Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Oporny uczeń - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika znajdziecie solucję misji Oporny uczeń. Jest to jedno z zadań w modzie Kroniki Myrtany.

Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2022

Na tej stronie znajdziecie opis zadania Oporny uczeń. To jedno z zadań, na które możecie trafić w modzie Kroniki Myrtany. Właściciel farmy Bermar potrzebuje pomocy z irytującym synem.

Nagroda: 1000 exp, 120 sztuk złota

Na farmę Bermara można się dostać za pomocą szybkiej podróży lub wyruszyć pieszo, idąc drogą prowadzącą na zachód od miasta. Farma na mapie jest zaznaczona cyfrą 3.

Po wejściu do domu Bermara farmer Was zaczepi. Możecie zapytać się go o pracę. Okaże się, że poszukuje kogoś, kto choć na chwilę uwolni go od hałasu powodowanego przez jego syna.

Latorośl Bermara możecie znaleźć obok domu - Kroniki Myrtany: Oporny uczeń - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Latorośl Bermara możecie znaleźć obok domu. Mężczyzna ma na imię Kyle.

Porozmawiajcie z nim - Kroniki Myrtany: Oporny uczeń - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Porozmawiajcie z nim. Możecie mu zaproponować jakąś czynność bazującą na umiejętnościach, jakie posiadacie - przykładowo wspólne polowanie. Ostatecznie jednak będziecie spacerować po farmie.

Chłopak zabierze Was koło młyna i zaproponuje wspięcie się na niego. Niezależnie od Waszej odpowiedzi zagadajcie do niego po chwili - mężczyźnie zmieni zdanie.

Następnie zabierze Was na ryby i da Wam wędkę. Zarzućcie ją w miejscu bulgoczącej wody. Potem porozmawiajcie z Kylem.

Kolejnym krokiem podróży jest podejście do dużego drzewa - Kroniki Myrtany: Oporny uczeń - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kolejnym krokiem podróży jest podejście do dużego drzewa. Wespnijcie się po jego gałęziach - tak jakbyście wchodzili na półki skalne. Dotrzyjcie na sam szczyt, do gniazda. Zaktualizuje się Wam wtedy dziennik. Teraz zejdźcie, ale uwaga, gdyż spadek z tej wysokości może Was zabić.

Porozmawiajcie z Kylem - teraz jego kolej. Mężczyzna wespnie się na drzewo, ale nie będzie w stanie z niego zejść. Możecie go tam zostawić, albo podstawić mu drabinę. Opłacalniejszą opcją pod względem doświadczenia i pieniędzy jest udzielenie mężczyźnie pomocy. Jeżeli go zostawicie na drzewie, to otrzymacie jedynie 750 exp oraz 75 sztuk złota.

Drabina jest oparta o młyn. - Kroniki Myrtany: Oporny uczeń - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Drabina jest oparta o młyn.

O ile pomogliście mężczyźnie, czeka Was jeszcze krótki dialog i możecie wracać do Bermara.