Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Zatopione Królestwo - mapa
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje lokacje Zatopione Królestwo w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire - Beast of Winter. Jest to miejsca, do którego dostaniesz się za pomocą portalu w Strzaskanym Przejściu (M6,2). Zatopione Królestwo jest ściśle związane z misją o tej samej nazwie.
- Ważne miejsca w Zatopionym Królestwie
- Questy kontynuowane w Zatopionym Królestwie
- Rodzaje przeciwników i potworów w Zatopionym Królestwie
- Inne informacje związane z Zatopionym Królestwem
Ważne miejsca w Zatopionym Królestwie
1. Miejsce startu. Tutaj rozpoczynasz eksploracje mapy.
2. Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (1).
3. Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (2).
4. Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (3).
5. Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (4) oraz dostanie się do lokacji Zatopiona Korona.
6. Zatopiona Korona. Tuż po wejściu do środka skieruj się w prawą stronę - znajduje się tam skrzynia z unikalnym mieczem Bliźniacze Węgorze. W dalszej części lokacji odnajdziesz króla Wingaura o Waturiego, ale tylko jeśli zdobyłeś wszystkie cztery dusze na mapie. Po rozmowie z królem zadanie Zatopione Królestwo się zakończy.
7. Wyjście z Zatopionej Korony. Możesz tu się dostać tylko poprzez przejście lokacji Zatopiona Korona. Użyj pobliskiego piedestału, aby obniżyć poziom wody. W ten sposób odkryjesz posąg, przy którym znajdziesz berło Pęd Strumienia.
Questy kontynuowane w Zatopionym Królestwie
[Zimowa bestia] Zatopione Królestwo (The Drowned Kingdom) - znajdź cztery fragmenty dusz.
Rodzaje przeciwników i potworów w Zatopionym Królestwie
Zbieracz dusz - wykazuje niewrażliwość na przypadłości kondycji.
Plaga - wykazuje odporność na przypadłości intelektu i mocy.
Utopiony zaklinacz fal
Utopiony berserk
Inne informacje związane z Zatopionym Królestwem
Poruszanie się po Zatopionym Królestwie jest możliwe tylko dzięki Bramom Otchłani - na mapie ujrzysz wszystkie połączenia między portalami. Kolejnym ważnym punktem są piedestały rozsiane po lokacji (ich lokalizacje również znajdziesz na powyższej mapie). Piedestały służą do obniżania i podwyższania poziomów w danym miejscu. Po każdej aktywacji piedestału, ujrzysz, w którym miejscu woda się obniżała, a gdzie podwyższyła - w ten sposób możesz docierać do kolejnych miejsc, a przede wszystkim do Wędrujących dusz.
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Strażnica Heroldów - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Siedziba Heroldów - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Schronienie Heroldów - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Wysoka wychodnia - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Świątynia Szronu - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Strzaskane Przejście - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Zatopione Królestwo - mapa
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
