Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M5 Bezdenne Spojrzenie
Might & Magic: Heroes VII - M5 Bezdenne Spojrzenie
Wanleth
Twoje miasto początkowe i główna siedziba.
Ołtarz Sylanny
Jest chronione przez Agathina - bohatera Sylvan.
Pozwala Otworzyć pieczęć Sylanny (04).
Ołtarz Shalassy
Porozmawiaj z Ajitem - zadanie główne "Przestępczość zorganizowana".
Zabierz klucz z Ołtarza
Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (02).
Armia Starożytnych Drzewców
Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (03).
Kopalnie Czarodziejów
Pokonaj wszystkie trzy armie i zniszcz kopalnie - zadanie główne "Przestępczość Zorganizowana".
Armia Przystani
Pokonaj Edrica - zadanie główne "Zarzewie Wojny".
Agathin
100 Rusałek, 75 Dębowych Driad, 50 Wielkich Łowców, 25 Wielkich Druidów, 15 Mistrzów Ostrzy.
Skrzynia
Krasnoludzka Tarcza;
+2 do Obrony.
Edric
100 Legionistów, 35 Srebrnogrzbietów, 70 Strzelców Wyborowych, 15 Strażników, 15 Kapelanów.
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
36 Prześladowców
Skrzynia
Święte nasiona;
1 drewno dziennie.
Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (02).
Armia Starożytnych Drzewców
Skrzynia
Sakiewka Nieskończonego Złota;
+250 złota dziennie.
Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (02).
Armia Starożytnych Drzewców
Skrzynia
Amulet Zdrowia;
+1 Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.
Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (03).
30 Prześladowców
29 Troglodytów;
Dołączą do twojej armii za 3837 sztuk złota.
20 Zabójców
Skrzynia
Płaszcz Ylatha;
Sojusznicze stworzenia otrzymują 30% obrażeń mniej od magii powietrza.
Skrzynia
Buty Szybkości;
+2 do ruchu dla sojuszniczych Ukrytych stworzeń.
20 Troglodytów
Skrzynia
Szata Pobudzenia;
+1 do czasu trwania pozytywnych zaklęć względem sojuszniczych stworzeń, Pozwala na rzucenie czaru magii ognia Wewnętrzny Żar raz na bitwę.
Skrzynia
Płaszcz Ochrony;
+2 Obrony.
3 Minotaury
Skrzynia
Zbroja Pirata;
+4 do Obrony, +2 Zdrowia dla wszystkich sojuszniczych stworzeń.
Powiększ mapę

Bezdenne Spojrzenie (The Fathomless Glare) M5 | Loch | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Wanleth
Twoje miasto początkowe i główna siedziba.

2Ołtarz Sylanny
Jest chronione przez Agathina - bohatera Sylvan.
Pozwala Otworzyć pieczęć Sylanny (04).

3Ołtarz Shalassy
Porozmawiaj z Ajitem - zadanie główne "Przestępczość zorganizowana".
Zabierz klucz z Ołtarza

4Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (02).

5Armia Starożytnych Drzewców

6Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (03).

7Kopalnie Czarodziejów
Pokonaj wszystkie trzy armie i zniszcz kopalnie - zadanie główne "Przestępczość Zorganizowana".

8Armia Przystani
Pokonaj Edrica - zadanie główne "Zarzewie Wojny".

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M5 Bezdenne Spojrzenie

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Bezdenne Spojrzenie - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Lochów. Twoim głównym celem będzie pokonanie kilku armii Sylvan oraz Przystani. Przygodę rozpoczynasz z jednym miastem oraz dwoma bohaterami do dyspozycji. Nie musisz się spieszyć, gdyż wrogowie się nie rozwijają i masz dużo czasu na rozbudowę miasta oraz rekrutację nowych jednostek. Aby sprawnie przejść tą mapę najlepiej najpierw zająć całe podziemia, a na powierzchnię wychodzić korzystając z odpowiednich schodów.

Zarzewie Wojny (Seeds of War) - zadanie główne

Zadanie to rozpocznie się automatycznie po wczytaniu pierwszej misji z kampanii Lochów. Lista celów przedstawia się imponującą, jednak w gruncie rzeczy będziesz musiał pokonać tylko trzech różnych przeciwników. Aby tego dokonać potrzebować będziesz przynajmniej średniej wielkości armii. Rozgrywkę rozpocznij od eksploracji podziemi, zbierania surowców oraz zajmowania budynków. Rozwijaj jednocześnie swoją główną siedzibę - Wanleth (M5,1).

Gdy zbierzesz armię co najmniej 200-300 jednostek możesz udać się do swojego pierwszego wroga - Armii Sylvan (M5,2). Aby uniknąć walki z silnie bronionym garnizonem udaj się tam podziemiami, korzystając z przejścia numer 5. Spotkasz tam Agathin, bohaterkę, która w walce dysponuje armią złożoną z 100 Rusałek, 75 Dębowych Driad, 50 Wielkich Łowców, 25 Wielkich Druidów oraz 15 Mistrzów Ostrzy. Nie zapomnij zabrać klucza z Ołtarza Sylanny.

W następnej kolejności powinieneś zniszczyć trzy Armie Starożytnych Drzewców (M5,5). Wszystkie mają taką samą liczebność 3 jednostek na armie. Każda z nich jest jednak chroniona przez Pieczęć Sylanny (M5,4), którą możesz zdjąć za pomocą klucza z Ołtarza Sylanny (M5,2).

Ostatnim celem tej misji jest pokonanie bohatera Przystani - Edrica (M5,8). Dysponuje on dosyć silną armią 100 Legionistów, 35 Srebrnogrzbietów, 70 Strzelców Wyborowych, 15 Strażników i 15 Kapelanów.

Gdy pokonasz wszystkie trzy armie (w praktyce 5) zadanie zostanie zaliczone a ty otrzymasz Ostrze Zabójcy (Assassin's Blade), które dodaje +2 do Mocy.

Przestępczość Zorganizowana (Organized Crime) - zadanie główne

Podobnie jak poprzednie zadanie, tak i to aktywne będzie już w momencie rozpoczęcia rozgrywki. Twoim pierwszym celem będzie spotkanie się z przywódcą okolicznej Gildii (Blackfang Guild).

Po rozmowie z Ajitem nie zapomnij zabrać z Ołtarza Shalassy klucza. - Bezdenne Spojrzenie (The Fathomless Glare) M5 | Loch | Solucja Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Po rozmowie z Ajitem nie zapomnij zabrać z Ołtarza Shalassy klucza.

Przywódcą tym jest Ajit, a znajdziesz go na wschodnim wybrzeżu rzeki (M5,3). Aby się tam dostać najlepiej skorzystać z podziemnego przejścia numer 6. Porozmawiaj z nim, a pierwszy cel misji zostanie zaliczony. Teraz musisz splądrować trzy kopalnie Czarodziejów.

W pierwszej kolejności zabierz klucz z Ołtarza Shalassy (M5,3). Będziesz dzięki niemu w stanie otworzyć Pieczęć Shalassy (M5,6). Teraz możesz już pójść do Kopalni Czarodziejów (M5,7), pokonać wszystkie trzy armie i splądrować kopalnie. Jako nagrodę otrzymasz Maskę Zabójcy (Assassin's Mask).