Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Od pewnego czasu słyszeliście na pewno pogłoski o groźnej bestii grasującej po wyspie. Czas ją złapać. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie solucję zadania Bestia z Archolos. Dowiecie się również jak zdobyć osiągnięcia Bestia z Archolos oraz Ukryta prawda.

Ostatnia aktualizacja: 11 sierpnia 2022

Właściciel Silbach Ramsey chce zorganizować polowanie na bestię straszącą mieszkańców wioski. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie solucję zadania Bestia z Archolos. Przy okazji dowiecie się jak odblokować osiągnięcia Bestia z Archolos oraz Ukryta prawda.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: w sumie (licząc z doświadczeniem zdobytym podczas odblokowywania osiągnięć) 7100 exp, Rodowy łuk Ramseya, zwoje przemiany

Po zadaniu Jedyna droga do Jona w sali tronowej Ulryka zaczepi Was Ramsey. Jest to właściciel Silbach. Powie Wam, że chce urządzić polowanie na bestię, która ponoć od jakiegoś czasu grasuje po okolicy. Poprosi Was o spotkanie w jego domu na Starym mieście w Archolos. Udajcie się tam (możliwe, że będziecie musieli odczekać kilka dni).

Wykonując to zadanie możecie odblokować jednocześnie 2 osiągnięcia: Bestia z Archolos oraz Ukryta prawda. Aby zdobyć to pierwsze, wystarczy ukończyć tę misję. W tym drugim przypadku musicie być dociekliwi. Oba trofea opisaliśmy na stronie Lista wszystkich osiągnięć.

Początek zadania

Dom Ramseya znajduje się naprzeciwko lokalu Ernesto - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Dom Ramseya znajduje się naprzeciwko lokalu Ernesto. Mężczyzna czeka już na Was wraz z kilkoma innymi myśliwymi. Podejdźcie do niego, a po krótkiej rozmowie poinformuje Was, że powinniście się udać do karczmy w Silbach.

Po wejściu do lokalu zatrzyma Was Bastian i skieruje na górę. Porozmawiajcie tam z Allanem (stoi na górze schodów wraz z innymi myśliwymi). Nie jest istotne jakie opcje dialogowe wybierzecie podczas rozmowy z nim. Historia i tak zakończy się Waszym piciem (+300 exp).

Udajcie się teraz spać - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się teraz spać. Wasz pokój znajduje się na końcu korytarza po prawej stronie. Po odpoczynku zejdźcie na dół i ponownie porozmawiajcie z Bastianem - jesteście spóźnieni.

Wyjdźcie przez północną bramę Silbach i zatopcie się w las pomiędzy miastem Archolos i wioską. Jeżeli nie oczyściliście wcześniej tej lokacji, to spodziewajcie się walki z wargami i zombie.

Las

Idźcie drogą, aż dotrzecie do ciał zwierząt - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Idźcie drogą, aż dotrzecie do ciał zwierząt. Skierujcie się wtedy w lewo, do jaskini w lesie.

Przed nią znajdziecie ciało i ślady krwi prowadzące do środka - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Przed nią znajdziecie ciało i ślady krwi prowadzące do środka. Udajcie się do jaskini i porozmawiajcie z Gerkiem. Niestety mężczyzna po rozmowie umrze.

Ruszcie teraz na przeciwległą część lasu. Gdy zbliżycie się do niej usłyszycie dźwięk rogu. Podejdźcie do ściany skalnej

1 - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
W lesie przy skałach, w kierunku Silbach, znajdziecie ciało kolejnego myśliwego - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W lesie przy skałach, w kierunku Silbach, znajdziecie ciało kolejnego myśliwego. Mężczyzna leży pod półką skalną, na której jest widoczna jaskinia.

Podejdźcie do trupa i wejdźcie w interakcję z rogiem lub ranami. Po niej pojawi się za Waszymi plecami Detlow. Po rozmowie dostaniecie się wspólnie do leża bestii.

Ukryta prawda - wskazówki

Pierwszym krokiem do zdobycia osiągnięcia Ukryta prawda jest znalezienie wskazówek w lesie, w którym szukacie bestii. Poniżej znajdziecie ich listę. Musicie do nich podejść na tyle blisko, aby Marvin to skomentował. Dopiero wtedy trop się "zaliczy". Nie musicie odnaleźć ich wszystkich, ominięcie 1 wciąż umożliwi zdobycie osiągnięcia.

Ciała zwierząt

Idąc drogą napotkacie na ciała zwierząt - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Idąc drogą napotkacie na ciała zwierząt.

Zwoje magiczne

2 - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Jeżeli staniecie przodem do jaskini, w której znaleźliście Gerke, to po prawej stronie od niej, za krzakami i w okolicach ogniska, znajdziecie pozostałości magicznych zwojów - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli staniecie przodem do jaskini, w której znaleźliście Gerke, to po prawej stronie od niej, za krzakami i w okolicach ogniska, znajdziecie pozostałości magicznych zwojów.

Mikstury many

3 - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Butelki mikstur many możecie znaleźć pomiędzy ciałem wilka oraz skałą - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Butelki mikstur many możecie znaleźć pomiędzy ciałem wilka oraz skałą. Są w okolicach dużego skalno-ziemnego słupa.

Walka z bestią

Po rozmowie z Detlowem znajdziecie się w leżu bestii. Jest to normalnie niedostępna (gdyż znajduje się za wysoko, aby się tam dostać bez kodów) niewielka jaskinia. Na jej końcu spotkacie opancerzonego brzytwiaka.

To kolejna walka z bossem - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

To kolejna walka z bossem. Przeciwnik nie powinien stanowić jednak wielkiego zagrożenia dla Was. Potwór nie zadawał nam prawie żadnych obrażeń (należy jednak przyznać, że mieliśmy ulepszoną zbroję rycerza).

Ponadto w potyczce pomaga Wam Detlow, który radzi sobie z bestią całkiem nieźle. Jednakże gdy zdrowie stwora spadnie do około połowy, to myśliwy pada na ziemię i nie ma z niego pożytku.

Poza standardowymi ugryzieniami, zwierzę posiada również umiejętność krzyku, która "paraliżuje" postacie. Używa jej dość często. Sam jednak również wtedy za bardzo nic nie robi, więc należy po prostu to przeczekać i atakować, gdy nadarzy się okazja. Za pokonanie potwora otrzymacie 2000 exp oraz osiągnięcie Bestia z Archolos.

Po potyczce i zakończenie zadania

Po bitwie porozmawiajcie z Detlowem i udajcie się ponownie do Silbach - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po bitwie porozmawiajcie z Detlowem i udajcie się ponownie do Silbach. Przed wioską czeka już na Was Ramsey. Porozmawiajcie z mężczyzną i pójdźcie za nim do karczmy. Zagadajcie teraz do Bastiana. Podejdzie do Was Albyn i zaprosi na spotkanie.

Udajcie się do domu Albyna / Ramseya w wiosce. To ten górujący nad osadą. Z pewnością już tam byliście załatwiając sprawy ze starszym Silbach. Budowla znajduje się przy południowej bramie.

Wejdźcie do pokoju koło balkonu - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wejdźcie do pokoju koło balkonu. Wysłuchajcie przemowy Ramseya. To zakończy zadanie. Otrzymacie 3000 exp oraz Rodowy łuk Ramseya. Warto również porozmawiać ze wszystkimi gośćmi, gdyż za każdą konwersację dostaniecie 50 exp.

Dla dodatkowego doświadczenia (500 exp) udajcie się do łuczarki Fridy w mieście (jej sklep znajduje się na placu targowym - symbol łuku). Powiedzcie jej o śmierci Allana.

Ukryta prawda

Zakończenie zadania nie spowoduje od razu zdobycia osiągnięcia Ukryta prawda - na to musicie jeszcze nieco zapracować. Po rozmowie z Ramseyem udajcie się na balkon i zagadajcie do Detlowa na temat bestii.

4 - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Pójdźcie do lasu za farmę Bermara - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pójdźcie do lasu za farmę Bermara. Jeżeli wcześniej tam nie byliście, to czeka Was walka ze zwierzętami oraz orkami. Podejdźcie do klatki znajdującej się na wybrzeżu. Musicie to zrobić nawet jeżeli już kiedyś tu byliście. Usłyszycie komentarz Marvina. Teraz możecie ruszyć do miasta Archolos.

5 - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Należy spotkać się z Detlowem - Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Należy spotkać się z Detlowem. Mężczyzna ma swoją siedzibę na starym mieście. W okolicach złotnika (pierścień a mapie). Wejście do jego budynku zdobią dwa trofea wilka.

Porozmawiajcie z myśliwym na temat bestii. Podczas konwersacji otrzymacie osiągnięcie. Niezależnie od Waszych wyborów, dialog zakończy się potyczką. Detlow walczy bronią jednoręczną i jest szybki. Często zadaje podwójne ataki. Za pokonanie myśliwego otrzymacie 500 exp, a z jego ciała będziecie mogli zabrać łuk, który otrzymał za zabicie bestii.

Przy okradaniu zwłok Detlowa warto jednak uważać, gdyż w zależności od okoliczności Wasza walka może przyciągnąć uwagę strażnika - nawet jeżeli pojedynkujecie się w domu Detlowa. Jeżeli "policjant" zobaczy, że zabieracie miecz/okradacie zwłoki, to Was zaatakuje.