Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Sprawa zamachu na Volkera trwa. Należy sprawdzić potencjalnego mordercę. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop więźnia).

Ostatnia aktualizacja: 21 lipca 2022

Volker wysyła Was w ślad za zamachowcem. Należy sprawdzić kim jest potencjalny morderca. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop więźnia).

Nagroda i początek zadania

Nagroda: w sumie 1250 exp

Aby sprawdzić ten trop musicie się udać do lochów - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Aby sprawdzić ten trop musicie się udać do lochów. Znajdują się one w siedzibie straży. W wejściu do koszar od strony portu/dzielnicy rzemieślniczej. Zamachowiec siedzi w ostatniej celi po lewej stronie od wejścia.

Środek na przeczyszczenie

Podejrzany nazywa się Ars. Porozmawiajcie z nim, choć nie dowiecie się zbyt wiele. Jednakże wychodząc z lochów zaczepi Was inny więzień - Osip. Powie, że może zdradzić Wam nieco informacji, jeżeli dostarczycie mu środek na przeczyszczenie.

Taki specyfik możecie znaleźć w sklepie alchemicznym zaznaczonym powyżej - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Taki specyfik możecie znaleźć w sklepie alchemicznym zaznaczonym powyżej. Porozmawiajcie z Fadhą. Powie Wam, że jej siostra pracuje obecnie nad potrzebną Wam miksturą, ale brak jej składnika - zębatego ziela. Roślinę tę oczywiście mogliście napotkać w czasie swoich przygód. Jeżeli jednak nie macie żadnej przy sobie, to kupcie ją u cyrulika, który ma swój sklep naprzeciwko siedziby gildii Araxos.

Mając zębate ziele, udajcie się na piętro sklepu i wręczcie je alchemiczce. Zażąda jeszcze 50 sztuk złota. Nie ma sposobu na zbicie ceny.

Alternatywą dla powyższego jest wybrać się do alchemika Hershlika - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Alternatywą dla powyższego jest wybrać się do alchemika Hershlika. Mężczyzna powie, że on takimi sprawami się nie zajmuje i odeśle do alchemiczki opisanej we wcześniejszym akapicie. Jednakże po wyjściu z jego pracowni zaczepi Was mężczyzna, który powie, że ma poszukiwany przez Was lek. Możecie go odkupić za 100 sztuk złota.

Z miksturą wróćcie do więźnia. Dostaniecie 500 exp oraz dowiecie się gdzie szukać grupy wywrotowych Południowców. Jeżeli skorzystaliście z pierwszego sposobu na zdobycie leku, to ofiara rzeczywiście ucieknie do toalety. W drugim przypadku zamieni się w chrząszcza.

Udajcie się w okolice wejścia do dzielnicy biedoty - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Południowcy

Udajcie się w okolice wejścia do dzielnicy biedoty. Musicie odnaleźć budynek, który ma koło drzwi namalowane białe słońce. Zaznaczyliśmy go powyżej na mapie. Drzwi będą zamknięte, więc musicie się do niego włamać.

Na piętrze znajdziecie Nathaniela. Mężczyzna będzie udawał biednego kupca. W Sali jest jednak krata, a koło niej dźwignia. Sprawę możecie rozwiązać na dwa sposoby.

  1. pociągnijcie za dźwignię - Nathaniel się na Was rzuci, więc go zabijcie;
  2. przekonajcie Nathaniela do otworzenia kraty - wystarczy podczas rozmowy z nim wspomnieć o Osipie.
Niezależnie od tego w jaki sposób otworzyliście kraty, to pójdźcie teraz na piętro - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Niezależnie od tego w jaki sposób otworzyliście kraty, to pójdźcie teraz na piętro. Jeżeli Nathaniel Wam otworzył, to zamknie za Wami przejście. Na piętrze znajduje się 3 wojowników. Odbądźcie pogawędkę z ich przywódcą.

Na koniec przywódca poprosi Was, żebyście przyrzekli, że nie powiecie nikomu o rozmowie. Jeżeli się zgodzicie, to Was po prostu wypuści.

W przypadku odmowy zaatakuje Was razem z towarzyszami. Walka z trójką może być trudna, więc lepiej miejcie pełen pasek zdrowia. Możecie się cofnąć, aby nie dać się otoczyć. Jeżeli zabiliście Południowców, a wcześniej Nathaniel przeżył, to on również Was napadnie, gdy zejdziecie na dół.

W każdym razie tu trop się urywa. Zapraszamy na główną stronę zadania W biały dzień.