Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Na tej stronie znajdziecie opis zadania Wola nieba, które można otrzymać od maga Tengrala w modzie Kroniki Myrtany.

Ostatnia aktualizacja: 18 stycznia 2022

Poniżej znajdziecie solucję zadania Wola Nieba. Możecie je wykonać w modzie Kroniki Myrtany. Zleci je Wam mag Tengral.

Za to zadanie można dostać nagrodę w postaci referencji lub złota!

Nagroda: 750 exp, 5 zwojów Światło, 4 zwoje Kula ognia; 40 sztuk złota + referencje/140 sztuki złota

Aby wykonać to zadanie należy się udać do kościoła Innosa - Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Aby wykonać to zadanie należy się udać do kościoła Innosa. Tamtejszy arcymag Tengral (w dzień można go spotkać siedzącego na tronie) poprosi, abyście uspokoili paladyna Runara.

Młody wojownik najczęściej znajduje się w plebanii lub w ogródku przed nią.

Nieważne co powiecie Runarowi, ten wyśle Was do handlarza relikwiami - Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Nieważne co powiecie Runarowi, ten wyśle Was do "handlarza relikwiami". Jego sklep znajduje się na podwyższeniu w slumsach, niedaleko bramy do terenów kościelnych.

Możecie kupić od handlarza Oko Innosa za 100 sztuk złota - Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Możecie kupić od handlarza "Oko Innosa" za 100 sztuk złota. Jeżeli odniesiecie je do paladyna, ten da Wam referencje i poprosi o powrót następnego dnia.

Oczywiście zorientuje się, że to oszustwo i zażąda zwrotu dokumentu. Nie dostaniecie również żadnej nagrody za zadanie!

O wiele lepiej jest zwrócić uwagę handlarzowi, że jego artefakt to fałszywka. Zaproponuje wtedy, że zrobi przedstawienie, które przekona Runara o autentyczności reliktu.

Należy się udać do rycerza i z nim porozmawiać. Mężczyzna każe Wam wrócić w nocy. Wojownik będzie na Was czekał przed kościołem.

Wystarczy podążać za nim do kapliczki Innosa - Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wystarczy podążać za nim do kapliczki Innosa. Okazuje się, że handlarz urządził na Was zasadzkę.

Bandyci dadzą Wam szansę na odejście. Jeżeli z niej skorzystacie, wtedy zainicjuje się scenka, w której rycerz zginie. Możecie o tym powiedzieć magowi. Technicznie paladyn już kłopotów sprawiać nie będzie, więc misja zostanie zaliczona. Dostaniecie jednak wtedy jedynie 300 exp i możecie zapomnieć o zwojach.

Lepiej jest pomóc Runarowi w potyczce. Nie trzeba nawet walczyć z bandytami, gdyż wojownik sam sobie z nimi bardzo dobrze poradzi.

Po rozmowie z Runarem wystarczy udać się z powrotem do maga ognia. Ten hojnie Was wynagrodzi za zadanie.