Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Fedruj z nami Kroniki Myrtany poradnik, solucja to pełny opis przejścia gry oraz porady na start, do craftingu, walki i broni. Podpowiadamy jak zainstalować moda, opisujemy kody/cheaty i wymagania sprzętowe.

Niniejszy poradnik do modyfikacji Kroniki Myrtany zawiera wszystkie informacje niezbędne do przejścia gry oraz odkrycia sekretów tego rozległego świata. Całość została podzielona na 5 części.

Podstawy zawierają przydatne porady. Ponadto można tam znaleźć wskazówki dotyczące craftingu i szybkiej podróży, a także opis dostępnych w grze gildii.

W FAQ odnajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące graczy pytania. Dowiecie się jaki krwiopijca zaatakował Waszego brata, jak zostać magiem i wiele więcej.

Aneks dostarczy Wam informacji dotyczących wymagań gry oraz jej wersji językowej. Dowiecie się również jak zainstalować tą modyfikację.

Część poradnika zatytułowana Misje główne pomoże Wam, jeżeli utkniecie w trakcie wykonywania wątku fabularnego. Dział ten jest podzielony na rozdziały.

Jeżeli samo przejście fabuły Wam nie wystarczy, to warto zaglądnąć do Misji pobocznych, gdzie zostało opisane przejście zadań opcjonalnych, wraz z uwzględnieniem różnych wyborów, jakie mogą podjąć gracze.

Kroniki Myrtany: Szybkie porady na start

Jeżeli zastanawiacie się, co powinniście wiedzieć zanim zasiądziecie do zabawy w modyfikacji Kroniki Myrtany, to nie musicie dalej szukać. Poniżej znajdziecie kilka szybkich porad na start, które znacznie ułatwią Wam życie. Więcej porad znajdziecie na osobnej stronie: Porady na start.

  1. Nie sprzedawaj lag. Fanom serii Gothic raczej nie trzeba przedstawiać tej broni. Jest to zwykły kij, który zadaje niewielkie obrażenia i nie przedstawia praktycznie żadnej wartości pieniężnej. W Kronikach Myrtany można go jednak wykorzystać w craftingu. Dzięki niemu zrobicie szaszłyki oraz wystrugacie sobie bełty lub strzały - całkiem użyteczne.
  2. Zbieraj wszystko. Jest to porada szczególnie przydatna na początku rozgrywki, gdy nie macie grosza przy duszy. Bohater nie ogranicza wskaźnika przeciążenia lub limitu rzeczy, jakie może ze sobą nosić. Dlatego też nie musicie się martwić o ilość rupieci w plecaku. Oczywiście niektóre przedmioty mogą się wydawać nieprzydatne na pierwszy rzut oka, ale zawsze można je sprzedać (choćby za 1 sztukę złota), a często mają zastosowanie w craftingu.
  3. Gotuj jedzenie. Podczas gry znajdziecie, dostaniecie lub możecie kupić wiele przepisów. Dzięki nim zregenerujecie życie i manę szybciej, niż w przypadku jedzenia nieprzetworzonego pożywienia lub usmażonego mięsa. Szczególnie jeżeli nie macie pod ręką mikstur.
  4. Jak najszybciej naucz się pozyskiwać trofea. Zdzieranie skór, pozyskiwanie zębów itp. to bardzo dobry sposób, aby zarobić, szczególnie na początku. Dodatkowo te umiejętności nie kosztują wiele punktów nauki, jedynym minusem jest ich wysoka cena w złocie.
  5. Czytaj wszystko. Kroniki Myrtany mogą pochwalić się dość bogatą biblioteką. Podczas podróży znajdziecie wiele ksiąg oraz listów. Możecie również je kupić. Warto czytać wszystko, gdyż zaznajomienie się z nową lekturą daje nam zastrzyk doświadczenia. Niejednokrotnie po przeczytaniu kartki aktywuje się również zadanie, a nawet nauczycie się cennej umiejętności.

Kroniki Myrtany: Podstawy

  1. Walka
  2. Bronie
  3. Crafting
  4. Szybka podróż
  5. Mod - jak zainstalować?
  6. Polska wersja językowa
  7. Długość gry
  8. Kody / Cheaty - najprzydatniejsze

Kroniki Myrtany: FAQ

  1. Magia - jak się jej nauczyć?
  2. Tarcze - czy są dostępne?
  3. Zamki - jak otwierać?
  4. Lekarstwo dla Jorna - jak zdobyć?

Kroniki Myrtany: Wszystkie zadania główne

Rozdział 1

  1. Pod pokładem
  2. W gorącej wodzie kąpany
  3. W poszukiwaniu azylu
  4. Spotkanie po latach
  5. Braterska pomoc
  6. Trzeba to rozchodzić
  7. Lekarstwo dla Jorna
  8. Bez śladu

Rozdział 2

  1. Wyruszamy do miasta

Solucja w przygotowaniu

Kroniki Myrtany: Wszystkie zadania poboczne

Sibilach i okolice

  1. Nikt nie zostaje z tyłu
  2. Trzy prace alchemika
  3. Sztuka pisania
  4. W młynie jak w młynie

Solucja w przygotowaniu

Kroniki Myrtany: Wymagania sprzętowe PC

Poniższa specyfikacja to wymagania minimalne, więcej informacji znajdziecie na osobnej stronie poradnika: Wymagania sprzętowe.

  1. System operacyjny: Windows 7
  2. Procesor: Dual Core 2.0 GHz
  3. Pamięć RAM: 2 GB
  4. Karta graficzna: 256 MB
  5. Dysk twardy: 6 GB HDD

Informacje o Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Autor : Damian Czaruś Gacek

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 11 stycznia 2022, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 12 stycznia 2022, odwiedź Opis przejścia