Kroniki Myrtany: Trzy prace alchemika - solucja, opis przejścia
Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie opis przejścia misji Trzy prace Alchemika.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika znajdziecie solucję zadania Trzy prace alchemika z moda Kroniki Myrtany. Dowiecie się z niej m. in. jak zdobyć gulasz Marthy oraz znaleźć teleport. Warto się go podjąć, jeżeli chcecie parać się alchemią.
Nagroda: 500 exp, księga Podstawy alchemii
Jeżeli poprosicie Lokvara o nauczenie podstaw alchemii, mężczyzna się zgodzi, o ile wykonacie dla niego 3 zadania. Misja jest warta uwagi, gdyż w nagrodę nie tylko dostaniecie księgę uczącą tworzenia mikstur, ale również otrzymacie dostęp do teleportu.
Pierwsza praca
Pierwsza misja polega na posprzątaniu chaty maga. Lokvar da Wam miotłę. Wystarczy stanąć koło kupki brudu i aktywować narzędzie w ekwipunku, a robota zrobi się sama. Musicie posprzątać oba zabrudzenia.

Druga praca
Po zameldowaniu magowi o wielkim sukcesie w walce z brudem, mężczyzna wyśle Was na kolejną misję. Tym razem musicie upolować dla niego porcję gulaszu Marthy. Kobietę tę możecie znać z karczmy, jest to jej właścicielka. Są trzy sposoby na zdobycie potrawy.
- Można poprosić Marthę o gulasz bezpośrednio. Zgodzi się, jeżeli pomogliście nieco lokalnej ludności. W innym wypadku jednak odprawi Was z kwitkiem.
- Jeżeli macie kilka nadmiarowych monet, zawsze można kupić potrawę u Bastiana (karczmarz).
- Istnieje również trzecia opcja. Można ukraść większą porcję gulaszu z karczemnej kuchni. Nie jest to trudne. Potrawa stoi na beczce, naprzeciwko stanowiska do gotowania. Wystarczy poczekać, aż Martha zajmie się czymś niedaleko schodów. Nie można jednak do niej podchodzić z potrawą w ekwipunku, gdyż ją Wam zabierze.

W przypadku dwóch pierwszych opcji Lokvar nieco pomarudzi, że dostał za małą porcję, ale nie wpłynie to finalnie na odbiór zadania. Po oddaniu magowi jedzenia, wyśle Was na ostatnią misję.
Trzecia praca
Mag da Wam klucz i opowie, że w kapliczce koło cmentarza zagnieździły się paskudne bestie.

Czeka Was walka z chrząszczami. Po pokonaniu wszystkich można wrócić do Lokvara.
UWAGA
Warto uważnie rozejrzeć się po kaplicy. Na ziemi znajduje się teleport, a na ołtarzu jest runa teleportacyjna.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Sibilach i okolice
- Kroniki Myrtany: Silbach i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Farmerzy - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Nikt nie zostaje z tyłu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Trzy prace alchemika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sztuka pisania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W młynie jak w młynie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Odnaleźć Rolfa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Porządki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieostrożny zakład - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Baranek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sprawa życia lub śmierci - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ukochana córka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Kupiec Ezekiel - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ostatnia partia towaru - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pomoc dla powodzian - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Raz na wozie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Chłopiec na posyłki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zaginione składniki Bodowyna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bez zamiatania pod dywan - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Królowa cierni - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sibilach i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.