Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Płonący Most - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Niniejsza strona opisuje misje o nazwie Płonący Most (The Bridge Ablaze) w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire - Beast of Winter. Misja rozpoczyna się po wejściu do portalu w lokacji Strzaskane Przejście (M6,4). Podobnie jak Zatopione Królestwo i Bezkresne Zapytania, jest to opcjonalna misja, której nie musisz wykonać, aby ukończyć dodatek. Celem misji jest zdobycie czterech części duszy Waidwena.
Uwaga - przed rozpoczęciem misji, warto najpierw wykonać misję Bezkresne Zapytania. Dzięki temu zdobędziesz sztylet Zdrada (Betrayal), który jest przydatny przy zdobywaniu jednej z części dusz.
- Rozpoczęcie zadania i pierwsza część duszy
- Druga część duszy
- Trzecia część duszy
- Czwarta część duszy
- Zakończenie misji
Rozpoczęcie zadania i pierwsza część duszy

Po wejściu do lokacji skorzystaj ze schodów i kieruj się zgodnie z dostępną drogą. Trafisz na grupę żołnierzy oraz Waidwena - porozmawiaj z nim. Po rozmowie jego dusza rozpadnie się na cztery części. Zabierz od niego zegar słoneczny - będzie on służył do przemieszczania się po lokacji. Następnie zostaniesz zaatakowany przez kilka dusz, ale nie są to wymagający przeciwnicy. Po walce rozpocznie się kolejny dialog - tym razem z Eothasem.
Twoim zadaniem jest teraz odnalezienie czterech części duszy Waidwena. Na początek przeszukaj pobliskie zwłoki i zabierz z nich Klucz do Wieży Evon Dewr (Evon Dewr Tower Key). Następnie kliknij na pobliski strumień światła i w opcji dialogowej skieruj zegar słoneczny w stronę świtu.

Zostaniesz przeniesiony w czasie. Za pomocą zdobytego wcześniej klucza wejdź do wieży i przeszukaj beczkę - znajdziesz tam Wspomnienie inkantacji Magrany (Memory of Magranite Incantations). Książka będzie potrzebna w dalszej części misji.

Ponownie udaj się do strumienia światła - tym razem skieruj zegar słoneczny w stronę zmierzchu. Skorzystaj z ruin muru i skieruj się w dolną część lokacji. Kieruj się zgodnie z dostępną ścieżką, aż trafisz na Zbłąkaną duszę (Wandering Soul) - w ten sposób zdobędziesz pierwszą część duszy. Warto jeszcze przeszukać pobliskie zwłoki, aby wejść w posiadanie legendarnej zbroi - Dwunastka Mężnie Stanęła (One Dozen Stood).
Druga część duszy

Wróć do miejsca, w którym przed chwilą korzystałeś z promienia światła, ale tym razem użyj portalu widocznego na powyższym obrazku. Przeniesiesz się do miejsca, w którym ujrzysz kolejne źródło światła - skorzystaj z niego i ustaw zegar słoneczny w stronę świtu.

Kolejny raz zostaniesz przeniesiony w czasie. Porozmawiaj z pobliskim kapłanem i wręcz mu zdobytą wcześniej książkę Wspomnienie inkantacji Magrany. Po zakończeniu dialogu ujrzysz bombę, z której musisz wydobyć część duszy. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- Użyć sztyletu Zdrada (Betrayal), zdobytego w misji Bezkresne Zapytania.
- Użyć opcji dialogowej wymagającej - Kapłan: Magrana / Boscy ognia.
- Użyć opcji dialogowej wymagającej - Materiały wybuchowe 17 / Zwinne dłonie 15.
- Zdetonować bombę, co przeniesie twoją drużynę do miejsca, w którym rozpocząłeś eksploracje tej części mapy.
Trzy pierwsze opcje pozwalają zdobyć unikalny przedmiot - Odłamek detonatora (Detonator Shard), pozwalający na stworzenie ognistej eksplozji. W przypadku ostatniej opcji nie uzyskasz wspomnianego przedmiotu, ale też nie zostaną na ciebie nałożone żadne kary. Niezależnie od wybranej opcji zdobędziesz kolejną część duszy.
Trzecia część duszy

Po zdobyciu drugiej część duszy, skorzystaj z pobliskiego wejścia na most Evon Dewr. Na moście skieruj się w prawą stronę, a przy promieniu światła skieruj zegar w stronę zmierzchu. Następnie skorzystaj z pobliskiego portalu, a potem użyj kolejnego źródła światła - tym razem skieruj zegar w stronę południa.

Przeniesiesz się do nowego miejsca. Odnajdziesz tutaj kolejną część duszy.
Czwarta część duszy

Po zdobyciu trzeciej części duszy, udaj się do pobliskiego światła i skieruj zegar słoneczny w stronę zmierzchu. Pojawisz się obok kolejnego promienia światła - tym razem skieruj zegar w stronę świtu. Trafisz do miejsca z kapłanem i bombą. Skorzystaj z drzwi prowadzących na most, a następnie idź w lewą stronę, aż dojdziesz do miejsca, w którym rozpocząłeś eksploracje lokacji. Tutaj znowu skorzystaj ze światła i skieruj zegar w stronę zmierzchu.

Po przeniesieniu skorzystaj ze schodów i kieruj się dostępną ścieżką, aż trafisz na ostatnią część duszy.
Zakończenie misji

Po zdobyciu ostatniej części duszy wróć do światła, dzięki któremu się tutaj dostałeś i skieruj zegar w stronę świtu. Następnie idź do Waidwena i odtwórz jego fragmenty duszy. W trakcie rozmowy możesz poprosić go o pomoc w walce ze smokiem, a po zakończeniu dialogu misja Płonący Most zostanie ukończona.
0
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
- Opis przejścia
- Misje główne
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Gość honorowy - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Wzlot i upadek - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Zatopione Królestwo - solucja
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Bezkresne Zapytania - solucja
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Płonący Most - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Śnieżny świat śmierci - solucja
- Misje główne
- Opis przejścia
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
Komentarze czytelników
LamPL Pretorianin
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Radzik Generał
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Vegeta1994 Junior
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
Rabit86 Chorąży
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
tomek05 Legionista
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
jarodrak35 Junior
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
Bongos Junior
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
best.nick.ever Generał
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
