Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2021

Niniejsza strona opisuje klasę postaci Druid w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje o klasie, opis podklas z premiami oraz karami, wyniki połączeń w wieloklasowości, a także zbiór porad i wskazówek ułatwiających rozgrywkę.

Podstawowe informacje

Druidzi w Pillars of Eternity 2 to klasa niebywale elastyczna i bardzo niebezpieczna. Przedstawiciele tej grupy zazwyczaj kochają naturę i dążą do harmonii z naturą. Druidzi są w stanie korzystać z pradawnej magii, którą tylko oni są w stanie zrozumieć i okiełznać.

Główna rola: Kontrola przeciwnika (Crowd Control)

Poboczna rola: Wsparcie (Support), Agresor (Striker)

Źródło mocy: czary natury

Podklasy

Furia (Fury) - opanowali sztukę zaklinania błyskawic, które wykorzystują na wiele różnych sposobów.

Premia:

  1. Furie nie przemieniają się w zwierzęta, lecz w zgubę dusz.
  2. Zasięg i penetracja czarów żywiołów druida ulegają zwiększeniu.
  3. Zabójstwo w przemienionej formie wydłuża czas jej trwania.
  4. Postać automatycznie uczy się na kolejnych poziomach siły nowych czarów.

Kara:Brak możliwości korzystania z czarów odnowienia.

Dawca życia (Lifegiver) - choć nie potrafią przyzywać sojuszniczych istot, ta klasa stawia na leczenie i rzucanie zaklęć wspomagających.

Premia:

  1. Druid rzuca czary odnowienia z podwyższonym poziomem siły. Premia do tego poziomu ulega znacznemu zwiększeniu, gdy postać jest w przemienionej formie.
  2. Postać automatycznie uczy się na kolejnych poziomach siły nowych czarów.

Kara:

  1. Brak możliwości korzystania z czarów przywołujących istoty.
  2. Po przemianie druid otrzymuje do chwili zakończenia walki znaczącą karę do poziomu siły swoich czarów odnowienia.

Zmiennokształty (Shifter) - mistrzowie przemian, którzy w walce potrafią przybierać najróżniejsze kształty.

Premia:

  1. Podczas każdego starcia druid raz może przemienić się w formę dowolnego zwierzęcia, a gdy przemiana dobiegnie końca druid odzyskuje część zdrowia.
  2. Postać automatycznie uczy się na kolejnych poziomach siły nowych czarów.

Kara: Brak możliwości korzystania z czarów w formie zwierzęcej.

Umiejętności na start

Zależnie od wybranej podklasy, możesz wybrać któreś z poniższych umiejętności:

Ikona

Nazwa

Efekt

Zauroczenie bestii (Charm Beast) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Zauroczenie bestii (Charm Beast)

Nadaje status Zauroczenie (Charmed) na bestie w obszarze działania przez 15 sekund.

Krzepa natury (Natures Vigor) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Krzepa natury (Nature's Vigor)

Przyjazne cele w obszarze działania zyskują status Sprawność (Fit) przez 20 sekund.

Tańczące pioruny (Dancing Bolts) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Tańczące pioruny (Dancing Bolts)

Wrogowie w obszarze działania otrzymują 12-20 obrażeń od elektryczności.

Promień słońca (Sunbeam) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Promień słońca (Sunbeam)

Wrogowie w obszarze działania otrzymują 11-22 obrażeń od ognia i dodatkowo zostają oślepieni.

Uchwyt szponów (Talons Reach) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Uchwyt szponów (Talon's Reach)

Wrogowie w obszarze działania otrzymują 23-37 obrażeń tnących.

Oplątanie (Tanglefoot) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Oplątanie (Tanglefoot)

Wrogowie w obszarze działania otrzymują status Okulawienie (Hobbled) przez 6 sekund.

Dotyk rozkładu (Touch of Rot) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Dotyk rozkładu (Touch of Rot)

Wrogowie w obszarze działania otrzymują 14-20 obrażeń od kwasu. Następnie otrzymują 9 obrażeń od kwasu co 3 sekundy przez 20 sekund.

Plugawe ciernie (Vile Thorns) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Plugawe ciernie (Vile Thorns)

Wrogowie w obszarze działania otrzymują 10-17 obrażeń przeszywających. Jeśli atak się powiedzie, cele zyskują status Mdłości (Sickened).

Zimowy wiatr (Winter Wind) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Zimowy wiatr (Winter Wind)

Wrogowie w obszarze działania otrzymują 17-25 obrażeń od mrozu. Dodatkowo, wrogowie są odepchnięci na 2m.

Piętno natury (Natures Mark) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Piętno natury (Nature's Mark)

Wrogowie w obszarze działania otrzymują negatywny status: -10 do Odbicia (Deflectoin), -10 do Refleksu (Reflex) przez 30 sekund.

Przemiana - niedźwiedź (Spiritshift Bear) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Przemiana - niedźwiedź (Spiritshift Bear)

+20 punktów przywracanego zdrowia, Blokowanie rzucania czarów, Forma zmieniona przez 22 sekundy.

Przemiana - dzik (Spiritshift Boar) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Przemiana - dzik (Spiritshift Boar)

+20 punktów przywracanego zdrowia, Blokowanie rzucania czarów, +4 punkty przywracanego zdrowia co 3 sekundy, Forma zmieniona przez 22 sekundy.

Przemiana - wilk (Spiritshift Wolf) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Przemiana - wilk (Spiritshift Wolf)

+20 punktów przywracanego zdrowia, Blokowanie rzucania czarów, +25% do szybkości ruchu, Forma zmieniona przez 22 sekundy.

Przemiana - kot (Spiritshift Cat) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Przemiana - kot (Spiritshift Cat)

+20 punktów przywracanego zdrowia, Blokowanie rzucania czarów, Forma zmieniona przez 22 sekundy.

Przemiana - jeleń (Spiritshift Stag) - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Przemiana - jeleń (Spiritshift Stag)

+20 punktów przywracanego zdrowia, Blokowanie rzucania czarów, +7 do wszystkich rodzajów obrony, Forma zmieniona przez 22 sekundy.

Wieloklasowość

Łącząc Druida z innymi klasami postaci otrzymuje się następujące nazwy - Pillars of Eternity 2: Druid - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Łącząc Druida z innymi klasami postaci otrzymuje się następujące nazwy:

  1. Druid + Barbarzyńca = Orkan
  2. Druid + Pieśniarz = Teurg
  3. Druid + Enigmatyk = Wieszcz
  4. Druid + Wojownik = Strażnik
  5. Druid + Mnich = Ascetyk
  6. Druid + Paladyn = Wyzwoliciel
  7. Druid + Kapłan = Uniwersalista
  8. Druid + Łowca = Treser
  9. Druid + Łotrzyk = Pionier
  10. Druid + Mag = Czarnoksiężnik

Porady i wskazówki

  1. Przy tworzeniu postaci możesz wybrać jedną zwierzęcą przemianę. Decyzji nie da się potem cofnąć, a w trakcie gry nie uzyskasz dostępu do kolejnej przemiany, więc zastanów się nad właściwym wyborem. Dla początkujących graczy dobrym wyborem jest Przemiana - jeleń, oferująca dodatkowe zdrowie i premię do wszystkich rodzajów obrony.
  2. Druid to postać bardzo często korzystająca z zaklęć, więc nie powinna nosić pancerzy zwiększających czas odzyskiwania gotowości. Najlepszym wyborem będą szaty (zero kary do czasu odzyskiwania gotowości), ewentualnie lekkie pancerze, jeśli często zmieniasz formę i grasz jako zwierzę.
  3. Najważniejszym atrybutem jest Intelekt - Druid posiada mnóstwo zdolności zadających obrażenie obszarowe, a Intelekt zwiększa obszar działania. Oprócz tego warto inwestować w Moc, aby zwiększyć obrażenia. Dobrym wyborem na rasę jest Elf.
  4. W trakcie jednej potyczki, Druid może użyć ograniczoną liczbę zaklęć. Liczba ta rośnie wraz ze zdobywaniem kolejnych poziomów siły. Zapraszamy na stronę "Źródła siły", aby uzyskać więcej informacji na ten temat.