Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia

Poniższa solucja opisuje zadanie Spłata długu z moda Kroniki Myrtany.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Na tej stronie poradnika opisaliśmy solucję misji Spłata długu z moda Kroniki Myrtany. Dowiecie się z niej m. in. jak znaleźć drewno oraz w jaki sposób możecie zdobyć magiczną księgę. Pomożemy w nim Silbach odbudować się.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 600 exp, 120 sztuk złota (w przypadku przyniesienia obu stert drewna, w przeciwnym razie połowa tego)

Po wykonaniu zadania głównego Spotkanie po latach, będziecie mogli porozmawiać z karczmarzem Bastianem o tym, czy nie znajdzie się dla Was jakaś praca. Poprosi on o dostarczenie mu drewna.

Budulec możecie dostać z dwóch źródeł - z wieży sygnałowej lub z obozu drwali. Jeżeli chcecie dostać większą nagrodę, to najlepiej odwiedzić oba te miejsca, choć już wizyta w jednym jest wystarczająca do ukończenia zadania (choć z mniejszą nagrodą).

Wieża sygnałowa

Aby do niej dotrzeć, należy wyjść przez południową bramę i udać się ścieżką po lewej stronie, która prowadzi w górę. Gdy dojdziecie do rozwidlenia, skręćcie w prawo. Po drodze czeka na Was kilka wilków i ścierwojadów.

1 - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Tak wygląda cel podróży. - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Tak wygląda cel podróży.

Jak dotrzecie na miejsce, to poszukajcie Johana.

Mężczyzna nie będzie się chciał podzielić drewnem, chyba że zgodzicie się przynieść mu coś w zamian - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna nie będzie się chciał podzielić drewnem, chyba że zgodzicie się przynieść mu coś w zamian. Należy dać mu alkohol o nazwie Ognik. Jeżeli do tej pory nie udało się Wam znaleźć jakiejś butelki, to trunek sprzedaje karczmarz Bastian.

Po otrzymaniu napitku, Johan zaprowadzi Was do składziku. Należy pociągnąć za dźwignię i wziąć z magazynu jeden stos drewna. Jeżeli weźmiecie więcej, wtedy zostaniecie zaatakowani.

UWAGA - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Obóz drwali

UWAGA

W zależności od momentu, w którym wykonujecie to zadanie, może być już dostępna szybka podróż. Aby znaleźć się w okolicach obozu drwali, wystarczy udać się z gońcem gildii Araxos do obozu węglarzy. Nie zalecamy tego jednak. W trakcie "osobistej" podróży można zdobyć cenne przedmioty - szczególnie przydatne dla osób chcących zająć się magią.

Obóz drwali jest drugim miejscem, w którym możecie zdobyć drewno. Podążajcie ścieżką tak samo, jak w przypadku trasy do wieży sygnałowej. Tym razem jednak mińcie ją i pójdźcie dalej w kierunku wodospadów i mostu.

Przejdźcie przez mosty, pilnuje ich kilka goblinów - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Przejdźcie przez mosty, pilnuje ich kilka goblinów. Nieco dalej zobaczycie zniszczony wóz i bandytę.

Warto się tutaj rozejrzeć - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Warto się tutaj rozejrzeć. Po zbliżeniu się, uciekinier Was zaatakuje. Gdy go zabijecie, przeszukajcie ciało martwego kupca. Znajdziecie przy nim list oraz, co ważniejsze dla magów, księgę Wiedza Magiczna - Krąg Pierwszy Tom II.

UWAGA

  1. Zdobycie tomu pierwszego opisaliśmy w zadaniu Sztuka pisania.
  2. Po przeszukaniu ciała martwego podróżnika, zaatakuje Was kolejny uciekinier. Warto być na to gotowym.

Po zabiciu drugiego przeciwnika, powinniście zabrać z jego zwłok klucz. Pasuje do srebrnej skrzynki, znajdującej się pod wozem.

Wyciągniecie z niej Amulet ze srebrnej skrzynki (+10 do maksymalnej ilości punktów trafień) - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wyciągniecie z niej "Amulet ze srebrnej skrzynki" (+10 do maksymalnej ilości punktów trafień)

Idźcie dalej, nie próbujcie jednak przechodzić przez skalny łuk. Znajduje się tam golem.

Lepiej (i krócej) jest wskoczyć w tym miejscu do wody i resztę trasy pokonać podróżując rzeką - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Lepiej (i krócej) jest wskoczyć w tym miejscu do wody i resztę trasy pokonać podróżując rzeką. Uważajcie jednak na brzegi, gdyż woda nie jest głęboka, a po bokach znajdują się groźne zębacze.

Idźcie, aż zobaczycie zabudowania. To obóz węglarzy.

Mińcie go i ruszcie ścieżką w lewo - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mińcie go i ruszcie ścieżką w lewo.

I podążajcie drogą aż do obozu drwali - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

I podążajcie drogą aż do obozu drwali. Porozmawiajcie tam z Knutem. Mężczyzna nie będzie chciał podzielić się z Wami drewnem, chyba, że znajdziecie jego zaginionego pracownika.

Elco znajduje się w obozie węglarzy - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Elco znajduje się w obozie węglarzy. Z boku budynku, pomiędzy kłodami.

Mężczyzna nie będzie zachwycony wizją powrotu do ciężkiej pracy przy wycince - Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna nie będzie zachwycony wizją powrotu do ciężkiej pracy przy wycince. Możecie go do tego zmusić, co skończy się walką. Opłacalniejszą opcją jest jednak pomoc nieszczęśnikowi. Jeżeli podczas rozmowy z Elco zgodzicie się oszukać Knuta, to powinniście wybrać dialog "myślę, że mógłbyś się nieco bardziej postarać". Da Wam to dodatkowe 35 sztuk złota.Niezależnie od wybranej opcji, należy wrócić do Knuta. Nagroda za rozmowę z nim wyniesie 50 exp i drewno.Z dwoma stertami budulca powinniście teraz wrócić do Bastiana.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-11-19
10:05

DymeKappa Junior

https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6

Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.

Komentarz: DymeKappa
2025-03-08
13:55

JustMikael Junior

Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?

Komentarz: JustMikael
2025-01-07
13:09

boy3 Legend

Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?

Edit:Dobra, nie ważne już mam...

Komentarz: boy3
2024-12-24
15:51

Crazy_Men Chorąży

Crazy_Men

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć

Komentarz: Crazy_Men
2024-12-25
00:10

Pyton Odkrywca Legionista

Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence

Komentarz: Pyton Odkrywca
2024-11-29
18:01

bozenan Junior

Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?

Komentarz: bozenan
2024-10-24
12:03

KamilKT1 Junior

jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota

Komentarz: KamilKT1
2024-10-18
14:32

bartoszd2581114 Junior

Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.

Komentarz: bartoszd2581114
2024-08-17
10:20

maniekz Junior

Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?

Komentarz: maniekz
2024-08-24
00:47

michalk258111417447 Junior

Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D

Komentarz: michalk258111417447
2024-03-29
02:25

Onikage Legionista

W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.

Komentarz: Onikage
2024-03-15
16:50

tomaszz25811 Junior

Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?

Komentarz: tomaszz25811
2024-02-21
10:02

loteka Junior

Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.

Komentarz: loteka
2024-01-11
00:22

bartoszd25 Junior

😢

Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??

Komentarz: bartoszd25
2023-12-20
17:17

bobz26209727562 Junior

1

witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?

Komentarz: bobz26209727562
2023-12-19
21:28

Adixo Legionista

Adixo

Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów

Komentarz: Adixo
2023-12-10
00:35

Adixo Legionista

Adixo

Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.

Komentarz: Adixo
2023-11-29
00:25

przemyslawk2581114 Junior

Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?

Komentarz: przemyslawk2581114
2023-10-16
18:26

ohhKapi Junior

😜

Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora

Komentarz: ohhKapi
2023-10-05
01:19

magicfibre Junior

Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]

Komentarz: magicfibre

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl