Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Magia Pierwotna

Magia Pierwotna jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.

Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Pierwotnej otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Pierwotnej jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.

Rozwój drzewka Magii Pierwotnej powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Pierwotna Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Pierwotnej. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Pierwotnej I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Pierwotna Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Pierwotnej II czary wykupujemy właśnie tę zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Tajemną Egzaltację. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Pierwotna jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Magia Pierwotna Nowicjusz - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Pierwotna Nowicjusz

Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.

Uczony Magii Pierwotnej - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uczony Magii Pierwotnej

Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Pierwotnej o 20%.

Znajomość Magii Pierwotnej I - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Pierwotnej I

Pomyślny Los i Ster Czasu są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Odnowa - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Odnowa

Bohater otrzymuje 30 do Many po zakończonej walce.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Magia Pierwotna Ekspert - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Pierwotna Ekspert

Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2.

Znajomość Magii Pierwotnej II - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Pierwotnej II

Zaklęcie Teleportacja dodatkowo zwiększa o 50 Inicjatywę wskazanego stworzenia na okres 2 tur.

Zaklęcie Rozproszenie Magii jest teraz rzucane na stworzenia na obszarze 3x3.

Tajemna Egzaltacja - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Tajemna Egzaltacja

+2 do Magii.

+2 do Ducha.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Magia Pierwotna Mistrz - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Pierwotna Mistrz

Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3.

Znajomość Magii Pierwotnej III - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Pierwotnej III

Zaklęcie Implozja zostaje rzucone automatycznie na ten sam cel na początku kolejnej rundy bojowej, jakby było rzucane z poziomu Eksperta.

Liczba Żywiołaków przyzwanych za pomocą zaklęcia Przyzwanie Żywiołaka zwiększa się na początku kolejnej rundy bojowej o 4.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Jasność - Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Jasność

Rzucając w walce zaklęcie Magii Pierwotnej, bohater zyskuje drugą turę w tej rundzie walki. W tej dodatkowej turze zaklęcia są rzucane z -20 Magii.