Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Poradnik do gry Might & Magic: Hereos VII oferuje komplet informacji potrzebnych do zapoznania się z najnowszą produkcją Limbic Entertainment oraz ukończenia głównego wątku fabularnego w 100%. Niniejszy poradnik podzielony został na dwie obszerne części. Pierwsza z nich - przewodnik po grze, zawiera informacje związane z ogólnymi zasadami oraz elementami gry takimi jak interface, zdobywanie surowców, toczenie bitew, poruszanie się po mapie i ogólne zasady rozbudowy miast. W przewodniku znaleźć można także wszystkie drzewka umiejętności i szkoły magii, wraz z wypisanymi zdolnościami i zaklęciami, uzupełnione autorskim komentarzem na temat ich przydatności. Swoją część przewodnika mają także dostępne w grze frakcje: Przystań, Nekropolia, Akademia, Twierdza, Loch oraz Sylvan. Opisano wszystkie dostępne dla tych frakcji budynki, bohaterów, wraz z ich specjalistami oraz dostępne jednostki. Na drugą część poradnika składa się opis wszystkich kampanii występujących w grze. Każda misja kampanii wzbogacona została o specjalnie przygotowaną mapę z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, a także opis zadań głównych i dodatkowych obecnych w danej misji. Might & Magic Heroes VII to kolejna odsłona niezwykle popularnej serii strategii turowych w klimatach fantasy. Gra opowiada historię wojny o tron Imperium, a kampania skupia się wokół losów młodego księcia, Ivana. Za produkcję odpowiada studio Limbic Entertainment, odpowiedzialne za stworzenie poprzedniej części serii.

Patryk Greniuk (www.gry-online.pl)

Informacje o Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Autor : Patryk Tyon Greniuk

Poradnik zawiera : strony: 174, ilustracje: 1386 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 27.

Przewodnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Przewodnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Opis przejścia

Popularne strony w Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

13.10.2015 06:08
Gronki
24
Chorąży

Będzie dodane jakieś "walkthrough" czy coś, jakiś spis/opis misji?

13.10.2015 12:44
😊
odpowiedz
kwiść
106
Generał

GRYOnline.plRedakcja

@Gronki
Dzisiaj dodamy ostatnie misje Sylvan, całe Lochy i misje Przystani.

06.02.2017 07:34
odpowiedz
jolatadeusz@poczta.onet.pl
1
Junior

nie moge otworzyc pieczeci shalassy chociaz odwiedzilem jej oltarz

09.07.2017 18:00
odpowiedz
Jas125
1
Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

21.08.2017 18:54
odpowiedz
lizak18
1
Junior

mi też :( i co dalej

21.08.2017 22:24
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
189
Farben

Grac od nowa:)

22.08.2017 01:31
odpowiedz
lizak18
1
Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

post wyedytowany przez lizak18 2017-08-22 01:32:20
22.08.2017 05:35
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
189
Farben

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

22.08.2017 10:37
odpowiedz
lizak18
1
Junior

tak na uPlay

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Might & Magic: Heroes VII - screen - 2015-03-31 - 297387Might & Magic: Heroes VII - screen - 2015-03-31 - 297386Might & Magic: Heroes VII - screen - 2015-03-31 - 297385Might & Magic: Heroes VII - screen - 2015-03-31 - 297384Might & Magic: Heroes VII - screen - 2015-03-31 - 297383Might & Magic: Heroes VII - screen - 2015-03-31 - 297382Might & Magic: Heroes VII - screen - 2015-03-31 - 297381Might & Magic: Heroes VII - screen - 2015-03-31 - 297380Might & Magic: Heroes VII - screen - 2014-08-13 - 287569