Pillars of Eternity 2: Pałac Kahanga - mapa
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Pałac Kahanga (Kahanga Palace). Jest to jeden z większych budynków nadających się do zbadania podczas pobytu w mieście Neketaka w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Wejście do pałacu zlokalizowane jest w dzielnicy Wężowa Korona. To bardzo ważna lokacja z punktu widzenia zaliczania głównego wątku fabularnego i mowa tu o spotkaniu z królową frakcji Huana. W trakcie pobytu w pałacu możesz odblokować kilka nowych zadań, zrekrutować aż dwóch nowych członków drużyny, spotkać się ze specjalistą od umiejętności czy pozbierać różnoraki loot.
- Ważne miejsca w Pałacu Kahanga
- Questy do odblokowania w Pałacu Kahanga
- Questy kontynuowane w Pałacu Kahanga
- Trenerzy umiejętności w Pałacu Kahanga
- Inne ważne postacie niezależne w Pałacu Kahanga
- Inne informacje związane z Pałacem Kahanga
Ważne miejsca w Pałacu Kahanga
1. Sala tronowa. Audiencja u królowej Onekazy II to część głównego zadania Żyły Eory. Otrzymasz nowy główny quest Odległe światło oraz poboczny quest Mosiężne Imperium. Królowa po audiencji przemieści się na dach pałacu (M25,8).
Jeszcze w trakcie audiencji możesz przyłączyć Maię oraz Palleginę do drużyny. Opcjonalnie możesz dopiero po spotkaniu z królową porozmawiać z tymi potencjalnymi towarzyszkami (uwaga - pojawienie się Palleginy w pałacu jest uzależnione od decyzji podjętych w pierwszej części Pillars of Eternity).
Książę Aruihi może ci zlecić zadanie Tajemnice handlowe. Otrzymasz też od niego Symbol posłańca na potrzeby rozwiązania wspomnianego questu
2. Sala Pamięci. Możesz porozmawiać z Granisem Yirgarem na temat jego zbroi. Jest on też trenerem umiejętności - możesz w zamian za 3000 złota podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Przetrwanie i Atletyka.
6. Duża sala. Barati zleca misje z grupy Nagroda za głowę.
Questy do odblokowania w Pałacu Kahanga
[Polowanie na Eothasa] Odległe światło (Distant Light) - To główny quest, który automatycznie rozpoczniesz po spotkaniu z królową Onekazą II (M25,1).
[Królewska Kompania Martwego Ognia] Mosiężne Imperium (The Brass Empire) - Quest automatycznie odblokujesz po wzięciu udziału w audiencji (M25,1).
[Huana] Tajemnice handlowe (Trade Secrets) - Spotkaj się z księciem Aruihi (M25,1).
[Huana] Nagroda za głowę (Bounty) - Barati (M25,6) zleca serię zadań związanych z eliminowaniem wskazanych osób i pierwsza misja dotyczy dopadnięcia Diccili.
Questy kontynuowane w Pałacu Kahanga
[Polowanie na Eothasa] Żyły Eory (The Veins of Eora) (M9) - Quest zakończy się w momencie spotkania z królową Onekazą II.
Trenerzy umiejętności w Pałacu Kahanga
Granis Yirgar (M25,2) - Za 3000 złota możesz podnieść o 1 umiejętności bohatera Przetrwanie i Atletyka.
Inne ważne postacie niezależne w Pałacu Kahanga
Królowa Onekaza II (M25,1) - Należy spotkać się z nią w ramach przechodzenia głównego wątku fabularnego gry. Uwaga - Po zakończonej audiencji królowa wyruszy na dach pałacu (M25,8). Docieraj właśnie tam jeśli masz zamiar ponownie z nią się spotykać.
Maia (M25,1) - To potencjalny nowy członek drużyny (może być Łowcą lub połączyć tę klasę z Łotrzykiem lub Magiem i stać się postacią wieloklasową). Maię możesz zrekrutować jeszcze w trakcie trwania audiencji lub po jej zakończeniu.
Pallegina (M25,1) - To potencjalny nowy członek drużyny (może być Paladynem lub połączyć tę klasę z Wojownikiem lub Pieśniarzem i stać się postacią wieloklasową). Palleginę możesz zrekrutować jeszcze w trakcie trwania audiencji lub po jej zakończeniu.
Książę Aruihi (M25,1) - Zleca on quest frakcji Huana Tajemnice handlowe.
Barati (M25,6) - Możesz od niego odbierać zlecenia z grupy Nagroda za głowę.
Inne informacje związane z Pałacem Kahanga
Z wizytą w pałacu nie warto się zbyt długo ociągać. Za ukończenie głównego zadania otrzymasz sporo punktów doświadczenia. Ponadto możesz tu zrekrutować aż dwie nowe postacie i dzięki temu zapewnić sobie znacznie większą różnorodność wsród kandydatów do "aktywnej" drużyny. Nie przegap też spotkania z trenerem umiejętności. Szczególnie zwiększenie Atletyki może być pomocne np. podczas zaliczania niektórych scen paragrafowych.
Na dachu pałacu możesz znaleźć dwie pary schodów. Pozwalają one przenieść się na duży taras, na którym możesz m.in. odnaleźć pupila oraz napotkać kolejnego trenera umiejętności. Wszystkie czekające tam na drużynę "atrakcje" opisaliśmy na mapie Wężowej Korony (M16) (gra ponownie wczytuje tę mapę po wejściu na taras).
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Neketaka
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Królewska Przystań - mapa
- Pillars of Eternity 2: Gardziel - mapa
- Pillars of Eternity 2: Mosiężna Cytadela - mapa
- Pillars of Eternity 2: Święty Stopień - mapa
- Pillars of Eternity 2: Taras Periki - mapa
- Pillars of Eternity 2: Wężowa Korona - mapa
- Pillars of Eternity 2: Posiadłość Bardatto - mapa
- Pillars of Eternity 2: Siedziba Vailiańskiej Kompanii Handlowej - mapa
- Pillars of Eternity 2: Dzika Klacz - mapa
- Pillars of Eternity 2: Zaplecze i Trzewia - mapa
- Pillars of Eternity 2: Stare Miasto - mapa
- Pillars of Eternity 2: Dziura - mapa
- Pillars of Eternity 2: Sztab imperialny - mapa
- Pillars of Eternity 2: Lśniąca Łaźnia - mapa
- Pillars of Eternity 2: Pałac Kahanga - mapa
- Pillars of Eternity 2: Wiszące Grobowce - mapa
- Pillars of Eternity 2: Posiadłość Arkemyra - mapa
- Pillars of Eternity 2: Gildia Zaklinaczy Fal - mapa
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Neketaka
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
