).
Wieża sygnałowa
Aby do niej dotrzeć, należy wyjść przez południową bramę i udać się ścieżką po lewej stronie, która prowadzi w górę. Gdy dojdziecie do rozwidlenia, skręćcie w prawo. Po drodze czeka na Was kilka wilków i ścierwojadów.


Jak dotrzecie na miejsce, to poszukajcie Johana.

Mężczyzna nie będzie się chciał podzielić drewnem, chyba że zgodzicie się przynieść mu coś w zamian. Należy dać mu alkohol o nazwie Ognik. Jeżeli do tej pory nie udało się Wam znaleźć jakiejś butelki, to trunek sprzedaje karczmarz Bastian.
Po otrzymaniu napitku, Johan zaprowadzi Was do składziku. Należy pociągnąć za dźwignię i wziąć z magazynu jeden stos drewna. Jeżeli weźmiecie więcej, wtedy zostaniecie zaatakowani.

Obóz drwali
UWAGA
W zależności od momentu, w którym wykonujecie to zadanie, może być już dostępna szybka podróż. Aby znaleźć się w okolicach obozu drwali, wystarczy udać się z gońcem gildii Araxos do obozu węglarzy. Nie zalecamy tego jednak. W trakcie "osobistej" podróży można zdobyć cenne przedmioty - szczególnie przydatne dla osób chcących zająć się magią.
Obóz drwali jest drugim miejscem, w którym możecie zdobyć drewno. Podążajcie ścieżką tak samo, jak w przypadku trasy do wieży sygnałowej. Tym razem jednak mińcie ją i pójdźcie dalej w kierunku wodospadów i mostu.

Przejdźcie przez mosty, pilnuje ich kilka goblinów. Nieco dalej zobaczycie zniszczony wóz i bandytę.

Warto się tutaj rozejrzeć. Po zbliżeniu się, uciekinier Was zaatakuje. Gdy go zabijecie, przeszukajcie ciało martwego kupca. Znajdziecie przy nim list oraz, co ważniejsze dla magów, księgę Wiedza Magiczna - Krąg Pierwszy Tom II.
UWAGA
- Zdobycie tomu pierwszego opisaliśmy w zadaniu Sztuka pisania.
- Po przeszukaniu ciała martwego podróżnika, zaatakuje Was kolejny uciekinier. Warto być na to gotowym.
Po zabiciu drugiego przeciwnika, powinniście zabrać z jego zwłok klucz. Pasuje do srebrnej skrzynki, znajdującej się pod wozem.

Wyciągniecie z niej "Amulet ze srebrnej skrzynki" (+10 do maksymalnej ilości punktów trafień)
Idźcie dalej, nie próbujcie jednak przechodzić przez skalny łuk. Znajduje się tam golem.

Lepiej (i krócej) jest wskoczyć w tym miejscu do wody i resztę trasy pokonać podróżując rzeką. Uważajcie jednak na brzegi, gdyż woda nie jest głęboka, a po bokach znajdują się groźne zębacze.
Idźcie, aż zobaczycie zabudowania. To obóz węglarzy.

Mińcie go i ruszcie ścieżką w lewo.

I podążajcie drogą aż do obozu drwali. Porozmawiajcie tam z Knutem. Mężczyzna nie będzie chciał podzielić się z Wami drewnem, chyba, że znajdziecie jego zaginionego pracownika.

Elco znajduje się w obozie węglarzy. Z boku budynku, pomiędzy kłodami.

Mężczyzna nie będzie zachwycony wizją powrotu do ciężkiej pracy przy wycince. Możecie go do tego zmusić, co skończy się walką. Opłacalniejszą opcją jest jednak pomoc nieszczęśnikowi. Jeżeli podczas rozmowy z Elco zgodzicie się oszukać Knuta, to powinniście wybrać dialog "myślę, że mógłbyś się nieco bardziej postarać". Da Wam to dodatkowe 35 sztuk złota.Niezależnie od wybranej opcji, należy wrócić do Knuta. Nagroda za rozmowę z nim wyniesie 50 exp i drewno.Z dwoma stertami budulca powinniście teraz wrócić do Bastiana.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Sibilach i okolice
- Kroniki Myrtany: Silbach i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Farmerzy - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Nikt nie zostaje z tyłu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Trzy prace alchemika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sztuka pisania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W młynie jak w młynie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Odnaleźć Rolfa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Porządki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieostrożny zakład - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Baranek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sprawa życia lub śmierci - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ukochana córka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Kupiec Ezekiel - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ostatnia partia towaru - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pomoc dla powodzian - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Raz na wozie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Chłopiec na posyłki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zaginione składniki Bodowyna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bez zamiatania pod dywan - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Królowa cierni - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sibilach i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.