Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity 2 Deadfire M13 - Neketaka: Mosiężna Cytadela
Pillars of Eternity 2 Deadfire M13 - Neketaka: Mosiężna Cytadela
Ścieżki prowadzą do innych dzielnic miasta Neketaka.
Zachodnie mury. Po dotarciu do cytadeli po raz pierwszy zatrzyma Cię strażnik i zapyta o powód wizyty. Będziesz świadkiem kłótni między strażnikiem i vailiańskim handlarzem - możesz opowiedzieć się po jednej ze stron (okazja do użycia różnych umiejętności). Wejście do wieży strażniczej przenosi drużynę na górne mury.
Rusznikarnia Uto. Uto jest handlarzem - sprzedaje wysokiej jakości broń palną i dystansową, granaty, bomby, a także armaty oraz amunicję do nich. W budynku są zamknięte skrzynie 8 poziomu (Doskonały garłacz) i 14 poziomu.
Sala Oficerska. Kelner jest handlarzem - jeśli masz dobra relacje z Królewską Kompanią Martwego Ognia to sprzeda ci żywność i napoje.
Biuro kapitana floty. Emeini stoi przed budynkiem - możesz ją zrekrutować do roli kanoniera na statku, ale zgodzi się tylko jeśli masz odpowiednią reputację. Orlański domokrążca stoi przed budynkiem i jest handlarzem - sprzedaje rzadkie rękawice, pierścień i amulet, a także mikstury, antidotum, zwoje i gadżety. Kapitan Floty Wakoyo zleca zadania "Nagroda za głowę". Biurko Wakoyo ma zamek 15 poziomu, a drzwi do jego biura zamek 12 poziomu.
Prochownia. To niedostępna lokacja dla nieupoważnionych osób. Musisz uzyskać zgodę albo pomóc sobie umiejętnościami - 12 punktów Blefowania lub 7 punktów dyplomacji. Jeśli masz dużo punktów Mechaniki to możesz spróbować otworzyć górne drzwi.
Sztab imperialny. To główna siedziba Królewskiej Kompanii Martwego Ognia. Możesz spotkać się z jej reprezentantami i odebrać nowe questy.
Wejście do: Sztab imperialny.
Ścieżki prowadzą do innych dzielnic miasta Neketaka.
Powiększ mapę

Mosiężna Cytadela | Wyspa Neketaka | Solucja Pillars of Eternity II Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

MIASTO – Ścieżki prowadzą do innych dzielnic miasta Neketaka.

Zachodnie mury. Po dotarciu do cytadeli po raz pierwszy zatrzyma Cię strażnik i zapyta o powód wizyty. Będziesz świadkiem kłótni między strażnikiem i vailiańskim handlarzem - możesz opowiedzieć się po jednej ze stron (okazja do użycia różnych umiejętności). Wejście do wieży strażniczej przenosi drużynę na górne mury.

Rusznikarnia Uto. Uto jest handlarzem - sprzedaje wysokiej jakości broń palną i dystansową, granaty, bomby, a także armaty oraz amunicję do nich. W budynku są zamknięte skrzynie 8 poziomu (Doskonały garłacz) i 14 poziomu.

Sala Oficerska. Kelner jest handlarzem - jeśli masz dobra relacje z Królewską Kompanią Martwego Ognia to sprzeda ci żywność i napoje.

Biuro kapitana floty. Emeini stoi przed budynkiem - możesz ją zrekrutować do roli kanoniera na statku, ale zgodzi się tylko jeśli masz odpowiednią reputację. Orlański domokrążca stoi przed budynkiem i jest handlarzem - sprzedaje rzadkie rękawice, pierścień i amulet, a także mikstury, antidotum, zwoje i gadżety. Kapitan Floty Wakoyo zleca zadania "Nagroda za głowę". Biurko Wakoyo ma zamek 15 poziomu, a drzwi do jego biura zamek 12 poziomu.

Prochownia. To niedostępna lokacja dla nieupoważnionych osób. Musisz uzyskać zgodę albo pomóc sobie umiejętnościami - 12 punktów Blefowania lub 7 punktów dyplomacji. Jeśli masz dużo punktów Mechaniki to możesz spróbować otworzyć górne drzwi.

Sztab imperialny. To główna siedziba Królewskiej Kompanii Martwego Ognia. Możesz spotkać się z jej reprezentantami i odebrać nowe questy.

M23 – Wejście do: Sztab imperialny.

Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M13 - Neketaka: Mosiężna Cytadela

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Powyższa mapa prezentuje Mosiężną Cytadelę (The Brass Citadel). Jest to jedna z sześciu głównych dzielnic miasta Neketaka będącego największą lokacją gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. Cytadela zajęta jest przez Królewską Kompanię Martwego Ognia, czyli jedną z najważniejszych frakcji zamieszkujących świat gry. Tradycyjnie oprócz zajęcia się kilkoma zadaniami możesz tu między innymi pohandlować i rozejrzeć się za skarbami.

Ważne miejsca w Mosiężnej Cytadeli

1. Zachodnie mury. Po dotarciu do cytadeli po raz pierwszy zatrzyma Cię strażnik i zapyta o powód wizyty. Możesz wybrać dowolny, zostaniesz przepuszczony dalej.

Będziesz świadkiem kłótni między strażnikiem i vailiańskim handlarzem. Możesz opowiedzieć się po jednej ze stron. Jeśli chcesz pomóc kobiecie to skorzystaj z Wnikliwości, Skradania się lub Blefowania. Jeśli uważasz, że strażnik słusznie zachował się i nie wpuścił handlarki na teren miasta, to skorzystaj z Dyplomacji lub Obrotności. W zależności od podjętych decyzji otrzymasz dodatnią lub ujemną reputację dla Vailiańskiej Kompanii Handlowej i/lub Kólewskiej Kompanii Martwego Ognia.

2. Rusznikarnia Uto. Uto jest handlarzem - sprzedaje wysokiej jakości broń palną i dystansową, granaty, bomby, a także armaty oraz amunicję do nich.

W budynku są zamknięte skrzynie 8 poziomu (Doskonały garłacz) i 14 poziomu.

4. Biuro kapitana floty. Emeini stoi przed budynkiem - możesz ją zrekrutować do roli kanoniera na statku, ale zgodzi się tylko jeśli masz odpowiednią reputację.

Orlański domokrążca stoi przed budynkiem i jest handlarzem - sprzedaje rzadkie rękawice, pierścień i amulet, a także mikstury, antidotum, zwoje i gadżety.

Kapitan Floty Wakoyo zleca zadania Nagroda za głowę. Biurko Wakoyo ma zamek 15 poziomu, a drzwi do jego biura zamek 12 poziomu.

6. Sztab imperialny. To główna siedziba Królewskiej Kompanii Martwego Ognia. Możesz spotkać się z jej reprezentantami i odebrać nowe questy. Mapę sztabu zamieściliśmy w osobnym rozdziale poradnika.

Questy do odblokowania w Mosiężnej Cytadeli

[Królewska Kompania Martwego Ognia] Nagroda za głowę (Bounty) - Porozmawiaj z Kapitanem Floty Wakoyo (M13,4). Zleca on kilka zadań z tej kategorii. Pierwsze z nich dotyczy wytropienia i zamordowania Assili Morskiej Tancerki.

Ważne postacie niezależne w Mosiężnej Cytadeli

Uto (M13,2) - jest handlarzem - sprzedaje wysokiej jakości broń palną i dystansową, granaty, bomby, a także armaty oraz amunicję do nich.

Kelner (M13,3) - jest handlarzem - jeśli masz dobra relacje z Królewską Kompanią Martwego Ognia to sprzeda ci żywność i napoje.

Emeini (M13,4) - stoi przed budynkiem i możesz ją zrekrutować do roli kanoniera na statku, ale zgodzi się tylko jeśli masz odpowiednią reputację.

Orlański domokrążca (M13,4) - stoi przed budynkiem i jest handlarzem - sprzedaje rzadkie rękawice, pierścień i amulet, a także mikstury, antidotum, zwoje i gadżety.

Kapitan Floty Wakoyo (M13,4) - Możesz odbierać od niego poboczne zadania z grupy Nagroda za głowę.

Inne informacje związane z Mosiężną Cytadelą

W kilku miejscach na terenie tej dzielnicy możesz dołączyć do rozmów prowadzonych przez mniej ważne postacie niezależne. Rozmowy te nie doprowadzą do odblokowania żadnych questów ani otrzymania żadnych nagród. Możesz je natomiast wykorzystać do dalszego kształtowania charakteru bohatera (np. wybieranie odpowiedzi dyplomatycznych czy sarkastycznych podczas rozmów z innymi osobami).

Niektóre pomieszczenia i lokacje (przede wszystkim Prochownia) są niedostępne podczas pierwszej wizyty w Mosiężnej Cytadeli. Zostaw je sobie na później i pamiętaj przy tym o szukaniu okazji do budowania pozytywnych relacji z Królewską Kompanią Martwego Ognia.