Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 3

 

Budowa

Opis

Rada Miasta - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rada Miasta

Wymagania:

Rada Osady

Koszt:

2000 złota

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

Obóz Szkoleniowy - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Obóz Szkoleniowy

Wymagania:

Arena Cienia

Koszt:

2100 złota

5 rudy

Uniemożliwia budowę Gildii Zabójców

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+19 Prześladowców lub Tropicieli na tydzień.

Gildia Zabójców - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Zabójców

Wymagania:

Sale Niewidzialnej Dłoni

Koszt:

2000 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Obozu Szkoleniowego

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+20 Zabójców lub Cieni na tydzień.

Portal Miejski - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Portal Miejski

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

2 Kryształy Smoczej Krwi

Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót.

Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem.

Czarny Rynek - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Czarny Rynek

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

500 złota

Umożliwia kupowanie i sprzedawanie artefaktów.

Komnata Szeptów - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Komnata Szeptów

Wymagania:

Sale Niewidzialnej Dłoni

Koszt:

1000 złota

Produkcja jednostki specjalnej.

Pozwala na kupowanie Bezimiennych.

Wieża Obserwacyjna - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wieża Obserwacyjna

Wymagania:

Gildia Złodziei

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Tyglu Jadu Duszy

Odwiedzający bohaterowie dostają +10 do Inicjatywy na 3 kolejne bitwy.

Tygiel Jadu Suszy - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tygiel Jadu Suszy

Wymagania:

Gildia Złodziei

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

2 kryształy smoczej krwi

Uniemożliwia budowę Wieży Obserwacyjnej

Podczas każdej walki twoich bohaterów, która toczy się w strefie wpływów tego miasta, zadaje 40 punktów obrażeń od Magii Ziemi każdemu wrogiemu stworzeniu na początku jego tury przez okres 3 tur.

Kamienne Łoże - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kamienne Łoże

Koszt:

1400 złota

5 drewna

5 rudy

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 9 Troglodytów na tydzień.

Chthoniańska Otchłań - Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Chthoniańska Otchłań

Wymagania:

Kamienne Łoże

Koszt:

2200 złota

5 cieniostali

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Troglodytów do Chthonian.