Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Krwawa waluta Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Piraci nie potrafią obejść się bez wina. Dlatego Cortez chce, abyście dopilnowali jego kolejnej dostawy. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Krwawa waluta.

Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022

Poniższa strona poradnika do moda Kroniki Myrtany wskaże Wam jak ukończyć zadanie Krwawa waluta. W Przystani łotrów nie może zabraknąć wina. Dlatego Cortez wysyła Was w celu zapewnienia kolejnej dostawy.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 1000 exp (+ doświadczenie za zabitych przeciwników)/2250 exp

Cortez każe Wam udać się na miejsce zakupu wina - Kroniki Myrtany: Krwawa waluta - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Cortez każe Wam udać się na miejsce zakupu wina. Znajduje się ono w jaskini na północnym zachodzie od obozu piratów. Zaraz obok jednej z dróg prowadzących do bagna. Możecie się tam dostać ścieżką.

Przed jaskinią zatrzyma Was strażnik. Pokażcie mu dziwną monetę, którą dostaliście od Corteza. Jeżeli zaprezentujecie mu coś innego, to czeka Was automatyczna śmierć.

Wejdźcie do jaskini. Zaczepi Was niejaki Szmugler. Zadanie możecie rozwiązać na kilka sposobów, w zależności od poprowadzenia rozmowy.

Walka

Nagroda: 1000 exp

Od razu po wejściu widoczne będzie, że sytuacja jest podejrzana. Wasz kontakt Antonio jest przetrzymywany, a Szmugler próbuje prowadzić swoje własne interesy. Jeżeli w każdym dialogu będziecie dopytywać się o Antonia, to w końcu pojawi się przed Wami możliwość sprowokowania walki.

Jeżeli dojdzie do potyczki, wszyscy bandyci rzucą się na Was. Raczej nie macie z nimi szans, jeżeli zaatakują jednocześnie. Ucieknijcie z jaskini, aby nie zostać otoczonym, i zgubcie pościg, a następnie zabijajcie wrogów jeden po drugim.

Wróćcie do Corteza i opowiedzcie mu o sytuacji. Czeka na Was kolejne zadanie.

Walka wraz z towarzyszami

Nagroda: 2000 exp

Podobnie jak w przypadku wcześniejszej sekcji (walka), aby uzyskać to zakończenie musicie być dociekliwi do momentu sprowokowania Szmuglera. Bandyci oczywiście rzucą się na Was. Nie walczcie jednak z nimi, a ucieknijcie.

Udajcie się prosto do obozu piratów i złóżcie meldunek Cortezowi. Mężczyzna każe Wam zabrać ze sobą Simona i wrócić do jaskini. Wasz przyszły towarzysz jest strażnikiem przed domem Corteza. Porozmawiajcie z nim i udajcie się przed jaskinię.

Simon będzie czekał wraz z Roderigiem koło wielkiego drzewa przed wejściem do pieczary - Kroniki Myrtany: Krwawa waluta - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Simon będzie czekał wraz z Roderigiem koło wielkiego drzewa przed wejściem do pieczary. Porozmawiajcie z nim i wkroczcie do jaskini. Jest ona pusta (poza jednym bandytą) i ciałem Antonio (pomimo, że się nie podświetla, można je przeszukać).

Teraz wróćcie do Corteza i powiedzcie mu co zaszło. Koniec zadania.

Zasadzka

Nagroda: 2250 exp

Jeżeli w rozmowie ze Szmuglerem poruszycie temat Antonia, ale nie sprowokujecie bandytów do walki, to dojdzie do wymiany.

Podczas rozmowy warto zapytać się Szmuglera o jego zbroję (da Wam to potem nieco doświadczenia). Ponadto nie ma sensu dawać mu dodatkowych pieniędzy, o które poprosi na końcu konwersacji

Jednakże po wyjściu z jaskini Marvin się zaniepokoi, co zostanie zanotowane wpisem w dzienniku i jego komentarzem - Kroniki Myrtany: Krwawa waluta - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jednakże po wyjściu z jaskini Marvin się zaniepokoi, co zostanie zanotowane wpisem w dzienniku i jego komentarzem. Wróćcie się wtedy przed jaskinię i stańcie za drzewem, które jest przed wejściem.

Usłyszycie rozmowę Szmuglera z podwładnym. Jej przebieg zależy od Waszych wyborów podczas dialogu. Jeżeli nie drążyliście tematu, tylko od razu przekazaliście pieniądze, to Szmugler będzie zadowolony i podzieli się z podwładnym zyskiem. W przypadku kiedy wypytywaliście się Szmuglera o Antonio, to szef bandytów naśle na Was zabójcę.

Przeciwnik będzie czekał na skrzyżowaniu prowadzącym do przystani piratów (na górze schodów) - Kroniki Myrtany: Krwawa waluta - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Przeciwnik będzie czekał na skrzyżowaniu prowadzącym do przystani piratów (na górze schodów). Walka jeden na jednego nie powinna Wam sprawić gigantycznych kłopotów. Pamiętajcie o blokach. Możecie go również wyminąć, poza kąśliwą uwagą od Corteza, nie wpłynie to na przebieg misji.

Udajcie się do Corteza i powiedzcie mu jak przedstawia się sytuacja. Jeżeli poinformujecie pirata o tym, że Szmugler nosił pancerz strażnika oraz dodacie, że już nim nie jest (możliwe jedynie, jeżeli rozmawialiście z nim o tym), to dostaniecie dodatkowo 250 exp.

Podczas konwersacji z Cortezem możecie również poruszyć temat ilości towarzyszących mu bandytów. Możecie mu powiedzieć, że było ich około 7, 5 lub 3. Nie wydaje się jednak, aby miało to jakikolwiek wpływ na przebieg zadania.

Pirat każe Wam zebrać kilka osób i przygotować zasadzkę na bandytów - Kroniki Myrtany: Krwawa waluta - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pirat każe Wam zebrać kilka osób i przygotować zasadzkę na bandytów. Ponadto musicie iść do winnicy Rity złożyć Antoniowi fałszywe zamówienie.

Pójdźcie teraz porozmawiać z Simonem. To strażnik stojący przed domem Corteza. Zapyta się on o to ilu ludzi ma Szmugler. Ta odpowiedź ma realny wpływ na zadanie, gdyż od niej zależy ilu pomocników pirat ze sobą weźmie (choć w sumie nie ma to wielkiego znaczenia).

Teraz czas dostarczyć listę Antonio - Kroniki Myrtany: Krwawa waluta - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Teraz czas dostarczyć listę Antonio. Mężczyzna jest w winnicy Rity - czeka koło mostu. Na Wasz widok zacznie uciekać. Pobiegnijcie za nim. Jeżeli nie złapiecie go w biegu i stracicie go z oczu, to nie martwcie się. Robotnik zatrzyma się niedaleko - na drodze pomiędzy Silbach a winnicą, przy moście i łodzi.

Tak naprawdę mężczyzna nazywa się Gonzalo i macie okazję z nim szczerze porozmawiać. Musicie przekazać mu listę. Możecie jednocześnie go ostrzec, żeby nie przychodził na spotkanie lub tego nie robić. Nie ma to wpływu na nagrodę.

Teraz wróćcie do jaskini, w której po raz pierwszy spotkaliście się ze Szmuglerem. Simon i Rodrigo już tam są. Porozmawiajcie z tym pierwszym. Następnie z Rodrigiem, który zaproponuje wykopanie wilczego dołu.

Nie pozostaje nic innego, jak pokopać - odpowiednie miejsce jest zaznaczone jako ciemna plama - Kroniki Myrtany: Krwawa waluta - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Nie pozostaje nic innego, jak pokopać - odpowiednie miejsce jest zaznaczone jako ciemna plama. Teraz ponownie porozmawiajcie z Rodrigiem. Wyjdźcie przed jaskinie i przeszukajcie okoliczne krzaki (uruchomi się możliwość interakcji z nimi). Przy każdym ich dotknięciu stracicie nieco życia. Gdy będziecie mieli dość liści, to gra Was o tym poinformuje uaktualnieniem dziennika i komentarzem Marvina.

Wróćcie do jaskini i przygotujcie pułapkę, tylko uważajcie, bo sami możecie do niej wpaść i się zabić! Po ukończeniu zasadzki stańcie koło ogniska i obejrzyjcie scenkę.

Gdy rozpocznie się walka, Wy pójdźcie przed jaskinię i udajcie się w pogoń za Szmuglerem i go wykończcie. Gra Was automatycznie przyśpieszy, więc nie powinno być to bardzo trudne. Niezależnie od tego czy go zabijecie, czy Wam ucieknie, udajcie się do jaskini i porozmawiajcie z piratami. Wyślą Was do szefa.

Jeżeli zabiliście Szmuglera, to nie zapomnijcie przeszukać jego ciała. Jeżeli podczas rozmowy z Cortezem powiecie mu, że szef bandytów nie żyje, a nie będziecie mieli przy sobie worka z pieniędzmi, to ten automatycznie Was zabije.

Jeżeli nie dorwaliście Szmuglera, to Cortez będzie niezadowolony i postawi na szali Wasze życie. Powiedzcie mu, że to dzięki Wam udało się zakończyć działalność Szmuglera. Dostaniecie za to 1000 exp, a zadanie się zakończy.

W przypadku dogonienia i zabicia szefa bandytów, Cortez będzie bardzo zadowolony, a Wy dostaniecie 2000 exp.