Pillars of Eternity II: Wąwóz Hohina - mapa
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Wąwóz Hohina (Hohina Ravine) na wyspie Tikawara. To stosunkowo niewielka lokacja, którą odwiedza się na potrzeby zaliczania jednego z pobocznych zadań gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. W miejscówce tej czekają Cię dość liczne starcia z potworami i część z nich może okazać się wyzwaniem dla słabej drużyny. Oprócz tego możesz tu wejść w posiadanie kilku cennych elementów ekwipunku.
- Ważne miejsca w Wąwozie Hohina
- Questy kontynowane w Wąwozie Hohina
- Rodzaje przeciwników i potworów w Wąwozie Hohina
- Inne informacje związane z Wąwozem Hohiny
Ważne miejsca w Wąwozie Hohina
3. Zagajnik. W lokacji tej do pokonania jest kilka silniejszych potworów - Skrytobójcza liana, Delemgana i Dżunglowy czatownik.
Zbadanie dużej skrzyni załącza scenę paragrafową - możesz otworzyć skrzynię zaliczając próbę Mocy (bohater podchodzący do próby powinien mieć 16 punktów lub więcej), używając pochodni, umiejętności ognia lub umiejętności mrozu. W skrzyni znajdziesz unikalny topór Vion-ceth.
5. Grzęda rodzicielki. Przebywa tu Rodzicielka lagufatów powiązana z pobocznym questem Furia rodzicielki (M27,4). Możesz zabić rodzicielkę i wszystkie pozostałe lagufaty lub pomóc rodzicielce w uwolnieniu jej młodych (M27,3) i zostawić ją w spokoju.
W legowisku są dwie skrzynie z drobnym lootem, jedna z nich ma pułapkę.
Questy kontynowane w Wąwozie Hohina
[Misje] Furia rodzicielki (Broodmother's Fury) (M27) - Dotrzyj do grzędy rodzicielki (M28,5) i podejmij decyzję w sprawie rodzicielki lagufatów.
Rodzaje przeciwników i potworów w Wąwozie Hohina
Lagufat mag (Lagufaeth Mage) - Magowie dysponują kilkoma zaklęciami, m.in. nerkotyczną lancą i rykoszetującym magicznym pociskiem. Warto szybko ich zabijać lub atakować w walce wręcz żeby utrudniać im rzucanie zaklęć.
Lagufat skradacz (Lagufaeth Sidewinder) - To lagufatowy odpowiednik łotrzyka i skradacze mogą przez to korzystać z niektórych znanych ci umiejętności, np. druzgocącego ciosu.
Lagufat krasnopłetw (Lagufaeth Redfin) - To nieco silniejsza odmiana lagufatów. Niektóre ich umiejętności mogą znacząco utrudniać wygrywanie walk i dlatego powinni dość szybko ginąć.
Żuk skarabeusz (Scarab Beetle)
Delemgana (Delemgan) - Potwory te są niewrażliwe na przypadłości zręczności i korzystają z wielu nieprzyjemnych czarów, np. uroku, który może zwrócić jakiegoś towarzysza przeciwko reszcie drużyny. Delemgany nie są na szczęście bardzo wytrzymałe.
Skrytobójcza liana (Assassin Vine) - Wystające z ziemi liany mają większy zasięg ataków niż mogłoby się początkowo wydawać. Są ponadto niewrażliwe na przypadłości intelektu i stanowczości.
Dżunglowy czatownik (Jungle Lurker) - Potwór ten dysponuje m.in. powaleniem, które może stanowić duże zagrożenie dla słabszych członków drużyny. Kreatury te są niewrażliwe na przypadłości intelektu i odporne na przypadłości stanowczości
Rodzicielka lagufatów (Lagufaeth Broodmother) - Pojedynek z rodzicielką jest opcjonalny, gdyż quest z jej odnalezienia można zaliczyć bez rozlewu krwi. Jeśli doszło do walki to spodziewaj się większego wyzwania od potyczek z innymi lagufatami.
Inne informacje związane z Wąwozem Hohiny
Nie śpiesz się przesadnie z eksploracją kolejnych obszarów wąwozu, gdyż w kilku bardzo zdradliwych miejscach rozmieszczone zostały pułapki. Mogą ci one szczególnie zaszkodzić jeśli nie rozbroisz ich przed rozpoczęciem nowej bitwy i przyczynisz się do kontaktu z nimi w trakcie walk z potworami. Najlepiej skradać się podczas badania wąwozu i odpowiednio wcześniej rozbrajać pułapki lub odciągać potwory od miejsc gdzie zostały one rozstawione.
0
Komentarze czytelników
LamPL Pretorianin
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Radzik Generał
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Vegeta1994 Junior
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
Rabit86 Chorąży
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
tomek05 Legionista
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
jarodrak35 Junior
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
Bongos Junior
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
best.nick.ever Generał
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
