Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany zawiera opis przejścia zadania Kto jest kim. Lorenzo potrzebuje agenta w kopalni Araxos – Lorenzo, .

Ostatnia aktualizacja: 22 maja 2023

Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany dowiecie się jak wykonać zadanie Kto jest kim. Lorenzo prosi Was o zbadanie sytuacji w kopalni złota Araxos.

Nagroda:

  1. Jeżeli kopacze zginą: 2000 exp, 800 sztuk złota
  2. Jeżeli kopacze przeżyją: 2000 exp, 800 sztuk złota, duży worek złota (po otwarciu dostaniecie 200 sztuk złota)
  3. Jeżeli kopacze przeżyją, a wy odkryjecie spisek: 2000 exp, 800 sztuk złota, 5 bryłek magicznej rudy

Po wykonaniu zadania głównego Nieuczciwa konkurencja, po pewnym czasie odblokuje się przed Wami możliwość wykonania misji Kto jest kim. Jej zleceniodawcą jest przywódca gildii Araxos - Lorenzo. Wystarczy pójść do niego i z nim porozmawiać - poruszcie temat, że wygląda na zmartwionego.

Mężczyzna zapyta się Was, czy mieliście okazję zwiedzić już kopalnię złota Araxos - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna zapyta się Was, czy mieliście okazję zwiedzić już kopalnię złota Araxos. Jeżeli tam jeszcze nie byliście, to czeka Was wycieczka. Po więcej informacji na jej temat udajcie się na osobną stronę - Złoty interes / Kopalnia Araxos.

Po odbyciu pierwszej wizyty w kopalni, ponownie porozmawiajcie z Lorenzo. Jeżeli w momencie rozmowy z szefem gildii ukończyliście już Złoty interes, to dyskusja sama potoczy się dalej. W obu przypadkach Lorenzo da Wam pieczęć i po raz kolejny wyśle do kopalni.

Drogę powinniście dobrze znać, najłatwiej można się tam dostać za pomocą szybkiej podróży.

UWAGA:

Podczas ponownego powrotu do kopalni może pojawić się drobny błąd. Mianowicie pomimo odczekania kilku dni pomiędzy kolejnymi wizytami, dziennik zadania może się nie zaktualizować. Co spowoduje, że nie możecie wejść do lokacji.

W takiej sytuacji wystarczy pójść do nadziemnej części kopalni, aby od razu udać się do jej wyjścia (przy palisadzie). Dziennik powinien się zaktualizować.

Odwiedzając kopalnię ponownie możecie nieco oszukać grę - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Odwiedzając kopalnię ponownie możecie nieco oszukać grę. Tym razem strażnik pozwoli Wam przejść koło siebie nawet bez rozmowy dotyczącej wejścia do kopalni. Oznacza to, że macie szansę dotrzeć do skrzyni (ta w której trzymacie bryłki złota) z Waszym ekwipunkiem. Jeżeli chcecie sobie ułatwić zadanie, to schowajcie w niej niezbędny sprzęt. Wtedy będziecie mogli go wyciągnąć po rozmowie z najemnikiem. Jeżeli jednak macie pancerz gildii Araxos, to zostanie on Wam zarekwirowany, więc zostawcie sobie jakiś inny.

Wykonując zadania w kopalni bardzo łatwo jest coś zepsuć tak, aby otrzymać zakończenie, w którym zabija się górników. Jeżeli chcecie uniknąć tego losu, to najlepiej trzymać się poniższych wskazówek.

Po wejściu do kopani Wasz dziennik się zaktualizuje. Nie ma nigdzie Roela (mężczyzny, który wcześniej stał przy wejściu).

Udajcie się do szybów po prawej. Zatrzyma Was strażnik Naars i zaproponuje rezerwację miejsca w kopalni za dwa samorodki złota. Zgódźcie się. Przy okazji go okradnijcie (jak nauczyć się kradzieży kieszonkowej dowiecie się z zadania Porządki). Otrzymacie dzięki temu piwo, które przyda się później.

Pójdźcie teraz do miejsca, w którym uprzednio zebraliście mech (zadanie Złoty interes) - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pójdźcie teraz do miejsca, w którym uprzednio zebraliście mech (zadanie Złoty interes). Ponownie zaczepi Was strażnik. Powiedzcie mu, że już kiedyś płaciliście - dzięki temu zażąda za przejście pięć, a nie dziesięć bryłek złota.

Na dnie szybu, przy miejscu, w którym wcześniej zebraliście mech, znajdziecie ciało Roela - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na dnie szybu, przy miejscu, w którym wcześniej zebraliście mech, znajdziecie ciało Roela.

Idźcie teraz do siedziby strażników - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Idźcie teraz do siedziby strażników. Przy ruszcie stoi jeden z najemników. Za piwo opowie Wam kilka szczegółów odnośnie śmierci kopacza.

Powiedzcie o ciele Loafsowi, który siedzi przy ognisku w największej bocznej jaskini (tej z posłaniami) - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Powiedzcie o ciele Loafsowi, który siedzi przy ognisku w największej bocznej jaskini (tej z posłaniami).

Idźcie teraz do kupca Heisnera (znajduje się przy siedzibie strażników). Mężczyzna poinformuje Was, że ktoś mu ukradł paczkę ziela. Zgódźcie się zająć sprawą.

Udajcie się teraz od stoiska mężczyzny do jaskini mieszkalnej kopaczy - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się teraz od stoiska mężczyzny do jaskini mieszkalnej kopaczy. Idźcie po śladach skrętów, zbierając je po drodze.

Na miejscu przeszukajcie ognisko i porozmawiajcie z Loafsem. Zapytajcie się najpierw o tytoń, a potem o paczkę. Mężczyzna odpowie, że ktoś mógł ją podrzucić i że nic o sprawie nie wie. Jeżeli będzie miał inny dialog, to znaczy, że coś poszło po drodze nie tak i wczytajcie grę (o ile nie chcecie zabijać górników).

Wróćcie teraz do Heisnera i powiedźcie mu, że ktoś próbował wrobić górników. Pozostałe opcje doprowadzą później do rozlewu krwi.

Teraz idźcie do szybu kopalnianego niedaleko kupca. Zaczepi Was kopacz, któremu wcześniej pożyczyliście bryłki złota. Odda je Wam z nawiązką. Idźcie dalej.

Na końcu korytarza spotkacie Tolleka, mężczyzna poprosi Was o pomoc w wydobyciu złota - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na końcu korytarza spotkacie Tolleka, mężczyzna poprosi Was o pomoc w wydobyciu złota. Zgódźcie się. Po robocie zapytajcie się go, co się dzieje w kopalni.

Idźcie się teraz przespać i wróćcie do Naarsa, okazuje się, że nie ma ani jego, ani kopaczy, którzy byli w jaskini.

Popytajcie się okolicznych górników, czy coś wiedzą o tej sprawie. Za trzecią konwersacją powinien się Wam uaktualnić dziennik.

Teraz pójdźcie się spotkać z Igorem - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Teraz pójdźcie się spotkać z Igorem. Aby dostać się do mężczyzny, idźcie do siedziby strażników i wejdźcie po schodach znajdujących się po lewej stronie. Tam zatrzyma Was najemnik i odeśle rozmawiać z Bloodwynem.

Zignorujcie to i udajcie się na lewo, na tyły siedziby najemników - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zignorujcie to i udajcie się na lewo, na tyły siedziby najemników. Tam znajdziecie otwarte drzwi.

Przejdźcie przez nie i weźcie notatkę z półki - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Przejdźcie przez nie i weźcie notatkę z półki. Przeczytajcie ją - dzięki temu dowiecie się nieco o sytuacji w kopalni.

Udajcie się teraz po drabinie na górę - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się teraz po drabinie na górę. W rogu pomieszczenia znajduje się skrzynia, która zawiera niezbędne dla Was czary snu. Oczywiście przy okazji możecie zebrać przedmioty z całego budynku - ma 3 piętra (łatwo przeoczyć piwnicę).

Wróćcie teraz do strażnika pilnującego przejścia do Igora i potraktujcie go czarem sen. Wejdźcie do budynku i porozmawiajcie z "przywódcą" kopalni. On streści Wam sytuację. Możecie przy okazji przeszukać jego pokój - nie ma nic przeciwko.

Wyjdźcie teraz z budynku. Na środku głównego szybu napotkacie ciekawą scenę.

Idźcie teraz porozmawiać z Murkiem - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Idźcie teraz porozmawiać z Murkiem. To ten sam mężczyzna, któremu wcześniej przynieśliście mech. Jest dalej przy ognisku w głównym korytarzu kopalni. Po Waszej rozmowie uda się do jaskini mieszkalnej kopaczy.

Przejdźcie się teraz bocznymi jaskiniami - tam gdzie byli Naars i strażnik pilnujący jaskini z pełzaczami. Po chwili podbiegnie do Was kopacz i zaprowadzi na spotkanie górników. Gdy tam dotrzecie, zagada do Was Loafs.

W przypadku, kiedy zrobiliście coś źle, to górnik uzna Was za szpiega i wraz z towarzyszami zaatakuje. Kopacze nie są zbyt silni, ale jest ich więcej. Jeżeli macie ze sobą swój sprzęt, walka nie sprawi Wam trudności, jeżeli nie, to warto się nieco wycofać, atakować ich pojedynczo i korzystać z bloku.

Jeżeli zrobiliście wszystko, tak jak opisaliśmy wyżej, wtedy górnicy docenią Wasze starania i będą otwarci na rozmowę - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli zrobiliście wszystko, tak jak opisaliśmy wyżej, wtedy górnicy docenią Wasze starania i będą otwarci na rozmowę. Każda opcja dialogowa zakończy sytuację pokojowo. Jednak warto dowiedzieć się więcej o całej sprawie i przy okazji zdobyć magiczną rudę. W tym celu zapytajcie się górników jaki mają plan.

W trakcie dyskusji poruszcie tematy związane ze wszystkimi poszlakami, które udało Wam się zebrać do tej pory. Idźcie teraz porozmawiać z Murkiem. Znajdziecie go w jaskini mieszkalnej kopaczy.

Po krótkiej rozmowie mężczyzna Was zaatakuje. Walka z nim nie powinna stanowić wyzwania, szczególnie jeżeli macie swój ekwipunek. Gdy już go pokonacie, zagadajcie do niego ponownie - połknie truciznę.

Teraz możecie wyjść z kopalni - Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Teraz możecie wyjść z kopalni. Na drodze stanie Wam jeszcze strażnik bramy. Możecie go przekupić lub pokonać. Jeżeli macie ze sobą sprzęt, to walka powinna być dość prosta. Trudność może jednak nastąpić, jeżeli daliście go sobie odebrać. Wtedy możecie liczyć jedynie na Wasze wyuczone umiejętności oraz zdolność blokowania w odpowiednich momentach.

Wróćcie do Lorenzo i zdajcie mu raport. Mężczyzna będzie ucieszony i sowicie Wam wynagrodzi starania.

Po doprowadzeniu do skazania Bloodwyna, możecie udać się do miejskiego więzienia. Mężczyzna siedzi w jednej z cel. Zaczepi Was, gdy się do niego zbliżycie. Ta konwersacja da Wam dodatkowo 150 exp.