Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 3

 

Budowa

Opis

Rada Miasta - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rada Miasta

Wymagania:

Rada Osady

Koszt:

2000 złota

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

Sterta Kości - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Sterta Kości

Wymagania:

Cmentarz

Koszt:

800 złota

Uniemożliwia budowę Wyjącego Gzymsu

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+25 do Szkieletów lub Szkieletów Hoplitów na tydzień.

Wyjący Gzyms - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wyjący Gzyms

Wymagania:

Zrujnowana Wieża

Koszt:

1000 złota

5 rudy

Uniemożliwia budowę Sterty Kości

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+18 Duchów lub Banshee na tydzień.

Zbiornik z Surowcami - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zbiornik z Surowcami

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

3000 złota

2 drewna

2 rudy

Codziennie daje losowo 1 z surowców: kryształ smoczej krwi, cieniostal, smocza stal, gwiezdne srebro.

Gildia Magii - poziom 2. - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 2.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

1 Gwiezdne Srebro

1 Kryształ smoczej krwi

1 Smocza Stal

1 Cieniostal

Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Umocnienia poziom 1 - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 1

Koszt:

1000 złota

10 drewna

10 rudy

Daje miastu mury i bramy używane podczas oblężeń oraz straż lokalną w postaci Szkieletów oraz Duchów.

Wzmacniacz Światła Księżyca - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wzmacniacz Światła Księżyca

Koszt:

500 złota

Uniemożliwia budowę Ambasady

Zaklęcia Magii Pierwotnej rzucane przez twoich bohaterów, znajdujących się w strefie wpływów miasta są rzucane na poziomie o jeden wyższym.

Ambasada - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ambasada

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Wzmacniacza Światła Księżyca

+20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta.

Gniazdo Pająków - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gniazdo Pająków

Wymagania:

Gniazdo Namtaru

Koszt:

1200 złota

10 drewna

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 10 Hebanowych Pająków na tydzień.

Pajęczarnia - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Pajęczarnia

Wymagania:

Gniazdo Pająków

Koszt:

2100 złota

5 kryształów smoczej krwi

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Hebanowych Pająków do Pająków Śmierci.