Kroniki Myrtany: Gorące piaski - solucja, opis przejścia
Poniższa strona poradnika przedstawia opis zadania Gorące piaski, można je wykonać w modzie Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Niniejsza strona przedstawia solucję zadania Gorące piaski z moda Kroniki Myrtany. Duncan z Bursztynowego Wybrzeża szuka pomocy w odnalezieniu sieci.
Nagroda: 750 exp, 12 x otwierana muszla, 4 x ostryga, perła
Na Bursztynowym Wybrzeżu znajduje się niewielka osada rybacka. Mieszka tam Duncan. Możecie się go zapytać o zadanie. Początkowo odmówi, jednak kiedy będziecie kończyć konwersację przypomni mu się coś, co możecie zrobić.

Duncan poprosi Was o przyniesienie sieci. Znajduje się ona w miejscu opanowanym przez jaszczury. Stojąc plecami do osady, będąc skierowanym twarzą w kierunku morza, udajcie się w lewo. Po drodze musicie się zmierzyć ze zwykłymi jaszczurami oraz morskimi topielcami. Dotrzecie do szałasu.

Sieć znajduje się przed nim. Uważajcie, bo w okolicy kręci się kilka ognistych jaszczurów, a są to bardzo niebezpieczni przeciwnicy. Nie trzeba jednak z nimi walczyć. Jeżeli zaczną Was jednak gonić, to możecie uciec do wody, wtedy stracą Wami zainteresowanie.
Jeżeli uda Wam się jednak pokonać te stwory, to podczas rozmowy z Duncanem dostaniecie dodatkowe 500 exp doświadczenia. Zadziała to również po ukończeniu zadania, jeżeli pozbędziecie się zwierząt w przyszłości. Pamiętajcie jednak zachować ostrożność, gdyż mogą Was szybko spopielić.
Możecie teraz wrócić do Duncana.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Inne lokacje
- Kroniki Myrtany: Inne lokacje - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Spotkania w drodze
- Kroniki Myrtany: Spóźniony pracownik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Niech stanie się światłość - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Otoczeni przez niebezpieczeństwo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Morskie opowieści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Za zamkniętymi drzwiami - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorące piaski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nadmorskie znalezisko - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zniszczone plony - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Oporny uczeń - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Skarby Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Winowajca - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złoty Interes / Kopalnia Araxos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Miodowe lata - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Niedźwiedzia przysługa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Tani strażnicy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Grosz do grosza - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wieczne odpoczywanie
- Kroniki Myrtany: Inne lokacje
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.